Jump to content


Community Status Updates


Photo

Maya-chanKenny

Ασε, manga σαν το Asklepios ακόμα τα κλαίω. Όποιος προσπαθεί να κάνει σοβαρή δουλειά στο Jump πρέπει ή να έχει γαϊδουρινή υπομονή κι ένα κώλο από δω μέχρι το Έβερεστ, ή το IQ των Ashirogi Muto. [SIZE=1]Αλλά και πάλι το arranged marriage με ανώμαλους για να προωθηθεί η γραμμή εσώρουχων της ντίβας αδερφής δεν το καταπίνω... :run: [SIZE=2]ΟΚ, δεν τη λέω σάπια. Να την πω παμπόνηρη αλεπού? :P Αν δεις, ο τρόπος που φέρεται στον Kouta είναι επιστημονικός. Όταν ο μικρός είναι ένας ξαφνιασμένος, ντροπαλός παρθένος (και όταν θέλει το σπίτι του, το παγωτό του, το κρεβάτι του), του πλασάρει ένα βυζάκι, του πετάει μια αθώα-πονηρή πρόταση, του ανάβει το maid fetish. Μόλις συνηθίσει κι αρχίσει να παθαίνει ανοσία και να παίρνει θάρρος την πιάνουν οι ντροπές "ω, μα τα εσώρουχα δεν είναι σαν τα μαγιό *blush*", "ω, κακέ Kouta, εμένα δε θα με ένοιαζε αλλά το κοριτσάκι...", and the tale goes on and on... Όχι ότι παθαίνει τίποτα ο Kouta από αυτό βέβαια. :kakaka:[/SIZE] [/SIZE]
Jul 28 2011 11:07
Photo

KennyMaya-chan

Δύο πράγματα περί Ane-Doki: Το cliché storm του τρίτου τόμου ήταν αποτέλεσμα του ότι είπαν στη Mizuki Kawashita να τελειώνει το manga γρήγορα. Δυστυχώς είναι κι αυτό άλλο ένα θύμα των ratings του Weekly Shounen Jump, όπως το Mx0, το Asklepios, το Double Arts και τόσα άλλα ωραία manga με άδοξο τέλος. T__T Και ΓΙΑΤΙ ΤΗ ΛΕΣ ΣΑΠΙΑ ΤΗ NATSUKI;;; :cry5: Για το Velvet Kiss τώρα... ίσως θα έπρεπε να σε προειδοποιήσω ότι είναι borderline hentai, και το καταλαβαίνω αν η τσόντα σου πέφτει βαριά στο στομάχι, πάντως δώσε του μια δεύτερη ευκαιρία μιας και η συγκεκριμένη mangaka (Chihiro Harumi) ξέρει να γράφει ΚΑΙ σενάριο... από την ίδια ίσως θες να δοκιμάσεις και το Koi Wo Suru No Ga Shigoto Desu. Τέλος, για το Sun-ken Rock οφείλω να σε προειδοποιήσω (μιας και από τότε που σου το πρότεινα μεταφράστηκαν άλλα τόσα chapters) ότι παρακάτω γίνεται πολύ πιο hardcore στο θέαμα. Χαίρομαι πάντως που περνάς καλά. Όταν κατασταλάξεις σε τι ακριβώς είδος ecchi σου αρέσει περισσότερο, μπορώ να σου δώσω όσα τραβάει η όρεξή σου. ^^
Jul 25 2011 10:48
Photo

Maya-chanKenny

Διάβασα μερικά, αλλά τελευταία φοβάμαι ότι ανεβαίνει πάλι η μυωπία οπότε έκοψα το διάβασμα online. ^^' Πιο πριν διάβασα: Ane Doki. Ωραίο ήταν, αν και δε μου άρεσε το cliche storm που έπεσε στον 3ο τόμο. Το σχέδιο ήταν πολύ ωραίο, οι κοπέλες πανέμορφες, η Natsuki μου φάνηκε ψιλοσάπια κάτω από το moeness και ο πατέρας του Kouta ήταν ωραίο μπισκοτάκι και για το γυναικείο κοινό. :P Γενικά πολύ διασκεδαστικό manga, ότι πρέπει για καλοκαίρι. :) Velvet Kiss: ΟΚ, διάβασα την αρχή και το άφησα. Ωραίο σχέδιο, αλλά παραείναι τσόντα. Και καλά να είναι τσόντα, αλλά να έχει ενδιαφέρον, όχι να δείχνει κάθε φορά τις ίδιες τρεις εικόνες. Τώρα αν μετά γίνεται πιο καλό δεν ξέρω. Midori no Hibi: Πολύ καμμένο σαν θέμα, αλλά και πολύ γέλιο. Και ο πρωταγωνιστής για μια φορά είναι ωραίο παιδί. ^^ Κι αυτό πολύ καλό light read. Sun-Ken Rock και Mirai Nikki τα κοίταξα και αποφάσισα να τα βάλω στην TBR list ως κανονικά manga. ^^ Όταν είδα τον τίτλο Eden no Ori, πήγε αμέσως το μυαλό μου και κατά λάθος κατέβασα [URL="http://www.mangatraders.com/manga/series/3219"]αυτό[/URL], που είχα δει πιο πριν. Μετά κατάλαβα το λάθος αλλά δεν το έχω κατεβάσει ακόμα. Πάντως αυτό που κατέβασα ήταν ωραίο, κι ας ήταν λίγο Dan Brown. Και διάβασα και κάμποσο από το Futari Ecchi, και είναι πραγματικά πολύ καλό. Με όλη του την κωμωδία, αντιμετωπίζει το σεξ πολύ πιο σοβαρά από ότι άλλο παρόμοιο έχω δει. Και είναι ωραίο αυτό που κάνει με τις στατιστικές. Το τι trivia έχω μάθει δε λέγεται. :P Γενικά έμαθα πολλά για τα ecchi. Τα υπόλοιπα τα κρατάω μέχρι να περάσω σε άλλο είδος ([S][SIZE=1]yaoi this time, perhaps[/SIZE][/S][SIZE=1])[/SIZE]. Thanks for the help, senpai. :nod2:
Jul 24 2011 14:24
Photo

KennyMaya-chan

Aλήθεια, με τα ecchi που μου ζήτησες για το καλοκαίρι τι γίνεται; Διαβάζεις ακόμα; :P Πες και τίποτα εντυπώσεις, με ενδιαφέρουν.
Jul 22 2011 17:18
Photo

Maya-chanKenny

Πολύ αργά όμως. Τ_Τ Πόσα τέτοια έχεις βουτήξει?
Jul 16 2011 08:19
Photo

KennyMaya-chan

Μπράβο, είσαι η μόνη που το παρατήρησε. :kakaka:
Jul 15 2011 23:16
Photo

Maya-chan → Kalamaris

[URL="http://www.youtube.com/watch?v=Raj74DnohcE"]Hey.[/URL] Λες ο φίλτατος κύριος από κάτω να εννοούσε [URL="http://www.youtube.com/watch?v=dDbmu9YYoHA"]αυτό?[/URL]
Jul 05 2011 14:40
Photo

Maya-chanNight Wizard Seal

Yep, αυτά.
Jun 28 2011 06:10
Photo

Night Wizard SealMaya-chan

Arcs? Δηλαδή τα δύο πρώτα επεισόδια που λέει στον τίτλο;
Jun 27 2011 23:25
Photo

Maya-chanNight Wizard Seal

Από το manga μόνο τα πρώτα 2 arc αξίζουν, μετά είναι μπέρδεμα. Για αρχή όμως είναι μάλλον το καλύτερο. Άμα το πιάσεις πες εντυπώσεις. :P
Jun 27 2011 09:02
Photo

Night Wizard SealMaya-chan

Όχι ακόμα δεν εδέησα να το ξεκινήσω. Έλεγα να πιάσω το vn, αλλά μάλλον θα πιάσω το manga. :P
Jun 26 2011 23:00
Photo

Maya-chanNight Wizard Seal

Τι ακούω, διαβάζουμε Umineko?
Jun 26 2011 18:42
Photo

Maya-chan → Kalamaris

NOT
Jun 25 2011 22:59
Photo

Maya-chan → Kalamaris

hai, let's finish it. ^___^
Jun 25 2011 22:59
Photo

Kalamaris → Maya-chan

φιου feels better:joyful:
Jun 25 2011 22:45