Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaKai

kukuku you really must get to know Akio though. Θα τον λατρέψεις, και θα τον μισήσεις.
Nov 27 2011 15:09
Photo

iristella → Osama Bin Laden

Hahaha glad to see another AS fan. Πόσα πληγωμένα bishounen να πάρω όμως σε αυτό το παιχνίδι? Έχω πάρει Ludwig είχα κάτι προσωπικά με τον Earl Cain Hargreaves νομίζω την έχω τιμήσει την Kaori Yuki με το παραπάνω (+ κάποιο παιδί ψηνόταν να τον πάρει από ψες οπότε δεν μπορώ να τον κόψω). Λέω να μείνω με τον επιστήμονα και να αμφισβητώ την ύπαρξή σου σε όλη την διάρκεια της σειράς.:hihi2:
Nov 27 2011 15:07
Photo

Kaiiristella

:kakaka: Όσο κι αν λυπάμαι για τον κύριο που δεν ξέρω, προσωπικά δε με χάλασε η αλλαγή. Να και κάτι που θα περιμένω πολύ τώρα. Θα του πηγαίνει του Okabe το η νύχτα πέφτει. Please go wild.
Nov 27 2011 15:03
Photo

Osama Bin Laden → iristella

ένα έχω να πω... Angel Sanctuary ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ. Το πιο WTFOMG Σαδομαζοχιστικά ψυχανώμαλο και διεστραμμένο manga ever. :P Αν το ψήνεις πάρε Lucifer. Θα δημιουργήσει πολλές πανέμορφες καταστάσεις, με σπόντες και κουλά υπονούμενα :kakaka:
Nov 27 2011 15:03
Photo

iristellaKai

Ahahahaha thanks. <3 Ναι δυστυχώς ο Akio αντιμετώπισε μεγάλες δυσκολίες στην υλοποίηση (κάθε post θα σήκωνε warn αν τον έκανα). Αλλά ναι με τον Okabe I feel right at home. XD Θα βγάλω ότι παράνοια έχω σε αυτό το παιχνίδι.
Nov 27 2011 15:01
Photo

iristella → Osama Bin Laden

Με ψήνεις να πάρω Lucifer τώρα στο Palermo έτσι? ΧD
Nov 27 2011 14:58
Photo

Kaiiristella

[QUOTE=iristella;544710] [URL="http://myanimelist.net/character/35252/Rintarou_Okabe"]Okabe, Rintarou[/URL] MWAHHAHHAHAHHHAHAHHAHAHHA El psy congroo[/QUOTE] :blingeye2: Θέλω να δηλώσω fan από τώρα. Τις ευλογίες μου και είθε να σε φάνε αργά ό,τι κι αν είσαι. ΥΣ. Ωραία η αλλαγή στο προφίλ (^-^)
Nov 27 2011 14:58
Photo

OdyMonaxos → iristella

[COLOR="Green"]Άστο πράσινο, με το [COLOR="Magenta"]φούξια [/COLOR]χάνεις κύρος, τι θες να 'σαι, η [COLOR="Magenta"]Barbie [/COLOR]του φόρουμ; Πράσινο και ξερό ψωμί!!!![/COLOR]
Nov 26 2011 01:55
Photo

iristella → OdyMonaxos

Χρόνια τους παρακαλάω να μου το κάνουν φούξια δεν με ακούνε >.<
Nov 26 2011 01:50
Photo

OdyMonaxos → iristella

Το φωτεινό πράσινο κάθεται καλύτερα στο μάτι μου, συγγνώμη :P
Nov 26 2011 01:48
Photo

iristella → OdyMonaxos

ΕΕΕ τα διαφορετικά χρωματάκια δεν μας τα βάζουνε για διακοσμητικούς λόγους :P. Αnw don't sweat it, none offense taken. Απλά γι αυτό σε έστειλα στον Kenny που ήταν το section του.
Nov 26 2011 01:43
Photo

OdyMonaxos → iristella

Και συγγνώμη αν φάνηκε το "περιορισμένης ευθύνης" προσβλητικό, δεν το εννοούσα έτσι. Δεν ήξερα πως είσαι περιορισμένη σε έναν τομέα. Ευχαριστώ για το χρόνο σου και τη βοήθεια, και ξανά συγγνώμη.
Nov 26 2011 00:46
Photo

OdyMonaxos → iristella

Σόρρυ δηλαδή αν ήμουν λίγο αδιάκριτος, αλλά είδα φως και μπήκα.
Nov 26 2011 00:13
Photo

iristella → OdyMonaxos

Αh I see you found it :D
Nov 26 2011 00:10
Photo

OdyMonaxos → iristella

Έστειλα, στο msn σου, σε ένα αρχειάκι txt, όλο τον κώδικα του post. Πάτησα στο edit, τα αντέγραψα όλα και στο 'στειλα.
Nov 25 2011 23:23