Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lilia20 → jimmare

Θα τα κοιταξω ^^ Το lovely complex μ 'αρεσε πολυ~~~ σου ειπα!! λολ Το Kekaisi γιατι προκειται? ο.ο
Dec 15 2008 14:25
Photo

jimmare → Lilia20

Ωπα σορυ...Παμε παλι απο την αρχη... Ναι,μ'αρεσουν τ manga και εχω διαβασει του D.gray man και το Naruto(Shippuden) Οταν λεω δεν σ'αρεσε εννοω το Lovely complex.:) Anime να σου προτεινω?Kekaishi,D.Gray man,Death Note. Δεν ξερω που μπορει α σ'αρεσει...
Dec 15 2008 14:22
Photo

Lilia20 → jimmare

Tι λες???!!! xDD lol με μπερδεψες!!! χαχαχα τι να μη μ'αρεσε? ο.ο Προτεινε μου κανενα ανιμε τοτε "Anime master" xppp
Dec 15 2008 14:12
Photo

jimmare → Lilia20

Manga? Μπα...Αφου εγω τα φτιαχνω ολα:) XD Ειμαι ο μεγαλος προεδρος της Shonen jump!!! Δεν σ'αρεσε?Τι θα πω τωρα στον dennisuke???
Dec 15 2008 14:09
Photo

Lilia20 → jimmare

Ωωω...~~!! Arrigato για το γλυκο !!! Φαινεται τελειο! x333 Lovely complex το χω δει ^^ και μ αρεσε παρα πολυ lol "To LOVE ru" εχεις δει? xDD πολυ γελιο!!! Εγω προσπαθω να μην τα βλεπω ολα μαζι, γιατι τρελαινομαι !! Αυτο που πες κι εσυ, ενα, ενα!! Εχουμε καιρο, χαχα!! Τωρα μολις τελειωσα το Elfen Lied (Τελειο~~!!!!! ηθελα να τα δω ολα μαζι xp) δες το αν δεν το χεις δει ειναι απ τα must ^^ Επισης, περιμενω να βγει το επομενο του Vampire Knight και γενικως ψαχνω για το τι αλλο να δω xppp Tελευταια εχω πορωθει με τα manga, διαβαζω Claymore, Bloody kiss, Naruto και μολις τελειωσα το Bitter Virgin ^^ Eσυ διαβαζεις manga???
Dec 15 2008 14:05
Photo

jimmare → GkLoc

Kαιρο εχουμε να τα πουμε ρει... Ειδα το Dragonball evolution.Ενταξει,καλο ειναι αλλα ο piccolo πως ειναι ετσι? Δλδ ελεος!!!
Dec 15 2008 12:27
Photo

jimmare → Lilia20

Βασικα,εχω βαρεθει να βλεπω anime...Εχω δει τοσα πολλα μαζεμενα,που εχω βαρεθει να βλεπω.Οχι οτι δεν βλεπω και καθολου... Τωρα βλεπω: Yugioh!5D's Rosario+Vampire Kekaishi Lovely complex(στο προτεινω!!!) εσυ τι anime βλεπεις αυτον τον καιρο? Υ.Γ.Επειδη την πρωτη φορα απαντησα με αδεια χερια,this is for you! [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img136.imageshack.us/img136/5245/46101fo4.jpg[/IMG][/URL]
Dec 14 2008 23:45
Photo

Lilia20 → jimmare

Καλα ειμαι κι εγω ^^ ty τι νεα?? ποιο ανιμε βλεπις τωρα??
Dec 14 2008 18:37
Photo

jimmare → Lilia20

Kαλα ειμαι... Σ'αρεσει?Και εγω που τεναχωριομουνα πως δεν θα φαινεται:) Εσυ πως εισαι?
Dec 14 2008 17:46
Photo

Lilia20 → jimmare

Ηalooo~~Jimmy-kun!! ^^ hahaha πολυ αστεια η φωτο σου xDD How are u? ^^
Dec 14 2008 15:04
Photo

Curator.of.Dreams → jimmare

αν και γενικα δεν εχω καποιο συγκεκριμενο 8α μπορουσα να πω ναρουτο.. ομως δεν το ξεχωριζω απολυτα
Dec 14 2008 00:39
Photo

jimmare → Curator.of.Dreams

Ναι,Δημητρη με λενε...Αγαπημενα σου anime?
Dec 13 2008 20:33
Photo

Curator.of.Dreams → jimmare

ευχαριστω φιλε μου.. εσενα να φανταστω σε λενε δημητρη ε? χερω πολυ ;)
Dec 13 2008 12:46
Photo

jimmare → Curator.of.Dreams

Kαλοσηρθες στο forum Ερρικο!
Dec 13 2008 10:00
Photo

Jap Doll → jimmare

des t prof m rr :):):)
Dec 10 2008 13:42