Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
GkLoc → iristella
γιατι αμφιβαλεις?????
aruto pwned Him Badly,Ρεζιλι τον εκανε,Uzumaki ftw
Ιούλ 29 2008 03:45
iristella → Zoro
"naruto pwned Sasuke and thats final!!! "
Και μετα ξυπνησε και εφαγε το πρωινο του ramen....
Ιούλ 29 2008 03:37
iristella → Hatake Kakashi
Οχι βρε καμια σχεση. Δεν τσαντιζομαι εγω με τετοια....... Αnyway καλη νυχτα και περαστικα
Ιούλ 28 2008 22:17
Hatake Kakashi → iristella
Ναι η ομιλια σου μου φανηκε εντονη και νομιζα οτι ειχες τσαντιστει
Καληνυχτα
Ειμαι ψιλο σκατα :D
τα λεμε αυριο
Ιούλ 28 2008 22:10
iristella → Hatake Kakashi
Α και κατι συμπληρωματικο.. Ελπιζω να μην νομιζεις οτι παρεξηγηθηκα η κατι τετοιο..... Δεν εχω τετοια κολληματα... Απλα οταν μου αρεσει μια συζητηση ισως φαινεται λιγο πιο εντονη η ομιλια μου .......
Ιούλ 28 2008 21:58
iristella → Hatake Kakashi
Ναι βρε μην ανησυχεις...... Δεν καταλαβα ακριβως αυτο...... Απλα οπως θα εξηγησω και σε λιγο στο αναλογο thread για μενα ειναι ο χαρακτηρας με τις μεγαλυτερες προοπτικες απο αποψη δυναμης..... Τωρα αυτο που λεμε απολυτο imba mode για μενα δεν υπαρχει..... Ο καθε χαρακτηρας εχει τις δυναμεις και τις αδυναμιες του.
Ιούλ 28 2008 21:54
Hatake Kakashi → iristella
Ευχαριστω πολυ :D
Ιρι το ποστ αυτο το εκανα για ευνοητους λογους και πιστευω να καταλαβαινεις οτι σε καμια περιπτωση δεν ειπα οτι ειναι αδυναμος ο Σασουκε
Ιούλ 28 2008 21:39
iristella → Hatake Kakashi
Περαστικα ευχομαι!!!! Ελπιζω να μην ειναι κατι το πολυ σοβαρο.......
Ιούλ 28 2008 21:15
GkLoc → iristella
Iristella περνα απο εδω
[U][COLOR=#810081][URL="http://www.anime.gr/forums/groups/90/"].aNiMe//GR Forums - Death Note - Yagami Light Fans[/URL][/COLOR][/U]
Μιας και ειπες οτι σαρεσει και ο Light,περνα,θα σπασουμε λιγη πλακα μεσα!!!FLAME WAR!!
Ιούλ 27 2008 21:09
GkLoc → iristella
Kαι βεβαια να μην εισαι,αφου τα πιο πολλα που εγραψε ηταν ακυρα!!!
*Ephialtes Looking Down*
EEE,ηθελα να πω,να τον χαιρεσαι....xDDD
Ιούλ 27 2008 19:12
iristella → GkLoc
Omg I think I created a monster:hahaha::hahaha::hahaha:!!!!!!!!! ΕΕΕΕ GK να μην ειμαι περηφανη για την εξελιξη τoΥ ΕPhialtes?????
Ιούλ 27 2008 19:09
iristella → tsintori
Πας στο album επιλεγεις edit pictures Και κατω απο καθε εικονα εχει την ενδειξη delete picture...... Οσες θες να βγαλεις τις κανεις κλικ για να μπει τικ στο κουτακι
Ιούλ 27 2008 15:54


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
