Jump to content


Community Status Updates


Photo

jimmare → sickdrummer

ΕΙναι ηδη δημιουργημενοι και μας λειπει encorder.Ηδη εχουμε ετοιμασει 4 επεισοδια απο μια σειρα,αλλα μολις την ολοκληρωσουμε,τοτε θα την ανεβασουμε.
Dec 09 2008 21:03
Photo

sickdrummer → jimmare

Μην ανυσηχεις δεν λεω τπτ στον Etemon.lol!!Σκεφτεσε να την δημιουργησεις την ομαδα ή την εχεις ηδη δημιουργησει?
Dec 09 2008 19:26
Photo

jimmare → sickdrummer

Α τωρα καταλαβα ρε...Δεν μου ειπες οτι ειδες το profil του dennisuke για αυτο δεν καταλαβα...Ναι,ομαδα fansubing ειναι αλλα μην τον παρει χαμπαρι ο etemon γτ θα αρχισει παλι να κοροιδευει.
Dec 09 2008 05:49
Photo

Nighteyes → jimmare

Ευχαριστώ, jimmare.
Dec 09 2008 01:57
Photo

jimmare → Nighteyes

Xεχε,καλοσωρισες στο forum!
Dec 08 2008 23:38
Photo

jimmare → sleepless

Εχω ηδη λινκ...
Dec 08 2008 16:37
Photo

sleepless → jimmare

thx πολυ για το torrent :D εδω σου εχω ενα link για direct download bleach αν θελησεις ποτε να δεις ;) [url=http://www.animea.net/download/39/Bleach.html]Bleach Downloads and Information[/url]
Dec 08 2008 16:24
Photo

Seirios → jimmare

αιόνιος... δλδ φάβλος κύκλος σημένει ότι το ένα φέρνει το άλο κατα κάποιο τρόπο... και ότι όλο θα επαναλαμβανόμαστε...
Dec 08 2008 16:13
Photo

Seirios → jimmare

αναφερόμουν σε όλους μηδενός εξαιρετέου..... ούτε εσύ έπρεπε να πεις κάτι, ούτε ο σκιαρχον να απαντήσει....είναι φάβλος κύκλος
Dec 08 2008 16:01
Photo

jimmare → Tsunade-sama

Οχι απλα μαλλον εχεις δει naruto και ξερεις τι τυπος ειναι ο jiraya...
Dec 08 2008 15:23
Photo

Tsunade-sama → jimmare

Ευχαριστώ για το friend invite :) κ για το καλωσορισμα! Τι προβλημα υπαρχει με τον jiraya????Να αρχίσω να φοβαμαι????
Dec 08 2008 15:03
Photo

jimmare → Jap Doll

Ρε Ja doll....+φωνω για αυτο που ειπες στο topic για το τι με ενοχλει σε αυτο το forum.
Dec 08 2008 14:29
Photo

jimmare → sleepless

Ειναι πολυ ωραιο anime!(το Rosario+Vampire) Το soul eater ειναι ωραιο. Οριστε λινκ για torrent για τα πρωτα 13: [url=http://www.mininova.org/tor/1559725][Tadashi] SOUL EATER 1-13 (720p h264-AAC) (mp4) : Anime > Other - Mininova[/url]
Dec 07 2008 23:43
Photo

0pr0phet → jimmare

thnx gia to friend request ;)
Dec 07 2008 22:26
Photo

sleepless → jimmare

nope ουτε που τα εχω ξανακουσει xD ενα souleater ακουσα πως ειναι καλο κ θελω να δω κανα επεισοδιο. Ξερεις εσυ τπτ απο αυτο?
Dec 07 2008 21:57