Jump to content


Community Status Updates


Photo

minuu → iristella

φχαριστω κ γω π μ δεχτηκες!
Mar 23 2010 14:20
Photo

iristella → minuu

Uhm. Thanks for the friend request. Welcome. :3
Mar 23 2010 14:16
Photo

Night Wizard Sealiristella

Έτσι Ιρί-σαν. Να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους:)
Mar 22 2010 22:26
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Ξύπνησε ο ιεροεξεταστής μέσα μου τι να κάνω? :P
Mar 22 2010 20:53
Photo

iristella → Erisadesu

πραγματικά δεν μπορούσες να το ποστάρεις σε πιο κατάλληλη στιγμή. Πάνω που είχα ξεμείνει από το τι να διαβάσω. Ούτε στο κεφάλι μου να ήσουνα. Many thankies.
Mar 22 2010 20:43
Photo

Erisadesu → iristella

Λοιπόν βρες το : [AF]Go Con -C1 to C6[Completed]- Nishimura Shuuko
Mar 22 2010 00:58
Photo

Ankaa → iristella

Oook. Heh , ηταν θέματα καρδιάς xD .. Δίνομαι πολύ σαυτους που αγαπώ -.- .. Ελπίζω να σε ξαναδώ :)
Mar 21 2010 23:17
Photo

iristella → Ankaa

Ωχ ότι και αν ήταν ελπίζω να το ξεπέρασες για καλά και να μην ήταν κατι σοβαρό. Για pics δεν ξέρω τίποτα. Δεν ασχολούμαι κιόλας με τα των φωτογράφων tbh (αρκεί να μην με τραβάνε). Τσέκαρε και κάποια στιγμή θα τις ανεβασουνε. Αν και νομίζω ότι κάποιες είχαν ηδη ανέβει λίγες ώρες μετά.
Mar 21 2010 23:04
Photo

Ankaa → iristella

εγώ να δείς !. Αποδώ και πέρα θα έρχομαι σε κάθε event :) . Είχα κάποια προβληματάκια τελευταία αλλα τα ξεπέρασα ;). Μήπως ξέρεις πότε θα κάνουν upload τις pics ? (μπένω ολη την ώρα αλλα τίποτα xD...)
Mar 21 2010 23:00
Photo

Night Wizard Sealiristella

[QUOTE=iristella;377913]Ok ppl peace. H εκστρατεία για το κάψιμο του Mad Hatter στην πυρά ως βλάσφημου, μπορεί να διοργανωθεί με vms ή pms (ακόμη καλύτερα για να μην υπάρχουν και εμφανείς αποδείξεις). Bενζίνη και σπίρτα provided by yours truly. :P /party pooper mode[/QUOTE] :hahaha::hahaha: Respect.
Mar 21 2010 22:53
Photo

iristellaMad_Hatter

Συνέχισε εσύ έτσι και δεν σε βλέπω καλά :P
Mar 21 2010 22:35
Photo

iristella → Ankaa

^^ Glad to see you yesterday. Καιρό είχα να σε πετύχω σε meeting.
Mar 21 2010 20:57
Photo

Erisadesu → iristella

ναι κόψε τις μαντινάδες και άρχισε τα ναρκωτικά :P:P ευχαριστώ για τις ευχές σου
Mar 21 2010 18:15
Photo

Serestrum → iristella

[IMG]http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/12/funny-pictures-maded-me-a-cookie.jpg[/IMG]
Mar 21 2010 14:01
Photo

iristella → Serestrum

Τα μπισκότα στο μπισκότεν ε? xD [spoiler=And something funny] [URL="http://img262.imageshack.us/i/dogatemefau128606406945.jpg/"][IMG]http://img262.imageshack.us/img262/2555/dogatemefau128606406945.jpg[/IMG] [/URL][/spoiler][URL="http://img262.imageshack.us/i/dogatemefau128606406945.jpg/"] [/URL]
Mar 21 2010 03:15