Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
gexion → °•πίΟu-πίΟu•°™
[B]καλά περνώ ωρε σύ...πίχτρα στους τουρίστες όμως είναι..πιο πολλοί από Έλληνες XD[/B]
[B]κοίτα αραλίκια να χουμε ..κι ας ειν και στην πόλη μας...and anyway,you will go for vacations in one way or another :)[/B]
Ιούλ 02 2008 11:47
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
nai ki otan elege funerals ennoouse funerals me zontana atoma...tis ekane kai kala gia na 8umatai ts oraies stigmec p eixe zhsi mz ts... LOL
san ta emo k autos.. khdeies apla gia na klapsei!
Ιούλ 02 2008 02:10
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
το συγκεκριμενο δεν ηταν με εναν που ειχε μανια να κανει κηδειες??????
Ιούλ 02 2008 01:16
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
ναι εκει ηταν βλακειες επεισοδεια αλλα εχει κ καποιο μικρο ενδιαφερον..
Ιούλ 02 2008 00:02
°•πίΟu-πίΟu•°™ → shikamaru137
baaaaka no baaaaaka pou ekanes join xari c emena k dn me ekanes suggest x0ax0ax0a0xa0x0x plakizo :P
ante re shika logare na ta dialusoOme xD
Ιούλ 01 2008 23:42
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
ωχ τον θυμαμαι αυτον.....οντως μοιαζει πολυ. Απο ενα επεισοδιο που επαιζε ο Neji (μαναρι μου!!!!!!!!!!), o rock lee και η 10-10 μαζι με τον Naruto δεν ηταν?
Ιούλ 01 2008 19:06
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
btw.... koita edo. ayta ginontai otan o kishimoto varietai na sxediasei neous xarakthres gia villain opote exoume ton minato se kastani ekdosi .... auto to pikara apo ena epeisodio kapou sto 140 apo ta palia ekei sta fillers
oxi exo adiko?? den einai idios o yondaime se kastano? are PoOsth kishimoto variesai p zeis
[IMG]http://img33.picoodle.com/img/img33/4/6/30/f_loooom_89ec780.jpg[/IMG]
Ιούλ 01 2008 03:07
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
για συναντησεις απο φθινοπωρο και μετα
καλοκαιρι θα εχω διαβασμα η θα λειπω οποτε κομματακι δυσκολο
αλλα οταν ξαλαφρωσω why not?
Ιούλ 01 2008 01:41
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
αντε μωρε να γενει καμια συναντηση να δω ποια συναγωνιζεται να μ φαει τα γκομενακια του ναρουτο!
Ιούν 30 2008 23:37
°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori
BAKA NO BAAAAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAA
λιγα για τον Γκαρα θα σε λιανισω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
κ Btw μη με λετε πιου πιου ρε παιδια..ελλη με λενε :P
Ιούν 30 2008 23:19


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
