Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

anime-dono → mono

Καλα Χριστουγεννα [IMG]http://img75.imageshack.us/img75/6963/xmas6xb1.jpg[/IMG]
Δεκ 25 2008 08:45
Φωτογραφία

anime-dono → Mateus

Καλα Χριστουγεννα [IMG]http://img75.imageshack.us/img75/6963/xmas6xb1.jpg[/IMG]
Δεκ 25 2008 08:45
Φωτογραφία

anime-dono → Noitora

Καλα Χριστουγεννα. [IMG]http://img75.imageshack.us/img75/6963/xmas6xb1.jpg[/IMG]
Δεκ 25 2008 08:44
Φωτογραφία

jimmare → anime-dono

Α ενταξει...Τοτε τ'αφηνω.
Δεκ 24 2008 00:41
Φωτογραφία

anime-dono → jimmare

Thanks αλλά οκ το βρήκα τελικά και από καλύτερο fansub κιόλας.
Δεκ 24 2008 00:31
Φωτογραφία

djgeor → anime-dono

όλα καλα...εχς στείλει στοιχεια μου αναμένω τα πρώτα dragonballs...ελπίζω κ εσύ ολα καλά φίλε μου...
Δεκ 24 2008 00:21
Φωτογραφία

jimmare → anime-dono

Θα το κατεβασω ολο και θα το seedαρω και σε τρεις-τεσσερις μερες θα το κατεβασεις ανετα. Αυτο ειναι και το δωρο σου απο εμενα για Χριστουγεννα!
Δεκ 24 2008 00:18
Φωτογραφία

anime-dono → jimmare

Πως θα seedαρεις? το έχεις κατεβασμένο ?
Δεκ 24 2008 00:13
Φωτογραφία

jimmare → anime-dono

Θα seedαρω εγω...Ελπιζω να ειναι καλη η ταινια...
Δεκ 24 2008 00:09
Φωτογραφία

jimmare → anime-dono

Oριστε το λινκ για αυτο το anime που ελεγες οτι ψαχνεις: [url=http://www.mininova.org/tor/169042][Bakakozou-Saizen] Shin Angyou Onshi [DVD] [H264] [HE-AAC MP3] [FC2406CE] mkv : Anime > Other - Mininova[/url] Απλα μου φανηκε καπως παραξενη η μεταφραση των black order και οτι οι shinsen το εχουν πιασει απο την αρχη το D.gray man αρα τους προτιμω, Οχι δεν νομιζω να θελω βοηθεια με τους υποτιτλους...encorder θελω!!!
Δεκ 23 2008 23:58
Φωτογραφία

anime-dono → djgeor

Καλησπέρα το you too, η θα έπρεπε να πω καλή νύχτα μιας και ετοιμαζόμουν να την πέσω. Τι έγινε πως πάει, εξοικειώθηκες με το forum?
Δεκ 23 2008 23:46
Φωτογραφία

djgeor → anime-dono

καλησπέρα!!!!!!
Δεκ 23 2008 23:25
Φωτογραφία

anime-dono → jimmare

Κοίτα εγώ πιστεύω ότι η δουλειά των Order είναι καλύτερη και από άλλα anime που έχουν κάνει, άλλα και στο anidb που το τσέκαρα έχει τους Order καλύτερους από Shinsen , αν και οι Shinsen καλοί είναι για την ακρίβεια στο D.gray-man κάναν την αμέσως καλύτερη δουλειά μετά από τους Order. Άλλα αν έχεις και από τους 2 μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις και απλός συγκρίνοντας κάθε φορά να παίρνεις το καλύτερο. PS. Αν θες τιποτα βοηθεια με την μεταφραση και λοιπα ενημερωσε με.
Δεκ 23 2008 22:36
Φωτογραφία

jimmare → anime-dono

To βρηκες!Αν και θελω να γινει καλη δουλεια επανω του για αυτο προσπαθω να μαθω.Η μεταφραση των shinsen μου φαινεται πολυ καλυτερη απο των order.
Δεκ 23 2008 22:23
Φωτογραφία

anime-dono → jimmare

Δεν ξέρω αλλά μπορεις να ρωτήσεις στο ανάλογο thread ποιος εκανε καλύτερη δουλεια αν και δεν βλεπω να περνεις απαντηση σχετικα με το karaoke. Αλλα anyway απο οτι καταλαβα θες να το κανεις με ελληνικους subs απο αγγλικα οποτε αμα ειναι πηγαινε με shinsen λογο του οτι οπως σου ειπα οι Order το dropαραν και μετα θα πας στους shinsen ούτως η αλλος οποτε πηγαινε απο την αρχη με shinsen για να μην αλαζει η μεταφραση .
Δεκ 23 2008 22:10