Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

Δεν είναι το section μου καλέ. Νομίζω αυτό που λες δεν γινεται γιατί τα μετατρέπει αυτόματα. >.< Αsk Kenny please? :D Τι μου στειλες καλε?
Νοέ 25 2011 23:18
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Στο 'στειλα στο mail του msn σου. Κάνε παιχνίδι.
Νοέ 25 2011 22:48
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Δεν θέλω τις λέξεις να είναι λίνκς, θέλω τα λινκς αυτούσια. [url]www.παπαρολίνκ.αστοδιάλο[/url] . Αυτό που έκανα (3 φορές!!!) ήταν να αντικαταστήσω όλα τα media tags με url. Αλλά δεν έπιασε. Και, πως δεν μπορείς ρε; Μισή moderator είσαι;
Νοέ 25 2011 22:38
Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

Έλα που εκεί που βρίσκεται δεν μπορώ να του κάνω edit. XD Λοιπόν άκου να δεις τι θα κάνεις γιατί θα σου χρησιμέψει και για το μέλλον. Θα πας στη λέξη που θέλεις να είναι clickable, θα την κάνεις highlight και θα πάρεις το link στο οποίο θες να οδηγεί και θα το κάνεις c/p στο dialog box που εμφανίζεται όταν κάνεις click to [img]http://www.anime.gr/forums/images/editor/createlink.gif[/img] εικονίδιο. Repeat many times and you are set. :D
Νοέ 25 2011 22:33
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Τρισμέγιστη υπερασπίστρια του Forum, τράβηξα τα πάνδεινα αλλά δεν μπορώ να το διορθώσω ώστε να γίνουν κανονικά links. Σώσε τον κόπο μου!!!! [url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=544431#post544431[/url]
Νοέ 25 2011 22:23
Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

Eγώ είμαι αθώα. Ήθελα απλά να προσφέρω κάτι που να συντροφεύει στις δύσκολες ώρες XD. Τhanks
Νοέ 25 2011 15:13
Φωτογραφία

OdyMonaxos → iristella

Ωραίο το playlist. Θες να κάνεις όλο το φόρουμ να χαρακώνεται ρε καΐλα;
Νοέ 25 2011 14:52
Φωτογραφία

tsarefi → iristella

όχι δεν προσπερνάω τίποτα. Απλά προσπαθώ να δω ανάλογα με την ψυχολογία μου, επειδή αυτό το καιρό είμαι κάπως down, προσπαθώ να επιλέξω κάτι σε πιο ανάλαφρο και χαριτωμένο και όχι τόσο βίαιο και καταθλιπτικό. Να σκεφτείς δυσκολεύτηκα να τελειώσω πριν από λίγο το Trigun. Mia χαρά ανιμέ ήταν αλλά δεν το ευχαριστήθηκα όσο θα ήθελα. Δυστυχώς πάσχω από μία μοντέρνα αρρώστια τη κατάθλιψη, για αυτό με τα πολύ συναισθηματικά και δακρύβρεχτα δεν τα βγάζω πέρα. Βέβαια μου αρέσουν πολύ αλλά δεν θέλω να το παρακάνω. Σίγουρα θα το έχω στα υπόψη το Michiko to Hatchin. επίσης εμπιστεύομαι το γούστο σου σε αρκετά έχουμε συμπέσει
Νοέ 24 2011 16:25
Φωτογραφία

iristella → tsarefi

Το Michiko to Ηatchin δεν έχει περισσότερη βία από το Monster και το Cowboy bebop πάντως. :) Την πρωταγωνίστρια του την συμπαθω πολύ. Γενικά ήταν πολύ ωραία σειρά με ένα setting που δεν το έχουμε ξαναδεί σε anime (Λατινική ΑμερικΉ). Πραγματικά προτείνω να μην το προσπεράσεις.
Νοέ 23 2011 23:37
Φωτογραφία

tsarefi → iristella

Ευχαριστώ για τις προτάσεις των ανιμε: σχετικά με το [COLOR=Yellow]Michiko to Hatchin [COLOR=White]αυτό είναι λίγο risky για μένα γιατί έχει βία και κακοποίηση και αυτό μπορεί να με χαλάσει κάπως. Μόλις τελειώσω το Trigun που βλέπω τώρα θα δω το [/COLOR][/COLOR][COLOR=Magenta][B]Seirei no Moribito [/B][/COLOR]διάβασα εδώ το review και ξετρελάθηκα και μου άρεσε και το σκίτσο και τα τοπία. Για το [COLOR=Magenta][B]Monster[/B][/COLOR] περιμένω να μεταφραστεί όλο από την Anime Awmn Το [B][COLOR=Magenta]Cowboy beebop[/COLOR][/B] το έχω δει και μου άρεσε αρκετά και το [COLOR=Pink]Gungrave [COLOR=White]το έχω δει αλλά σε κάποια σημεία με κούρασε το πιστολίδι τα υπόλοιπα τα καταγράφω στη λίστα μου για να τα έχω στα υπόψη Έχω κρατήσει και μια άλλη λίστα που μου έχεις προτείνει με χιουμοριστικά και ανάλαφρα που είχα ξαναζητήσει κάποια τα έχω κατεβάσει και τα έχω βάλει στη σειρά να τα δω. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον [/COLOR][/COLOR]
Νοέ 23 2011 22:16
Φωτογραφία

iristella → tsarefi

Για την ερώτησή σου τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό είναι τα Michiko to Hatchin, Tokyo Magnitude, Seirei no Moribito,Monster, Master Keaton, στο παρατσάκ το Cowboy beebop (spike is 27) το Akagi,το Gungrave από ένα σημείο και έπειτα και ώριμο cast φαίνεται να έχουν τόσο τα Ristorante Paradiso όσο και το House of five leaves. Για προτάσεις anime εδώ => [URL="http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=1755"]Anime Recommendations[/URL]
Νοέ 23 2011 16:39
Φωτογραφία

iristellaKenny

[youtube]756dOpuR_nE[/youtube] :)
Νοέ 22 2011 18:08
Φωτογραφία

iristella → OdyMonaxos

Δεν με ζάλισες. ^_^ Moυ έδωσες και ωραίο τραγούδι. :D
Νοέ 19 2011 23:06
Φωτογραφία

iristella → Mike The Great

Φήμες. Κακοπροαίρετες
Νοέ 19 2011 23:05
Φωτογραφία

iristellaMaya-chan

A μια χαρούλα. XD Go team Reinhard! Σε εκανα accept οπότε I am bound to drop by often. ^^
Νοέ 19 2011 23:04