Jump to content


Community Status Updates


Photo

jimmare → Zoro

Παρε και το δευτερο βιντεο που εφτιαξα... [url=http://www.youtube.com/watch?v=cJr2LZQ4_ac]YouTube - Soul Eater-Animals[/url]
Sep 03 2008 15:43
Photo

Zoro → jimmare

[keep trying:try::wis:]
Sep 03 2008 15:40
Photo

jimmare → Zoro

Ωραια και μπραβο...Ομως να ξερεις...Μια μερα θα ξεπερασω και εσενα.Εισαι ο επομενος στοχος μου(με τον kith ηδη τελειωσα!!!:kakaka: )
Sep 03 2008 15:36
Photo

Zoro → jimmare

Χεχε ησουν πολυ πειστικος με αυτα που μου πες:P ΟΚ οποτε μπορεσω θα μπω λιγο να δω τι επαιξε αυτη την περιοδο...θα δω και το videaki σου.. Αυτα κι απο μενα;)
Sep 03 2008 14:04
Photo

jimmare → Zoro

Eυχαριστω για το -sama(παντα ημουν αλλα τεσπα)Επισης δεν περιεχει spoiler μιας και ειναι μονο φωτογραφιες και για να ξερεις το ονομα του και το...''ψευδωνυμο στη πιατσα''πρεπει να τον εχεις δει αρα μαλλον δεν υπαρχει προβλημα...Οσο για mods,να ξερεις οτι εφτιαξα τα διακαιωματα(να κλειδωνεις-κανεις edit)και το ονομα σου(να εμφανιζεται με πρασινα γραμματα.Επισης εφτιαξα και τα bars!(εκει που γραφει mod,το αλλαξα και το εκανα πολυ καλυτερο)Εφτιαξα το forum και το εκανα καλυτερο και πετυχαμε δυο παιδια που ανεβασανε σε games,ταινιες και τετοια,οτι εχουμε εμεις ολο αυτον τον καιρο.Για να μην πω τα διπλασια!:kakaka:Επισης αρχισαμε να ανεβασουμε DBZ!Μπες στο forum μας οποτε θες αλλα οταν μπεις κατσε ενα 20λεπτο να δεις τα καινουργια πραγματα και τι ανεβασαμε. ~ΑΥΤΑ~
Sep 03 2008 13:58
Photo

Zoro → jimmare

Hey jimmare-sama καιρο ειχαμε να τα πουμε:) Λοιπον το βιντεο δεν ξερω αν πρεπει να το δω γιατι στο Naruto δεν εχω φτασει στον ero-sennin ακομη...και φανταζομαι περιεχει spoilers ε??? Anw,αν ειναι στο μελλον θα το δω τοτε...^^ Παντως οσο αφορα το site χιλια συγγνωμη αλλα τελικα ειδα οτι δεν εχω τοσο χρονο για να ασχολουμαι...αν θες να με κρατησεις mod και να μπαινω οποτε μπορω καλως,αλλιως ξανακανε με κανονικο μελος...δυστυχως δεν εχω καθολου χρονο αυτη την περιοδο και οποτε εχω ειμαι στο forum:( Ισως που και που μπαινω βεβαια... Anw αυτα,καλη συνεχεια και σενα λοιπον με την σχολικη χρονια...;)
Sep 03 2008 13:40
Photo

jimmare → Zoro

Hey,Zoro-kun... Check this: [url=http://www.youtube.com/watch?v=t2cFheDjNRU]YouTube - Jiraya the legendary sannin(by jimmare)[/url] Ενα απο τα βιντεο που δημιουργησα...Ειναι με φωτογραφιες του jiraya απλα ειπα να σου το δειξω...Σε κανενα 20λεπτο θα εχει ανεβει και ενα αλλο που εχει σχεση με soul eater αλλα ειναι κανονικο βιντεο,οχι εικονες!Βεβαια και τα δυο εχουν μουσικη but προτιμω το δευτερο... EDIT:Οποιος διαβασει το vm σημερα,μην νομιζει οτι ακομα ανεβαζω και θελει ενα 20λεπτο...
Sep 03 2008 13:31
Photo

jimmare → GkLoc

Κιολας το ειδες το βιντεο??? (κατσε να ξαναδωσω αλλη μια φορα λινκ) [url=http://www.youtube.com/watch?v=t2cFheDjNRU]YouTube - Jiraya the legendary sannin(by jimmare)[/url] Ενταξει,ομως μην ανυσηχεις...Ανεβασω ενα βιντεο(κανονικο,οχι εικονες) στο youtube τωρα...Το ανεβασω και στη veoh!HELL YEAH!!!ΕΙναι soul eater και μαλλον θα σ'αρεσει. Υ.Γ.Μπηκα και εγω στην ομαδα τον AMV creators!!!
Sep 03 2008 13:22
Photo

jimmare → gexion

Να ενα βιντεο μου που μολις ανεβηκε...Δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα απλα το ειχα φτιαξει μονο για ενα φιλο και τελικα το ανεβασα...:) Enjoy!
Sep 03 2008 12:58
Photo

jimmare → gexion

Ενταξει...Σιγα σιγα ομως...:)
Sep 02 2008 15:32
Photo

gexion → jimmare

[B]Έλα μωρε,κάθε αρχή και καλή..εγώ και πάλι ανυπομονώ:try:[/B] [B]θα μάθεις σιγά-σιγά να ταιριάζεις το ρυθμό του song με το ρυθμό που κινούνται στις σκηνές οι χαρακτήρες..αυτό ειν το κλειδί top-επιτυχημένου amv..[/B] [B]αν το ανεβάσεις και utube,με το καλό πες μου να κάνω ΝΤΟΥ:gotit:[/B]
Sep 02 2008 15:30
Photo

jimmare → gexion

Eμενα μου λες για λιωσιμο???Αμα υπηρχαν ακομα βασιλιαδες,θα ερχουντουσαν ολοι σε εμενα με modem για να μαθουν τι ειναι λιωσιμο:kakaka: :kakaka: Oχι,δεν ειμαι με Sasuke...Μιας και ηταν πρωτη φορα,εκανα κατι προχειρο. Εκοψα απο raw soul eater ενα μερος,εβαλα το ονομα μου στην αρχη και εβαλα για μουσικη τους nickelback.Εχει ψιλοπετυχει αλλα δεν ειναι και οτι καλυτερο εχεις δει...
Sep 02 2008 15:26
Photo

jimmare → Hikari-sama

Ετσι και σε εμας...Δεν σε ξερω πως ειναι το Λυκειο σας,αλλα εμας ολοι ειναι σαν την nike!!! ''Just do it'' Υ.Γ.Και εγω μονοχαγιος...I haven't sisters or brothers.
Sep 02 2008 15:20
Photo

Hikari-sama → jimmare

Κι εγώ είχα πόρωση με το Lonely Day. Eπίσης το Psycho και το Toxicity. Σ'εμάς πάλι, πάντα το Λύκειο κάνει καταλήψεις. Κάθε φορά που πάμε να κάνουμε εμείς, όλο και κάτι πάει στραβα (συνήθως εμπλέκονται καθηγητές...). Και το Λύκειο μας έχει χε****ους. Αν και το μισό Γυμνάσιο έχει μεγαλύτερα αδέλφια στο Λύκειο (εγώ όχι, είμαι μοναχοκόρη τρομάρα μου)
Sep 02 2008 14:51
Photo

gexion → jimmare

[B]άσε,είναι καλοκαίρι ,όλοι λιώνουν στο internet(ναι,κι εγώ μέσα;p)υπερφορτώνεται το σύστημα και ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ η σύνδεση :wet2:[/B] [B]για πες μου τώρα,ποιο είναι το περιεχόμενο του vid σου?naruto να φανταστώ??Tribute ston SASUKE με πολλή αγάπη ε ?:hahaha::hahaha:[/B]
Sep 02 2008 14:47