Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Ephialtes → iristella

εντασεται η ωραιοπαθεια ομως Ι can't help it!:canthelp: I'm too sexy for my shirt. (ωχ! με περασε για ψωναρα XDDD:deadga6:)
Ιούλ 30 2008 23:09
Φωτογραφία

iristella → Ephialtes

Να υποθεσω οτι μεσα στις αναριθμητες αρετες σου δεν εντασσεται και η μετριοπαθεια ε? Δεν πειραζει ......ουτως η αλλως προκειται για υπερεκτιμημενη αρετη XDDDDDD
Ιούλ 30 2008 23:01
Φωτογραφία

Ephialtes → iristella

Εγω παντα γραφω:canthelp:
Ιούλ 30 2008 22:58
Φωτογραφία

iristella → Ephialtes

Αψογο ειναι.......... Αν και Itachi is the best minato is quite awsome too....... επι τη ευκαιρια εγραψες το Light fan group........
Ιούλ 30 2008 22:44
Φωτογραφία

Ephialtes → iristella

Πιστευω να σ'αρεσει τωρα το αβαταρ...
Ιούλ 30 2008 22:26
Φωτογραφία

Hatake Kakashi → iristella

Μια χαρα ειμαι ευχαριστω :D Πολυ καλο πραγματι το εξωφυλλο λογικα σε λιγες μερες θα το παρουμε σε καλυτερη αναλυση τα covers του Ναρουτο μου αρεσουν παντα πολυ
Ιούλ 30 2008 15:14
Φωτογραφία

iristella → Hatake Kakashi

Καλημεα τι γινεται?????? Ελπιζω ολα καλα.....Εισαι καλυτερα σημερα?? Τελειο το εξωφυλλο που ανεβασες............. Ανυπομονω να το παρω στα χερια μου και σε μεγαλυτερο μεγεθος
Ιούλ 30 2008 15:10
Φωτογραφία

Neuro → iristella

Εννοείτε ότι θα είμαι κάλο vampire:kawaii:...πότε ήμουν κακό:bath:? Αν και αν είσαι σαν τα κορίτσια του night class δεν υπόσχομαι τίποτα:hehehe::hiding_something:
Ιούλ 30 2008 10:37
Φωτογραφία

iristella → GkLoc

Καλα δεν εχεις απομνημονευσει τον λογο του Kami??? Nτροπη και Oνειδος..... του L ηταν η αμεσως επομενη οπυ του ελεγε "ετσι εξηγειται το γιατι εισαι τοσο δημοφιλης με τις γυναικες''
Ιούλ 30 2008 03:46
Φωτογραφία

GkLoc → iristella

ΠΩΣ???:oo::oo::oo: Εγω νομιζα του L ηταν,Damn!!! *Goes TO Change Now*
Ιούλ 30 2008 03:42
Φωτογραφία

iristella → GkLoc

Αυτη δεν ηταν ατακα του L Υa know........ L δεν εισαι τωρα ειπαμε?
Ιούλ 30 2008 03:40
Φωτογραφία

GkLoc → iristella

Nani>>>??? Its So My Line, I Have It on My Signature Also!!^^
Ιούλ 30 2008 03:30
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Οi That s MY line!!!!!:roar: Don t make me write your name down!!!!!!!!
Ιούλ 30 2008 03:26
Φωτογραφία

iristella → GkLoc

LOOOOSE THE DAMN PANTS NOW!!!!!!!!! (Λυσσαρα Mode on)
Ιούλ 30 2008 02:17
Φωτογραφία

GkLoc → iristella

[IMG]http://i230.photobucket.com/albums/ee234/SasukezBabyGurl/SeXy%20L/L_of_Death_Note_by_escafan.jpg[/IMG] Tι ειπες???
Ιούλ 30 2008 02:08