Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

shinigami94 → iristella

[QUOTE=iristella;541263]Πάντως πριν αρχίσουμε να εξαπολύουμε κατηγορίες καλό είναι να ελέγχουμε αν όντως βρίσκονται οι εικόνες μέσω google. :P Τουλάχιστον εμένα τώρα που το δοκιμασα με μηχανή αναζήτησης δεν μου βγήκε κατι.[/QUOTE] Έλεγξα το url και μου έβγαλε [URL="http://fanmami.sakura.ne.jp/mo-tto/48/ojamajo-mo-tto-48.html"]αυτό[/URL] όπου ο τίτλος του anime υπάρχει στο link. Φυσικά και δεν θα έλεγα κάτι χωρίς να το έχω ψάξει πρώτα.
Νοέ 06 2011 23:13
Φωτογραφία

GhostPrince → iristella

sorry for da spam...edited :D (δν τον προσεξα τον κανονα >.<, thanks for informin meh)
Νοέ 03 2011 22:12
Φωτογραφία

iristella → GhostPrince

[quote][FONT=Comic Sans MS][SIZE=7][SIZE=2]Post χωρίς videaκια θα διαγράφονται.[/SIZE][/SIZE][/FONT][/quote][FONT=Comic Sans MS][SIZE=7][SIZE=2] Videaki στο [URL="http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=540833&postcount=4"]post σου? [/URL]:3 [/SIZE][/SIZE][/FONT]
Νοέ 03 2011 21:57
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

Πάλι εδώ εσύ? Σκοπιά δεν έχεις? Ξιτ ξιτ.:P Mπες msn βρε. :3333
Νοέ 03 2011 20:59
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

<3<3<3<3
Νοέ 03 2011 20:57
Φωτογραφία

iristellaKai

Ναι βρε δεν πειράζει. Απλά το λέω από τώρα για να μην εκτροχιαστούμε αργότερα.
Νοέ 03 2011 20:57
Φωτογραφία

Kaiiristella

My bad sto anime shorts. Συγνώμη, δεν το πρόσεξα.
Νοέ 03 2011 20:55
Φωτογραφία

jimop24 → iristella

add has been made ;)
Νοέ 03 2011 20:07
Φωτογραφία

iristella → jimop24

Ιris111 :)
Νοέ 03 2011 20:05
Φωτογραφία

jimop24 → iristella

iri πως σε λένε στο lol για να σε κάνω add?
Νοέ 03 2011 20:00
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

<3 [COLOR=White] .[/COLOR]
Νοέ 02 2011 19:17
Φωτογραφία

iristellaKenny

[CENTER][YOUTUBE]w0ffwDYo00Q[/YOUTUBE][/CENTER]
Νοέ 02 2011 15:17
Φωτογραφία

LuluChan92 → iristella

Και μόλις κατάλαβα ότι σφαζόμασταν (sic) τσάμπα~ Πάλι καλά που έκλεισες το thread δηλαδή!!! XD
Οκτ 31 2011 13:53
Φωτογραφία

Mike The Great → iristella

Να πω την αληθεια δεν καταλαβα και πολλα απο το opening.Θα δειξει ομως,οταν το αρχισω. Αναφερα αυτα τα 2 anime,οχι για την υποθεση ή κατι αλλο,αλλα οτι αυτα τα 2 απο την συγκεκριμενη εταιρια μου αρεσαν πολυ και μαλλον θα μου αρεσει και αυτο. Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες σου και οταν το δω θα σου πω εντυπωσεις!!!
Οκτ 28 2011 13:39
Φωτογραφία

iristella → Mike The Great

Δεν έχει σχέση με το HOTD και το DN το Kaiba. Έχει τελείως άλλη προσέγγιση τόσο οπτικά όσο και σε επίπεδο υπόθεσης. Οπότε μην έχεις αυτά τα δύο στο νου σου γιατί θα απογοητευτείς. Δες το opening να καταλάβεις. :) [YOUTUBE]SvQwAdR25lk[/YOUTUBE] To Kaiba ουσιαστικά είναι ένα ταξίδι με έναν ελαφρώς OMGWTFBBQ προορισμό. Δεν ξέρω αν θα σου τραβήξει εξαρχής το ενδιαφέρον γιατί δεν είναι μια σειρά για όλους αλλά imo αξίζει τον κόπο (από τις εποχές που η MADHOUSE έβγαζε πολύ καλά anime).
Οκτ 28 2011 13:26