Jump to content


Community Status Updates


Photo

AnelisMaya-chan

ε το ότι υπάρχουν χειρότερα δε σημαίνει ότι είναι καλό :P εμένα μου φάνηκε μέτριο, δεν άντεξα να το τελειώσω αν και σαν θέμα μου άρεσε γούστα βέβαια ofc
Feb 10 2010 16:10
Photo

Maya-chanAnelis

γιατί? υπάρχουν πολύ χειρότερα. αυτό βλεπόταν και ευχάριστα μάλιστα. μόνο η όλη φάση που αυτός ήταν μεγαλύτερος από τον πατέρα της ήταν λίγο έλεος ;)
Feb 10 2010 16:07
Photo

QueenofHearts → Maya-chan

Arigatooo!!! :D
Feb 10 2010 04:58
Photo

AnelisMaya-chan

ε όχι και καλή σειρά το ristorante paradiso :P
Feb 09 2010 22:07
Photo

Maya-chan → QueenofHearts

Χρόνια πολλά senpai!
Feb 09 2010 16:21
Photo

Maya-chanKenny

Ευχαριστώ, να σαι καλά. :)
Feb 08 2010 17:29
Photo

KennyMaya-chan

Ωραίο setάκι, με γειές. :P
Feb 08 2010 00:11
Photo

Maya-chanKenny

Συγγνώμη sensei, άλλη φορά θα είμαι καλό παιδί και θα τα βλέπω όλα στην ώρα μου. :kakaka:
Feb 02 2010 17:40
Photo

KennyMaya-chan

Κοίτα, δεν φταίω εγώ αν δεν έβλεπες τα anime του 2009 όταν έπρεπε. Try to keep up. :hahaha:
Feb 02 2010 16:53
Photo

VampireGirlization → Maya-chan

μια χαρα και εγω..........τι anime σαρεσει να βλεπεις???
Dec 29 2009 09:38
Photo

Maya-chan → VampireGirlization

μια χαρα. εσυ?
Dec 25 2009 22:39
Photo

VampireGirlization → Maya-chan

hi........τι κανεις????
Dec 25 2009 20:07
Photo

KennyMaya-chan

My pleasure. :)
Dec 17 2009 16:20
Photo

Maya-chanKenny

Thanks for the request. :)
Dec 16 2009 18:43
Photo

Maya-chan → The Tragic Prince

Ναι, το είδα και πόσταρα ήδη. Μπράβο που το σκέφτηκες, τώρα θα έχουμε κι εμείς κάπου να καιγόμαστε ελεύθερα. :riiight:
Nov 28 2009 10:27