Community Status Updates
Zoro → iristella
Μπηκα με σκοπο να μεινω λιγο,δεν αντισταθηκα...this forum is so addictive!!:nanana:
(ελπιζω να με πιανεις....;))...ελπιζω να μην εμπλακω σε συζητηση γιατι καηκα!!
Oσο για το αλλο..
Ναι θα στο λεγα και τωρα,κακως στο ειπα γιατι δεν εχω χρονο να το συζητησω αυτη την περιοδο...μετα την εξεταστικη θα στο πω...
Ειναι κατι που θελω να σε ρωτησω αλλα ειναι ασημαντο,ξεχνα το,οταν το δεις πιθανον θα σκεφτεις "γι αυτη την βλακεια με αγχωσε??"
Τελος,για να δεις οτι σου δωσα τον καλυτερο γυναικειο ρολο,δες [URL="http://www.anime.gr/forums/one-piece/4945-robin-nami-vivi.html"]ποια[/URL] κοπελα προτιμουν οι OP eros!!!:himitsu:
Χεχε,αυτα....παω για μια βολτα σε μερικα threads(στο dn thread σε βρηκα τωρα...επαιξε τπτ??παω να δω!!)....ποτε γραφεις ξανα τωρα??
Τεσπα,τα λεμε iri-chwan!!^^
Jun 26 2008 03:05
GkLoc → iristella
Iristella,Γιατι Εσβησες Το Καταπληκτικο τραγουδι που εγραψες????
τεσπα,Nice To Meet U!!
Jun 26 2008 03:04
iristella → Zoro
In kira s name zoro kun τι κανεις ξυπνιος τετοια ωρα????Ολα καλα η ν ανησυχω?
Jun 26 2008 03:00
iristella → Zoro
Ok εγινε τοτε.... Μονο για να ξερεις στο μελλον.... Οταν ειναι να μου πεις κατι λεγε το εκεινη την στιγμη...Αν υπαρχει ενας τροπος για να με αγχωσεις και να μου εξαψεις την περιεργεια στον υστατο βαθμο ειναι αυτος που μολις εφαρμοσες... ΧDDDDD Επειδη εχω το R συνδρομο καταδιωξης ο νους μου παει παντα στο χειροτερο...
Jun 25 2008 22:37
Zoro → iristella
Οχι μην ανυσηχες ρε...μια αποψη/συμβουλη θελω...ασχετη απο σενα...
Τα λεμε οποτε μπορεσω να μπω γιατι σηκωθηκε μαυρο συννεφο εδω...θα σου εξηγησω αργοτερα!!^^
Τα λεμε...
Jun 25 2008 22:33
iristella → FireFistAce
Ναι η συγκεκριμενη θα αργησει πολυ.....Και μετα σε βαζει σε εντελως αλλο τριπακι.
Jun 25 2008 22:16
FireFistAce → iristella
Τοσο πολυ γιανα δεις μια μαχη? Αλλα η υπομονη συνηθως ανταμοιβετε καλα σε τετοιες σειρες.
Jun 25 2008 22:14
Zoro → iristella
Πμ δεν προλαβαινω,πρεπει να φυγω σιγα σιγα,αλλα μην μεινεις σε αγκαθια,δεν ειναι τοσο σοβαρο οσο φανταζεσαι μαλλον...κυριως μια αποψη/συμβουλη ειναι...
Παω να δω το group,ισως ποσταρω τπτ...
Οσο για τον ace,ναι,ξερω τι ακολουθει στους απιστους!!:hehehe:
Jun 25 2008 22:12
iristella → Zoro
Γιατι αμφιβαλλεις οτι θα βρω τροπο???? XDDDD Απο κατεργαρα γυναικα ολα να τα περιμενεις (το πολυ πολυ αν δεν πετυχει ξερεις τι θα ακολουθησει)
Jun 25 2008 22:09
Zoro → iristella
Χαχα και κατι ακομη...M conversion complete!!!Και ο Ace την συμπαθει!!XD
Τωρα πρεπει να βρεις τροπο να τον κανεις να την μισησει....να δω πως θα το κανεις!!:hiding_something:
Jun 25 2008 22:05
iristella → Zoro
Το ξερω καλε απλα μου εκανε εντυπωση που δεν τον ειχε βαλει και η Orion..... Oσο γι αυτο που λες στειλε μου τωρα το Pm αν γινεται......Αφου με ξερεις οτι ειμαι περιεργο ατομο δεν ειναι σωστο να με κρατας σε αγωνια..... (R is curious)
Jun 25 2008 22:03
Zoro → iristella
Hola!!
Θα ειμαι μεσα ισα ισα για κανα 5λεπτο ακομη(παω να τσεκαρω τι επαιξε στο group σημερα),αλλα βασικα σου γραφω γιατι.....υπηρχε ηδη ο sanji στο hall of fame!!!
[URL="http://www.anime.gr/forums/anime-%C3%E5%ED%E9%EA%DC/3860-perverts%92-hall-fame-2.html"]Check It!![/URL]
Ειναι και κατι αλλο σημαντικο που πρεπει να σε ρωτησω,αλλα δεν προλαβαινω,και ουτος η αλλος με πμ θα στο πω,αλλα αλλη στιγμη...τεσπα,μην φανταστεις τπτ το τρομερο!!
Πολυ πλακα χτες,παω να δω τι επαιξε μετα....τα λεμε forumτζου!!
Jun 25 2008 22:01
iristella → Orion19
Ειιι psit!!! τελικα υπαρχει και Perverts Hall Of Fame..... Πως και δεν εχεις παει να βαλεις καμια φωτο του sanji??? (εκτος και αν την προσπερασα καταλαθος)
Jun 25 2008 18:44
iristella → FireFistAce
Για Uchiha μαχη εχεις πολυυυ μελλον μπροστα σου..Με αλλα λογια καποια στιγμη μεσα στο 2010 θα την δουμε.....
Jun 25 2008 18:39


This status update has reached the maximum number of replies allowed
