Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lucy Heartfilia → °•πίΟu-πίΟu•°™

Lol και εγω εχω καει αγρια με τον Hero :blingeye2: ειναι κυριολεκτικα ΘΕΟΣ!!!:nod: αλλα και γενικα ολο το group DBSK ειναι Πορωτικο!!!!
Mar 18 2010 19:07