Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → NoDsl

Γεια! Μπορεις αμα βρεις χρονο να μου πεις απο ποιο ανιμε ειναι η sig σου? Thx in advance!
Μάρ 31 2010 01:32
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Anelis

[url]http://www.anime.gr/forums/member.php?u=974[/url] Αν και μεχρι τωρα θα το εχεις μαθει λογικα, ειναι απο το Clannad :P
Μάρ 31 2010 01:30
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → MisaYoshiko

[url]http://www.anime.gr/forums/member.php?u=974[/url] Ειδα την ερωτηση σου εδω και ειπα μετα απο καιρο να σου απαντησω εγω αντι για το παιδι, ειναι απο το Clannad :P
Μάρ 31 2010 01:30
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → storm-and-fire

Apo to Clannad einai :P
Μάρ 31 2010 01:29
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Thx re, episis kala na pernas!
Μάρ 26 2010 19:14
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Πω ρε συ μλκια αν έγινε έτσι.... Τέσπα κοίτα να τελειώσεις τις κωλοπανελλήνιες και θα περάσεις ένα καλοκαίρι μούρλια.... Και πάλι καλή επιτυχία!!!!! Καλά να περνάς.
Μάρ 26 2010 17:07
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → °•πίΟu-πίΟu•°™

lol, αστα....:sigh2:
Μάρ 25 2010 15:39
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Lucy Heartfilia

Εχουμε. Αλλα εδω τους λενε αδερφες αμα περιποιουνται τον εαυτο τους η αμα τολμησουν και πειραξουν το μαλλι τους.. Πικρα..
Μάρ 25 2010 14:44
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → °•πίΟu-πίΟu•°™

Hehehe! Να'χαμε τετοια παιδια και εδω... :)
Μάρ 25 2010 12:16
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Chihiro_Reika_Kim

ΔΩΣΕ HEROOOOO XD
Μάρ 25 2010 10:43
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Πηγαμε Κρητη... Η Κρητη ητανε τελεια, η εκδρομη χαλια. Δεν ξερω για ποιο λογο και τι μουντζα ειχαμε φαει, παντως τσακωνομασταν ολοι μεταξυ μας, καποια παιδια πηγαν και στο νοσοκομειο και γενικα η ατμοσφαιρα μεταξυ μας ηταν η χειροτερη που θσ μπορουσε να υπαρχει. Και ηταν μ@λακια αυτο γιατι παντα ημασταν μια παρεα και παντα περνουσαμε τελεια στις εκδρομες, δεν καταλαβα γιατι στην τελευταια μας εκδρομη να τα ισοπεδωσουμε ολα..
Μάρ 25 2010 10:38
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Lucy Heartfilia

Αααααχχχχ..... Ενας απο τους λογους που θελω να παω Κορεα και Ιαπωνια :P
Μάρ 25 2010 10:36
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → °•πίΟu-πίΟu•°™

Lol και εγω εχω καει αγρια με τον Hero :blingeye2: ειναι κυριολεκτικα ΘΕΟΣ!!!:nod: αλλα και γενικα ολο το group DBSK ειναι Πορωτικο!!!!
Μάρ 18 2010 19:07
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Kαι εγώμια χαρά είμαι όλα ήρεμα;;;; Που θα πάτε; Εύχομαι να περάσεις καλά!!!!!!!!!!!!!! cy......
Μάρ 18 2010 16:17
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Hey! Μια χαρα, εσυ ολα καλα; Αυριο παω 6ημερη ποια προετοιμασια μου λες εσυ :P Πώς πας?
Μάρ 18 2010 00:34