Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

paw kataskinwsi! eimai omadarxissa fetos! nai nai! ta katafera kai eimai pl perifani.. demo... stenoxoriemai pou dn 8a r8w sto beach party....sendereeeeee! 8a pas ec?
Ιούλ 08 2008 00:03
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Οk όπου και να πας να περάσεις καλά. Που πας αν επιτρέπεται; Θα με θάψεις με αυτά που έγραψα για τον Gaara;
Ιούλ 08 2008 00:02
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Goggeta SSJ6

egw mwre na sas diaspasw? me exeis pare3igisei nomizo !! alla gia come!!!!! koi!!!
Ιούλ 08 2008 00:02
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

yooo! koitas to thread mouu eeee hehe ime polu perifani pou exei tosa replies mesa se liges ores xD gamwto feugo aurio proi proi opote 8a ta poume se 3 vdomades pali :(
Ιούλ 07 2008 23:59
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Υο, what's up.
Ιούλ 07 2008 23:56
Φωτογραφία

Goggeta SSJ6 → °•πίΟu-πίΟu•°™

Δεν θα σε αφησω να μας διασπασεις θα με βρεις μπρωστα σου!!!χιχιχι:D
Ιούλ 07 2008 16:48
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Μια φορά κάθησα και εγώ μέχρι τις 2 και δεν σε βρήκα. Τέσπα, είσαι στο social group του naruto;
Ιούλ 06 2008 01:03
Φωτογραφία

GkLoc → °•πίΟu-πίΟu•°™

XAXA,Nαι,Το Ξερω!!! Να Οριστε,Αυτο Μια Χαρα Ειναι!
Ιούλ 05 2008 12:40
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Αχά δεσποινίς μου. Πάλι νέο avatar. Για να δω τη θα βάλεις την επόμενη εβδομάδα.
Ιούλ 05 2008 11:00
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → GkLoc

pooo eisai pl kakos telika... kala 8a alla3w..
Ιούλ 05 2008 00:50
Φωτογραφία

GkLoc → °•πίΟu-πίΟu•°™

Nαι,Μονο που αλλο ειναι να εισαι εσυ μονη σου,και αλλο με........(No comments)
Ιούλ 05 2008 00:28
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → GkLoc

Ελα μωρε μην εισαι κακος... μα σε αυτην την πικ παλι εγω ειμαι αυτη..
Ιούλ 04 2008 23:33
Φωτογραφία

GkLoc → °•πίΟu-πίΟu•°™

LOL,Αλλαξε Εικονα,Τι Ειναι Αυτη Με Το Χοιρομερι?????(Πλκ) Ομως Καλυτερα Να Βαλεις Παλι μια δικη σου!
Ιούλ 04 2008 03:09
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

εχω δει death note. οχι ολα γιατι δεν ειχα χρονο μονο τα πρωτα. χιχιχιχ καλο διαβασμα :P
Ιούλ 03 2008 14:16
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Καλά πως γίνεται όταν μπαίνεις εγώ να βγαίνω; Παώ να διαβάσω. Γεια. Α και δες οποσδήποτε death note.
Ιούλ 03 2008 14:12