Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristellaMad_Hatter

[spoiler][URL=http://img411.imageshack.us/i/1268002815610.jpg/][IMG]http://img411.imageshack.us/img411/3770/1268002815610.jpg[/IMG][/URL][/spoiler]
Mar 12 2010 23:30
Photo

iristellaMad_Hatter

[URL=http://img341.imageshack.us/i/1268259655268.gif/][IMG]http://img341.imageshack.us/img341/4300/1268259655268.gif[/IMG][/URL]
Mar 12 2010 23:29
Photo

iristella → ma_foteini

Xαίρομαι που σου άρεσε ^^. Ήταν ο άτιμος ήταν!
Mar 12 2010 22:43
Photo

ma_foteini → iristella

Καλησπέρα!Μόλις τελείωσα το Coffee Prince.. Ωραίοοοο!!!!:blingeye2: ...και ο waffle- Sun ki...:lovulovu:
Mar 12 2010 22:07
Photo

iristella → croco~boy

lol! thanks for the feedback (αν και μπήκα κάπως αργά). xD
Mar 12 2010 19:53
Photo

croco~boy → iristella

[url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?p=375673#post375673[/url] check that :/!
Mar 12 2010 18:43
Photo

QueenofHearts → iristella

έχω χαζέψει με το γατάκι της Tea.. Είναι σαν υπνωτισμός τα παλιοπατουσάκια του!! Και ναι, φυσικά και καταχάρηκα την βροχή από KusuriUri.. Αχ.. επικό bishonen αξιώσεων με έκανε να νιώσω σαν φρέσκο άνθος λωτού έτοιμο να ανοίξει τα πέταλά του από χαρά (ok.. now I'm just being silly.. ). Με εντυπωσίασε όμως το πόσα fanart τον έχουν δεμένο σαν σαλάμι αέρος. Free the bishies!!!
Mar 11 2010 22:35
Photo

iristella → QueenofHearts

Οκ φαρμακοτρίφτης imagedump έφτασε!!! [spoiler][URL="http://img378.imageshack.us/i/9156534.jpg/"][IMG]http://img378.imageshack.us/img378/4648/9156534.jpg[/IMG][/URL][/spoiler] [spoiler] [URL="http://img294.imageshack.us/i/6837395.jpg/"][IMG]http://img294.imageshack.us/img294/8752/6837395.jpg[/IMG][/URL][/spoiler] [spoiler][URL="http://img138.imageshack.us/i/9121752.jpg/"][IMG]http://img138.imageshack.us/img138/4231/9121752.jpg[/IMG][/URL][/spoiler] [spoiler][URL="http://img101.imageshack.us/i/9016812.jpg/"][IMG]http://img101.imageshack.us/img101/2783/9016812.jpg[/IMG][/URL][/spoiler] [spoiler][URL=http://img716.imageshack.us/i/7025331.jpg/][IMG]http://img716.imageshack.us/img716/6238/7025331.jpg[/IMG][/URL][/spoiler] [spoiler][URL=http://img706.imageshack.us/i/7408215.jpg/][IMG]http://img706.imageshack.us/img706/6426/7408215.jpg[/IMG][/URL][/spoiler] [spoiler][URL=http://img52.imageshack.us/i/8456676.jpg/][IMG]http://img52.imageshack.us/img52/4567/8456676.jpg[/IMG][/URL][/spoiler] [spoiler][URL=http://img396.imageshack.us/i/9045543.jpg/][IMG]http://img396.imageshack.us/img396/2564/9045543.jpg[/IMG][/URL][/spoiler] Όσο για sites εγώ με pixiv και το /cm/ του 4chan έχω βρει την υγεία μου. Στο πρώτο τα fanarts βγαίνουν με ρυθμούς πολυβόλου στο δεύτερο ισχύει το "ask and you shall receive". I hope you find the pics to your likeness your majesty.
Mar 11 2010 22:10
Photo

QueenofHearts → iristella

Μπορείς απλά να μου στείλεις τον Φαρμακοτρίφτη.. είναι γνωστό άλλωστε είναι το καύσιμό μου! Την προηγούμενη εικόνα του ακόμα wallpaper την έχω.. χαχα! έχω χάσει βλέπεις τα sites με τις εικόνες του που είχα και δεν έχω βρει χρόνο να τα ξαναβρω! Όσο για το θέμα με τους μετανάστες, όπως είπα και στον Kenny, απλά λέω την άποψή μου. Nothing big.
Mar 11 2010 21:39
Photo

iristella → QueenofHearts

Δεν έχουμε και rep να σου ρίξω ένα[B][SIZE=7] + [/SIZE][/B]ίσα με εκεί πάνω. Για τα post στο thread με τους μετανάστες αναφέρομαι και εγώ.
Mar 11 2010 21:34
Photo

iristellaTea-chan

awwwwwww
Mar 11 2010 02:13
Photo

Tea-chaniristella

Συγγνώμη... [IMG]http://img408.imageshack.us/img408/2968/2igjbmd.gif[/IMG]
Mar 11 2010 02:09
Photo

iristellaTea-chan

Καλά ντε μη βαράς :P
Mar 11 2010 01:36
Photo

Tea-chaniristella

Βλακεία.
Mar 11 2010 01:32
Photo

iristellaTea-chan

Visualize this for me will ya? [spoiler= naruto+ D. Gray Man manga] Τον baby Kanda παρέα με τον Sasuke να κάθονται εμφανώς ταραγμένοι σε μια γωνιά λέγοντας ο ένας στον άλλο "Και του είπα να ξεκολλήσει και να με αφήσει[B] ήσυχο!!![/B]" Tην ίδια στιγμή στους γειτονικούς θάμνους ο Alma με τον Naruto καραδοκούν (με κυάλια) [/spoiler]
Mar 11 2010 00:06