Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → Erisadesu

[CENTER]Χρόνια πολλά Λιζάκι μου γεμάτα καλοσύνη είθε ο Θεός μόνο χαρές και υγεία[SIZE=1] (και bishonen)[/SIZE] να σου δίνει! [SPOILER][LEFT][SIZE=1]ΥΓ. Πρέπει να κόψω τις μαντινάδες.[/SIZE] [/LEFT] [/SPOILER] [/CENTER]
Μάρ 21 2010 03:01
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://i39.tinypic.com/wv5nyf.png[/IMG]
Μάρ 20 2010 12:08
Φωτογραφία

iristella → Shihama-ru

Το είχα κατά νου εδώ και αρκετό καιρό αλλά για να είμαι ειλικρινής είδα ότι το κάνουν οι aerandria και περίμενα να προχωρήσει λίγο για να έχω πράγμα να διαβάζω. Και πάλι καλά δηλαδή γιατί αν έπρεπε να περιμένω από το chapter 2 να προχωρήσουν στο 3 θα μου είχε βγει η πίστη. Αλλά τουλάχιστον οι aerandria κάνουν καταπληκτική δουλειά σε όποιο project και να βγάλουν και από ότι έχω δει έχουν πιάσει πολλά. Και ναι περαστικά μας.
Μάρ 18 2010 20:15
Φωτογραφία

Kennyiristella

Όπως ακριβώς είπε και ο ομογάλακτος Χάρης, εμείς κάναμε το σωστό. :wooi2:
Μάρ 18 2010 19:29
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Δεν εχω ιδεα :P
Μάρ 18 2010 19:11
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Να διαβάσεις κι αλλο για να δεις πότε τσαντίζεται. XD Και μετά σε βλέπω και εσένα να fanboyίζεις πάνω από τον Krory. Και αυτά που είπες για τον Kanda δεν στα συγχωρώ. Και για πές βρε Hatter του ελέους, στο Maid Cafe θα έρθεις?
Μάρ 18 2010 18:58
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

Και αυτο για σένα When the portal beckons.... And the level draaawwws to a close..... When the tripod in excitement cries and the cube dies in front of your eyeees Only theeeeen will you realise what valve means to me. Σε διασκευή από το Inner silence των Anathema [youtube]-i7gZZpncCA[/youtube]
Μάρ 18 2010 18:56
Φωτογραφία

iristellaKenny

Να είδατε? Αυτά κάνετε. Το κατακάψατε το κορίτσι. ΑΠΟΝΟΙ! xD
Μάρ 18 2010 18:55
Φωτογραφία

Shihama-ru → iristella

Αντε βρε Iri που είσαι τοσο καιρό ,είναι δυνατόν να κυκλοφορεί τέτοιο manga (Κuro Bara Alice) και να μην το έχεις ξεκινήσει τόσο καιρό!!!WELCOME!!!:gotit: Μα δν είναι καταπληκτικό ,μακάρι και η εξέλιξη να είναι τόσο καλή(έχω διαβάσει περίληψη του μέχρι το 9).Το μόνο κακό για την ώρα είναι το scanlation group που το έχει αναλάβει,το οποίο είναι εντελώς τα ζωα μου αργά και κατα διαβολική συμπτωση έχεi αναλάβει κ το άλλο κορυφαίο,το Dokuhime(γιατί Θεέ μου???:nanteee:). Μας βλεπω ανά 6μηνο να έχουμε κ νέο chapter.Περαστικά μας..................
Μάρ 18 2010 18:26
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Και ποτε τσαντιζετε?Οταν του Περνουν τα σωβρακα στο poker?
Μάρ 18 2010 18:14
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

LOL no you insolent little fool. O Krory σαν τσαντιστεί μαμεί και δέρνει.
Μάρ 18 2010 18:04
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Ναι φανταζομε, τους κλαιγετε μεχρι να παραιτηθουν και να αυτοκτονησουν. Ειναι master σε μια παραλαγη του Talk no jutsu του naruto. ~che
Μάρ 18 2010 18:03
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Φυσικά και έχει. Kαι μια χαρά badass γίνεται ο Krory όταν το απαιτούν οι περιστάσεις. Κόβει πωπούς άνετα. Απλά πέρα από το Badassness έχει έρθει σε επαφή με την ευαίσθητη πλευρά του (και είναι και λίγο bipolar). [spoiler][img]http://img33.picoodle.com/img/img33/4/6/12/darknives/f_05m_aa98e47.jpg[/img][/spoiler] Και λίγα τα λόγια σου για τον Kanda. Tsundere undead bishonen demands respect.
Μάρ 18 2010 17:53
Φωτογραφία

Mad_Hatteriristella

Εχει fans η αποτυχια με δοντια? Για τον kanda δε με παραξενευει βεβαια, αλλα τα yaoi fangirls θα τον λατρευετε :P
Μάρ 18 2010 17:46
Φωτογραφία

iristellaMad_Hatter

Με αυτά που γράφεις στο D. Gray Man manga thread δεν ξέρω ποιός θα σε αποκεφαλίσει πρώτος. Εγώ ή οι fan του Krory. :P Oh and by the way. Ο Sasuke στο Naruto έχει κλάψει 1 το πολύ δύο φορές. Θες να μετρήσουμε συγκριτικά το πόσο έχουν κλάψει οι υπόλοιποι χαρακτήρες? Μην διαδίδεις ανυπόστατες φήμες παρακαλώ. xD
Μάρ 18 2010 17:40