Jump to content


Community Status Updates


Photo

croco~boy → iristella

Μπορεις να τσεκαρεις το OP latest chapter; 2 ατομα δεν χρησιμοποιουν σποιλερ.
Mar 10 2010 17:21
Photo

iristellaTea-chan

Έκφραση. Είναι ανάλογο του του "not gonna happen". [URL="http://www.slang.gr/lemma/show/mi_fas_exoume_glaro_3556:%CE%BC%CE%B7_%CF%86%CE%B1%CF%82_%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5_%CE%B3%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%BF"]moar info[/URL]
Mar 09 2010 20:56
Photo

Tea-chaniristella

"Μη φας, έχουμε γλάρο;" Τί είναι αυτό;
Mar 09 2010 20:35
Photo

iristellaMad_Hatter

[quote]Αν καταλαβε κανεις ποιος ειναι ο Ρωμαιος, και πια η Ιουλιετα απο τους 2 ας μου πει και εμενα.[/quote] Sasuke pitches, Naruto catches. :3 [/yaoi guru mode]
Mar 09 2010 19:09
Photo

iristella → MisaYoshiko

Anytime ^^
Mar 09 2010 17:45
Photo

Serestrum → iristella

[IMG]http://i48.tinypic.com/1zv4v1c.jpg[/IMG]
Mar 09 2010 17:42
Photo

Hyuuga_Nikorasu → iristella

ναι εχεις δικιο το χω σκεφτει και εγω αυτο, ειναι η πιο πειστικη εξηγηση συμφωνω και στ δυο... απλα ως παραδειγμα το εφερα για να πιασεις τι εννοουσα με το ακυρο ποστ μου
Mar 09 2010 15:25
Photo

MisaYoshiko → iristella

thx γ αλλη μια φορα Τ_Τ παντα με σωζεις οταν ψαχνω κατι
Mar 09 2010 15:03
Photo

iristellaBlack Rock

[URL=http://img26.imageshack.us/i/1268104836094.gif/][IMG]http://img26.imageshack.us/img26/7466/1268104836094.gif[/IMG][/URL]
Mar 09 2010 05:28
Photo

iristellaBlack Rock

[URL=http://img54.imageshack.us/i/1268104565101.gif/][IMG]http://img54.imageshack.us/img54/4180/1268104565101.gif[/IMG][/URL]
Mar 09 2010 05:27
Photo

iristella → Serestrum

[URL=http://img54.imageshack.us/i/1268103974433.gif/][IMG]http://img54.imageshack.us/img54/7790/1268103974433.gif[/IMG][/URL]
Mar 09 2010 05:25
Photo

iristella → Hyuuga_Nikorasu

Σε απάντηση στην απορία σου θα πώ [spoiler=naruto manga]ότι λογικά τώρα έχουν έναν κοινό εχθρό να αντιμετωπίσουν οι χώρες και αυτός είναι οι Akatsuki και κατά προέκταση ο Madara. Δεν τους παίρνει να αρχίσουν να σφάζονται μεταξύ τους. Το γεγονός δε ότι το Konoha ήταν το μόνο hidden village που είχε ελάχιστα έως καθόλου πάρε δώσε με τους Akatsuki ήταν αυτό το οποίο το καθιστούσε το πλέον κατάλληλο για να αναλάβει την αρχηγία της συμμαχίας έτσι όπως αποφασίστηκε στο Kage Summit (πριν τα κάνεi σαλάτα ο Danzo). Βλέπουμε όμως σε περιστατικά όπως αυτό με το stolen byakugan ή με την πρόταση να δολοφονήσουν τον Naruto για να διασφαλίσουν ότι ο Madara δεν θα πάρει στα χέρια του το Kyuubi ότι ο ανταγωνισμός εξακολουθεί να υπάρχει. Αλλά και πιο πριν από αυτό οι οδυνηρές εμπειρίες από τον 3o μεγάλο πόλεμο των Shinobi ήταν αρκετές για να λειτουργήσουν αποτρεπτικά για κάτι τέτοιο. Αν επανέρθουμε στα κεφάλαια στα οποια αναλύοντα οι σκέψεις του Itachi και το πώς οδηγήθηκε να λάβει την απόφαση να δολοφονήσει την clan του αναφέρεται σε κάποιο σημείο ότι αν έπεφτε η Fire Country τότε όλες οι υπόλοιπες χώρες θα όρμαγαν για να διαμελήσουν το κουφάρι κάτι που θα πυροδοτούσε τον 4ο πολεμο των Shinobi. Aυτό και μόνο δικαιολογεί την σχετικά ήπια στάση μεταξύ των κρατών. Σε αυτήν την φάση προτιμούν να διατηρήσουν το status quo.[/spoiler] Χμμ... Το ψόφησα πάλι. Αλλά ναι σε γενικές γραμμές σε όλα τα δημιουργήματα θα μπορούσαν να συμβούν πολλά με κάθε εξέλιξη και ο mangaka θα το πάει εκεί που θέλει. Το θέμα είναι αν αυτό γίνεται πειστικά ή όχι.
Mar 08 2010 19:14
Photo

didimakia → iristella

πλακα με κανεις? ουυυ...θα πιασω το μανγκα σημερα κιολας...ευχαριστω πολυ ^_^
Mar 08 2010 10:49
Photo

iristella → didimakia

Figures. Koίτα το αnime δεν το έχω παρακολουθήσει οπότε δεν ξέρω καθόλου τι παίζεται εκεί. Ξέρω εντούτοις ότι κάποια από τα επεισόδια βασίζονται σε novels και όχι στο manga. Ενδεχομένως να έχει πέσει και cencorship γιατί το manga είναι πολύ σκληρό ενιοτε. (να φανταστείς ότι λόγω περιεχομένου κατέληξε να φύγει από το shonen jump και φυσικά έγινε ακόμη πιο gory after that) Κατά την ταπεινή μου άποψη ότι όταν μπείς στο main arc η σειρά θα απογειωθεί. Αλλά αυτά τα λέω εγώ που διαβάζω το manga και τρώω όλο το action μαζεμένο. Δεν έχω ιδέα τι παίζει με τα fillers.
Mar 08 2010 01:29
Photo

didimakia → iristella

ανιμε...
Mar 08 2010 00:56