Jump to content


Community Status Updates


Photo

Tea-chaniristella

[slutty fangirl] Αναρωτιέμαι εάν η *μπιιιιπ!* του είναι βαμμένη κίτρινη έτσι όπως πάει η γραμμή...[/slutty fangirl]
Nov 01 2009 19:41
Photo

iristellaTea-chan

*nosebleed* [spoiler= και ανταποδίδω][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1247367844357.jpg[/IMG][/spoiler]
Nov 01 2009 19:37
Photo

Tea-chaniristella

[spoiler=Click][IMG]http://fc09.deviantart.com/fs51/f/2009/305/9/8/Mononoke__autumn_rains_by_muttiy.jpg[/IMG][/spoiler]
Nov 01 2009 17:25
Photo

Serestrum → iristella

treat me with tricks...
Nov 01 2009 01:41
Photo

iristella → Serestrum

Και από μένα κάτι στο πνεύμα της ημέρας μιας και ξέχασα να στο δώσω πριν. [youtube]jU6iP0WLsU8[/youtube] Soooo trick or treat?
Oct 31 2009 21:28
Photo

iristellaMad_Hatter

Nαι το είδα και γέλασα με την ψυχή μου. XD Εγώ θα συνεχίσω να σας σπαμμάρω με uchiha στους αιώνες των αιώνων αμήν. Τώρα από εκει και πέρα το να βάζετε humoriστικές pics με uchiha βοηθάει στο να κυριαρχούν παντού. Mwahahhahahahh.
Oct 31 2009 18:53
Photo

Mad_Hatteriristella

Καλα, σου αφησα παντως μια απαντηση στα sasuke Imagedumps σου, να δουμε για ποσο θα συνεχισεις να δειχνεις ελεος:hahaha:.
Oct 31 2009 18:37
Photo

iristellaMad_Hatter

E είπα να σε λυπηθώ λιγακι. xD
Oct 31 2009 18:14
Photo

Mad_Hatteriristella

Αφου δε ποσταρες κανα σαλιγκαρι παλι καλα, i really hate them :P
Oct 31 2009 18:06
Photo

iristellaTea-chan

Eγώ γ-γ-γ-γιαγιά? HIDOI neeeeee? Y ^ Y Είμαι ακόμη στο άνθος της ηλικίας μου. χεχεχε χαίρομαι που σου άρεσε το video. Και εγώ είχα λυθεί όταν το βρήκα.^w^
Oct 31 2009 17:53
Photo

Tea-chaniristella

Άι σιχτίρ, κι εσύ γιαγιά, και ο άλλος!:mador2: Θα με κάνετε να βλέπω εφιάλτες το βράδυ!:sadist: Υ.Γ. Το βίντεο στο BH μου χάρισε ένα πεντάλεπτο χαχανιτών, domo!
Oct 31 2009 17:36
Photo

iristellaTea-chan

I think that this present is appropriate. :3 [spoiler][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1255835584517.gif[/IMG] [/spoiler]
Oct 31 2009 15:54
Photo

iristellaMad_Hatter

Δωράκι. :333 [spoiler][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/1255835584517.gif[/IMG][/spoiler]
Oct 31 2009 15:52
Photo

Tea-chaniristella

[quote]Και μην φοβάσαι εσένα δεν σε δαγκώνω (εκτός αν μου το ζητήσεις βέβαια οπότε αλλάζει το πράγμα).[/quote] Δεσποινίς, προσέξτε τί λέτε σε ένα vampire fangirl. :smokingg: Γιατί στο τέλος, δε θα ξέρουμε ποιά δάγκωσε ποιάν. :hahaha:
Oct 30 2009 22:21
Photo

iristellaTea-chan

Τhank you!!!! Αν και αναγκάστηκα να μικρύνω λίγο την sig γιατί μου έβγαινε εκτός ορίων Τ^Τ. Και μην φοβάσαι εσένα δεν σε δαγκώνω (εκτός αν μου το ζητήσεις βέβαια οπότε αλλάζει το πράγμα).
Oct 30 2009 22:15