Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella

αντε μωρε να γενει καμια συναντηση να δω ποια συναγωνιζεται να μ φαει τα γκομενακια του ναρουτο!
Ιούν 30 2008 23:37
Φωτογραφία

iristella → Franky_Super

καμια σχεση οι shinigami αυτου με του bleach.......τελειως αλλη κατασταση και δεν συγκρινονται καν μεταξυ τους.........απλα ειναι ενα μυθολογικο στοιχειο που χρησιμοποιειται και απο τα 2 αλλα μεχρι εκει.....
Ιούν 30 2008 23:36
Φωτογραφία

Franky_Super → iristella

ενταξει γενικα ειναι πρωτοτυπο αν και περιεχει κι αυτο τους shinigami οπως το bleach.
Ιούν 30 2008 23:33
Φωτογραφία

iristella → Franky_Super

βασικα οχι απλα αντιηρωας.....Καθαρμα σκετο ειναι....αλλα καλυτερα να το δεις μονο σου. Δεν σου λεω αλλα πανω σε αυτο. Το βρηκα πολυ πρωτοτυπο παντως.
Ιούν 30 2008 23:31
Φωτογραφία

Franky_Super → iristella

ε ναι ειναι πιο σκοτεινο γενικα και ο κεντρικος χαρακτηρας ειναι ατιηρωας και καλα.
Ιούν 30 2008 23:29
Φωτογραφία

iristella → Franky_Super

ναι ο ryuk ειναι απιστευτος...........και οντως εχει ιδιαιτερο στυλακι το dn.......
Ιούν 30 2008 23:28
Φωτογραφία

Franky_Super → iristella

αρχισα παλι απο το πρωτο βασικα.ενταξει τελειως διαφορετικο απο αυτα που εχω δει μεχρι στιγμης.αλλο στυλ γενικα.πλακα εχει ο shinigami παντως
Ιούν 30 2008 23:26
Φωτογραφία

iristella → Franky_Super

και καλα ο doulis με τον serestrum.......πως σου φαινεται τωρα που το ξαναρχισες?
Ιούν 30 2008 23:24
Φωτογραφία

Franky_Super → iristella

ποιοι τσακωνονται?αρχισα παλι το dn
Ιούν 30 2008 23:22
Φωτογραφία

iristella → Franky_Super

(LOL) καπως επρεπε να σταματησουν να τσακωνονται.......
Ιούν 30 2008 23:20
Φωτογραφία

Franky_Super → iristella

τι φωτο ειναι αυτες???:nbleed:
Ιούν 30 2008 23:19
Φωτογραφία

tsintori → iristella

Yosh. Nιώθω ακμαίος και πάλι. Όσο για την Πιου Πιου για αυτό που έγραψα για τον Gaara (i sense danger όπως λέει και ο Kon) :oo:
Ιούν 30 2008 22:35
Φωτογραφία

iristella → tsintori

τσωωωωπα τσωωωπα σ αγαπαμε.....απλα θελουμε να παμε εμεις ιαπωνια....Οταν εννοεις η πιου πιου θελει να σε πλακωσει? υπαρχουν περισσοτερες της μια εννοιες σε αυτην την φραση...καιδεν ειναι ολες κακες.....XDDDDDDD LOL
Ιούν 30 2008 22:30
Φωτογραφία

iristella → tsintori

χεχεχε,,,,,,,,, τι κανει κανεις για να παει ιαπωνια......LOL το σβησανε δυστυχως ως Off topic.
Ιούν 30 2008 22:25
Φωτογραφία

tsintori → iristella

Mόλις διάβασα το post που μου βγάζεις το μάτι. Τώρα ποναααααααααααααααααααααααααααααααααω. Και η πιου πιου θέλει να με πλακώσει. Κανείς δεν με αγαπά:emptyonexg1:
Ιούν 30 2008 22:24