Jump to content


Community Status Updates


Photo

anime-dono → djgeor

also το ad είναι για msn ??? αν ναι θα σε κάνω κάποια άλλη στιγμή γιατί το έχω κλειστό τώρα και συνήθως για chat χρησιμοποιώ irc.
Jan 04 2009 21:46
Photo

anime-dono → djgeor

το πήρα , this time... οπότε στείλε ένα vm στον Vash zoro να σου πει, αν δεν το πήρε στείλε του το ξανά.
Jan 04 2009 21:44
Photo

djgeor → anime-dono

το πηρες το μινιμα?για να δουμε...
Jan 04 2009 21:40
Photo

anime-dono → Dxs

Μια ερώτηση, το ava & η sig από που είναι?
Jan 04 2009 21:25
Photo

SouLSLayeR → anime-dono

Εγώ νταξ,όχι τόσες,είναι κάπου 1TB και 12x σειρές,αλλα τις έχω δει σχεδόν όλες εκτώς από λίγες dropped & stalled :P
Jan 04 2009 20:59
Photo

anime-dono → SouLSLayeR

Thanks, άντε και καλή μας επιτυχία. Btw about the other thing you said... (αν έχουμε και κάμποσες άλλες) εγώ έχω ήδη γύρο στα 2,5 TB και με τελευταία 400gb κοντεύω τα 3, το όλο download thing από box ήταν καθαρά για αποθήκευση, δεν νομίζω να τα δω στο κοντινό μέλλον XP.
Jan 04 2009 20:48
Photo

SouLSLayeR → anime-dono

Καλά,τι θυμήθηκα χριστουγεννιάτικα... -_-" Anyway,μας εύχομαι καλό κάψιμο για τις μέρες που μας μένουν και καλή τύχη στο showdown που μας περιμένει!
Jan 04 2009 20:36
Photo

anime-dono → SouLSLayeR

{quote}(καταραμένες Πανελλήνιες[IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/dazed.gif[/IMG]:dazed:){quote} Don't remind me :uhh:
Jan 04 2009 20:15
Photo

anime-dono → djgeor

βασικά δεν πήρα private message όποτε άμα είναι ξαναδοκίμασε και σου λέω μπα και παίζει κάνα πρόβλημα, όσο για την αλυσίδα dragonball z ειναι αλλη απλώς ο Vash zoro είχε πάρει μέρος και σε αυτή. Σε pm με στοιχεία δεν απαντάει κανείς συνήθως αλλά άφησε του ένα visitor message και ρώτα τον αν πήρε το pm με τα στοιχεία σου και μετά άμα είναι βλέπουμε, οκ?
Jan 04 2009 20:10
Photo

slateras → anime-dono

το amv π ειδες δν θα το τελειωσω... ειναι beta γτ τωρα τελευταια εχει πιασει μια καλωσυνη το yt και σβινει οποιο βιντεο του γουσταρει:P thanks παντως :)
Jan 04 2009 20:06
Photo

anime-dono → slateras

Thanks για το request and good job about the dragonball amv αν και από ότι είδα έχει δουλειά ακόμα. Check mine too if you have time, δεν είναι τρομερά αλλά η προσπάθεια μετράει XP
Jan 04 2009 20:01
Photo

anime-dono → Noitora

Είδα-Βλέπω Hajime no ippo, Magikano και Iketeru Futari. You? P.S. Αν όντως είσαι 15 μην δεις το τελευταίο , όχι τίποτα άλλο άλλα θα λένε ότι διαφθείρω τους μικρότερους XD
Jan 04 2009 19:42
Photo

djgeor → anime-dono

φιλε μου ελπιζω ολα καλα....να σου πω?εστειλα στοιχεια μου στον vash zoro αλλα δεν παιρνω απαντιση και καπως εχω κολλισει γτ μπηκε και εστειλε σε ενα αλλο φορουμ ta dradonball z ...του εστειλα σε πριβε μινιμα τα παντα παντως...ελπιζω να τα δει και να παρω απαντισι γτ εχω αγχωθει λιγο....εσυ ολα καλα?σου εστειλα πριβε αν το πιρες να μ πεις να το ξερω...φιλια μαν....
Jan 04 2009 18:43
Photo

Noitora → anime-dono

Και μεις καναμε καταλυψεις αλλα ειχαμε σταματησει 1 βδομαδα πριν την τελευταια και οι διακοπες μου κατσανε καλα.. ποιες σειρες βλεπεις τωρα?:nosey:
Jan 04 2009 18:41
Photo

anime-dono → Noitora

Μια χαρά αν και δεν τις πολυκατάλαβα γιατί φέτος με τις καταλήψεις δεν έχει γίνει και μάθημα οπότε για μένα δεν ήταν διακοπές αλλά συνεχεία του καθισιού ΧD. BTW δεν έχω 351 σειρές, τώρα είναι 364 XD και ανεβαίνει.
Jan 04 2009 12:18