Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Anelisiristella

[I]αυτο το οποιο παιρνω σαν αισθηση απο τον Luffy ειναι οπως ειπα πριν οτι ειναι πιο χαλαρο το στυλακι του και οτι δεν δινει σημασια γενικα σε καποια πραγματα [/I]για 'μενα [B]αυτο[/B] ειναι ο ορισμος του ηλιθιου, κι αυτο που με κανει να γελαω τοσο πολυ με τον Luffy ενω αυτο που λες οτι του Naruto του τα εξηγουνε και του τα ξανα-εξηγουνε ειναι κατι που με εκνευριζει αφανταστα στα ανιμε και οχι μονο δεν με κανει να γελαω αλλα ξερεις, ειμαι σε φαση "αντε να το βαλουμε σε fast forward" αυτο δεν ειναι ηλιθιοτητα, ειναι συνδρομο down συνδυασμενο με λοβοτομη! γενικα ο Naruto παντα με κουραζε και πριν αρχισω one piece πιστευα οτι ετσι θα ηταν και με τον luffy *ευτυχως* ομως δεν ειναι ετσι!!:wooi2:
Αύγ 18 2008 20:58
Φωτογραφία

iristella → Zoro

Πολυ λες........ 1 pwn την ημερα τον γιατρο τον κανει περα.........XDDDDDD
Αύγ 18 2008 20:39
Φωτογραφία

Zoro → iristella

23 ημερες πριν φαει κανεις PWN:bleh:
Αύγ 18 2008 20:10
Φωτογραφία

iristella → Zoro

εχεις ωρα?
Αύγ 18 2008 19:44
Φωτογραφία

iristella → Hatake Kakashi

Haaaha Lol!!!!!!! Ο Gaara πλεον ειναι καλος και ευαισθητουλης. Δεν σκοτωνει γατακια! XDDDD
Αύγ 18 2008 16:56
Φωτογραφία

Hatake Kakashi → iristella

Προσεχε ομως μην φας πολλα γιατι θα πονεσει η κοιλια σου και παραμονευει και ο gaara . . . . . . [IMG]http://img512.imageshack.us/img512/9593/catcoffin1gu4.gif[/IMG]
Αύγ 18 2008 16:46
Φωτογραφία

iristella → Hatake Kakashi

Arigato!!!! They are delicious!!! [IMG]http://www.supernaturalthings.net/wp-content/uploads/2006/12/happy_kitty.jpg[/IMG]
Αύγ 18 2008 16:37
Φωτογραφία

Hatake Kakashi → iristella

Here little cat [IMG]http://i231.photobucket.com/albums/ee184/VinVin42/cookies.jpg[/IMG]
Αύγ 18 2008 16:35
Φωτογραφία

iristella → Hatake Kakashi

Ι want my cookies!!!!!!!!!!!!! [IMG]http://i9.photobucket.com/albums/a53/partof41/sad_kitten.jpg[/IMG]
Αύγ 18 2008 16:27
Φωτογραφία

tsintori → iristella

Καλημέρα. Επειδή ξέρω ότι σου αρέσουν τα βαμπίρια για δες αυτό το [URL="http://www.youtube.com/watch?v=JdsZd05ugI4"]amv[/URL] από το vampire hunter...... Εγώ πάντως μόλις το είδα έμεινα. Σίγουρα πάει στα plan to watch......(διαφημιστής mode off) Και J ftw:kakaka::kakaka::kakaka::kakaka:. :byejg9::byejg9:
Αύγ 18 2008 10:46
Φωτογραφία

iristella → tsintori

Καληνυχτα tsi kun!!!!!!!
Αύγ 18 2008 01:47
Φωτογραφία

tsintori → iristella

Και όχι μόνο να έχει sharingan. Αυτοί οι τρεις είναι οι πιο cool...... Βασικά εγώ ευελπιστώ να το τελειώσω μέχρι το τέλος της χρονιάς λόγο παννεληνίων. Anyway καληνύχτα Iri-chan......
Αύγ 18 2008 01:45
Φωτογραφία

iristella → tsintori

Nαι με περνας με περνας αλλα εγω εχω δει περισσοτερα anime στο συνολο .........XDDDDD Eγω απο οτι φαινεται θα αργησω να το τελειωσω αλλα δεν με πειραζει. Μου αρεσει και θελω να το ευχαριστηθω. Οχι οπως το ναρουτο που το τελειωσα μεσα σε 1 βδομαδα ανιμε και μανγκα και μετα εκλαιγα που δεν ειχα αλλο και ουρλιαζα Sasukeeeeeee, Itachiiiiiiiiiiiiiii, Kakashi senseiiiiii (παντα κατι σε sharingan Παντως αν παρατηρεις XD)
Αύγ 18 2008 01:40
Φωτογραφία

tsintori → iristella

Δηλαδή σε περνάω:bleh::bleh:(είμαι στο 76) Και εγώ θέλω να δω κάποια παράλληλα αλλά θέλω να τελείωσω το one piece σχετικά γρήγορα. Και το χειμώνα δεν θα έχω χρόνο damn. "Aυτο ειναι αρκετο για ολα τα μαρτυρια που εχω στον νου μου":hmmm::hmmm:
Αύγ 18 2008 01:24
Φωτογραφία

iristella → tsintori

Στο One piece εχω μεινει λιγο πισω στο 60 δλδ..... Επιασα καποια παραλληλα anime Και καθυστερησα λιγο. Δεν εισαι αθωος..... Υποστηριζεις Jiraiya.. Aυτο ειναι αρκετο για ολα τα μαρτυρια που εχω στον νου μου.........
Αύγ 18 2008 01:19