Community Status Updates
Anelis → Maya-chan
ε το ότι υπάρχουν χειρότερα δε σημαίνει ότι είναι καλό :P
εμένα μου φάνηκε μέτριο, δεν άντεξα να το τελειώσω αν και σαν θέμα μου άρεσε
γούστα βέβαια ofc
Feb 10 2010 16:10
Maya-chan → Anelis
γιατί? υπάρχουν πολύ χειρότερα. αυτό βλεπόταν και ευχάριστα μάλιστα. μόνο η όλη φάση που αυτός ήταν μεγαλύτερος από τον πατέρα της ήταν λίγο έλεος ;)
Feb 10 2010 16:07
Maya-chan → Kenny
Συγγνώμη sensei, άλλη φορά θα είμαι καλό παιδί και θα τα βλέπω όλα στην ώρα μου. :kakaka:
Feb 02 2010 17:40
Kenny → Maya-chan
Κοίτα, δεν φταίω εγώ αν δεν έβλεπες τα anime του 2009 όταν έπρεπε. Try to keep up. :hahaha:
Feb 02 2010 16:53
VampireGirlization → Maya-chan
μια χαρα και εγω..........τι anime σαρεσει να βλεπεις???
Dec 29 2009 09:38
Maya-chan → The Tragic Prince
Ναι, το είδα και πόσταρα ήδη. Μπράβο που το σκέφτηκες, τώρα θα έχουμε κι εμείς κάπου να καιγόμαστε ελεύθερα. :riiight:
Nov 28 2009 10:27


This status update has reached the maximum number of replies allowed
