Community Status Updates
iristella → DevilMayCry
Μου το έχουν προτείνει και θέλω να το δω σύντομα αλλά προς το παρόν έχω αρκετά που θέλω να τελειώσω.
Mar 13 2009 22:51
iristella → Blood_Naruto
Καλώστον! Χάρηκα πολύ για την γνωριμία και καλώς ήρθες στο forum. Για ότι απορία έχεις μην διστάσεις να με ρωτήσεις. Καλή διαμονή και καλή διασκέδαση. Ελπίζω να σε δω και σε καμια συνάντηση.
Mar 13 2009 22:27
Blood_Naruto → iristella
γειααααα :O ειμαι ο φιλος του βιττοριο...μπηκα και εγω στο forum xD __
Mar 13 2009 22:04
Seirios → iristella
δεν ξέρω γιατί πράγμα μιλάς...
[IMG]http://i40.tinypic.com/whlaib.jpg[/IMG]
Mar 13 2009 15:29
digitaltracker → iristella
σιγα ρε συ! ακους εκει καταπτυστη! σιγα το πραμα! και γω το χω κανει! ...και μου πηραν κιολας! Ntoink! Nai.
εντελως τυχαια ειχα βρει οτι σε ενα αμερικανικο forum ενας τυπος ειχε κλεψει μια sig που ειχα κανει... αλλα δεν με πειραξε...
[url=http://images.google.com/imgres?imgurl=http://c.imagehost.org/0012/aural_vampire_by_digitaltracker.png&imgrefurl=http://community.boredofstudies.org/215/games/189966/fable-2-a.html&usg=__RXnC1B4M_hEx3_G9ICy9QLihAyM=&h=150&w=352&sz=108&hl=en&start=3&tbnid=My7oPuwAVaRjtM:&tbnh=51&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Ddigitaltracker%26hl%3Den]Google Image Result for http://c.imagehost.org/0012/aural_vampire_by_digitaltracker.png[/url]
Mar 13 2009 01:12
iristella → digitaltracker
Νiniiii!!! καλησπέρα!!!!!!!!! Thanks for the compliments! :333
Μια χαρα είμαι εσύ? Πως τα περνάς?
Την Sig δεν την έκανα εγώ δυστυχώς. Την έκλεψα από ένα ξένο forum (το ξέρω ότι είμαι κατάπτυστη αλλά δεν έχω photoshop etc και μου άρεσε. Δεν νομίζω ότι η κάτοχος θα διαμαρτυρηθεί though ΧD)
Ps thanks για την ευχή για τα ποστ... Τώρα το είδα ότι τα πλησιάζω.... (πολυλογού imouto έχεις XDDDDD)
Eπίσης όποτε μπορείς μπαίνε irc να σε βλέπουμε και λίγο...
Mar 13 2009 00:48
digitaltracker → iristella
HELLO miimii! Δεν μπαινω irc και εχουμε καιρο να τα πουμε. Καλα εισαι?
Θεικος συνδυασμος χρωματων! Ι wuv it!
και η ouran club sig τα σπαει! εσυ την εκανες?
p.s. Με το καλο και τα 2000 posts! Ganbatte!
Mar 13 2009 00:38
iristella → DevilMayCry
Μια χαρά σε βλέπω. Εγώ από την άλλη τα on going (με εξαίρεση τα μεγάλα shonen) τα αποφεύγω. Προτιμώ τις completed σειρές που μπορώ να τις βλέπω με τους ρυθμούς μου και να επιλέγω την καλύτερη εκδοση.
Mar 12 2009 20:17
DevilMayCry → iristella
Εγω ειμαι πολυ μανιακος βλεπω οτι νεο βγαίνει αμέσως χιχιχιιχιχιχι πχ ..
Sora o Kakeru Shoujo 08 , Zoku Natsume Yuujinchou 10 , Asu no Yoichi 09 ,
Bleach 210 , One Piece 392 , Naruto Shippuuden 100 , Rideback 09 , Kuroshitsuji 21 ,
Viper's Creed 07 - 08 και αλα .....
Mar 12 2009 20:13
iristella → DevilMayCry
Αυτην την περίοδο παρακολουθώ Sayonara Zetsubou Sensei, Maria Holic, Saiunkoku Monogatari, Hetalia (και κάποια άλλα τα οποία δεν μου έρχονται με πρώτη σκέψη).
ΕσΥ?
Mar 12 2009 20:05
DevilMayCry → iristella
[U][I][B]Παρακαλω [/B][/I][/U]πολύ!!!
Τι ανιμα βελπια σιντο το καιρώ ????
Mar 12 2009 20:01


This status update has reached the maximum number of replies allowed
