Jump to content


Community Status Updates


Photo

batigoal9 → iristella

Συγγνωμη ξεχαστηκα. Δεν θα επαναληφθει :P
Jul 06 2010 03:23
Photo

iristella → batigoal9

Παρακαλώ μην γράφεις με greeklish στο forum. ^^ Καλή συνέχεια!
Jul 05 2010 20:24
Photo

iristella → d.neko-angel

Ι don't know how it happened. It was as if the words reached out to me and called my name.:hihi2: Βασικά έψαχνα τον τίτλο του που έβαλες στο manga pictures trivia και βρέθηκα στο profil σου. Αnd the rest is history που λέμε.
Jul 05 2010 19:40
Photo

spartankid → iristella

:) ευχαριστώ πολύ για το up ^^
Jul 05 2010 19:20
Photo

iristella → spartankid

[URL="http://www.megaupload.com/?d=9H6P0ZNW"]There[/URL] you go. Enjoy!
Jul 05 2010 19:12
Photo

spartankid → iristella

hi hi μήπως έχεις ιδέα που μπορώ να βρώ το the zone που μου πρότεινες ; έψαξα σε bakabt mangatraders και σε άλλα για online αλλά δεν βρήκα κάτι :/
Jul 05 2010 19:03
Photo

d.neko-angel → iristella

axxaxaxa και αν σου πω ότι δεν το έκανα επίτηδες Μάλλον θα έχασα ένα γραμματάκι κατά την πληκτρολόγηση η γυναίκα :P Πάντως είσαι θεά που πήγες καλέ το ξέθαψες και το παρατήρησες κιόλας, αν δεν μου το έλεγες τίποτα δεν θα καταλάβαινα στον κόσμο τον δικό μου πάντα lol
Jul 05 2010 12:17
Photo

iristella → Tenshi

[URL="http://www.viddler.com/explore/cheezburger/videos/503/"]*[/URL][URL="http://www.viddler.com/explore/cheezburger/videos/508/"] **[/URL] [URL="http://www.viddler.com/explore/cheezburger/videos/507/"]***[/URL] ΧD
Jul 05 2010 11:02
Photo

Tenshi → iristella

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8WQnGWD-XJE[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=plWnm7UpsXk&feature=related[/youtube] xD
Jul 05 2010 10:54
Photo

zade → iristella

Κρίμα που χάρηκα για μια στιγμή δηλαδή... Xd
Jul 05 2010 10:18
Photo

iristella → d.neko-angel

[quote=currently reading manga] D.Gay-Man [/quote] I lol'd. Νόμιζα ότι μόνο εγώ το φωνάζω χαϊδευτικά έτσι για να φουρκίζω τους υπόλοιπους fan.xD
Jul 05 2010 02:50
Photo

iristella → zade

Well that would certainly give the sig a kinky note.:hahaha: Αλλά δυστυχώς όχι, κομμάτι από την φράση "Black list" είναι.
Jul 05 2010 00:36
Photo

zade → iristella

Η υπογραφή σου τι γράφει; Bukkake ;
Jul 04 2010 20:48
Photo

iristella → Ptomahawk

Αh thanks. Δεν θυμόμουνα πότε ακριβώς το είχε δηλώσει αυτό γι αυτό και το είπα στο περίπου.
Jul 04 2010 00:33
Photo

Ptomahawk → iristella

Για το onepiece είχε πει κοντά στα 500 chapter ότι θα το συνεχίσει για άλλα 10 χρόνια.
Jul 03 2010 22:37