Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

jimmare → laraska

Δεν ειπα καλα... Οχι για την αλαγη κατω απο αυτο που γραφει απο το profil σου ή για το πορτιερης???
Δεκ 19 2008 21:40
Φωτογραφία

laraska → jimmare

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τωρα καταλαβα τι εννοεις !!!!!!!!!!!!!! αλλα και παλι οχι !
Δεκ 19 2008 21:35
Φωτογραφία

laraska → jimmare

τι κανεις , καλα ; τι εννοεις πορτιερης ?
Δεκ 19 2008 21:34
Φωτογραφία

jimmare → Yunancy

Εχει δικιο ο israh...Που εισαι???
Δεκ 19 2008 21:18
Φωτογραφία

jimmare → laraska

E laraska...Αλλαξε αυτο που γραφει κατω απο το προφιλ σου.Γραφει Self imposed ban.... Τεσπα,μην μου παιρνεις τη δουλεια του πορτιερη! xD
Δεκ 19 2008 21:13
Φωτογραφία

jimmare → Night Wizard Seal

Α ναι,σε θυμηθηκα ρε πολ!Πως εισαι?
Δεκ 19 2008 17:15
Φωτογραφία

jimmare → Lilia20

Μα δεν εισαι 20 χρονων?(μα τι λεω???Τωρα δινεις εξετασεις...)Ω καταλαβα...Εγω μπαινω οποτε θελω επειδη τελειωνουμε την τριτη τα παντα(σχολειο,αγγλικα,γερμανικα κ.τ.λ.) Το καινουργιο chapter δεν το εχω διαβασει ακομα...Τωρα το κατεβασω!
Δεκ 19 2008 15:55
Φωτογραφία

Lilia20 → jimmare

I know Jimmy-kun~~!! T.T Δεν προλαβαινω πια με τοσο διαβασμα που χω ριξει!! (σε λογοτεχνικα, οχι για εξετασεις..λολ!!) xDD What's new?? Ειδες το τελευταιο chapter Naruto???
Δεκ 19 2008 14:46
Φωτογραφία

jimmare → Night Wizard Seal

Kαλοσηρθες στο forum,Night_Wizard. Εχεις δικιο οτι jutsu οπως rasengan και τα λοιπα ειναι ωραια,αν και καμια φορα προτιμω και τις φωτιας.
Δεκ 18 2008 23:30
Φωτογραφία

jimmare → Yunancy

Xαχα,lol... Το mail σου ειναι οπως και το ονομα σου...Τυχερη εισαι.Εγω το εκανα [email]jimmare64@hotmail.com[/email] γτ καποιος αλλος ειχε ηδη το jimmare
Δεκ 18 2008 23:06
Φωτογραφία

jimmare → Lilia20

Καιρο εχεις να μπεις msn...:(
Δεκ 18 2008 23:04
Φωτογραφία

jimmare → Mr. Brightside

re Mr. Brighside,ευχαριστω για τη βοηθεια με το yugioh,αλλα δεν μπορω να βρω πως κανω register...can you help me out?
Δεκ 18 2008 23:00
Φωτογραφία

jimmare → mihalakis21

A ενταξει.Ε και εγω το αλλαξα γτ ενταξει... Ειδες το βιντεο που εβαλα στη θεση του post?
Δεκ 18 2008 16:36
Φωτογραφία

mihalakis21 → jimmare

σιγα ρε συ δεν εγινε και τιποτα. απλα στο ειπα για να δεις την προηγουμενη σελιδα και να καταλαβεις τι εχει γινει
Δεκ 18 2008 15:42
Φωτογραφία

jimmare → mihalakis21

Σορυ ρε... Απλα ειδα λιγο οτι κανεις δεν εχει πει για αυτο(ετσι νομιζα)και εκανα το post.Θα το κανω edit και θα βαλω κατι αλλο...οκ?
Δεκ 18 2008 14:44