Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kain → iristella

Νταξ, μ'έφτιαξες άγρια! Ειδικά το Historie, προβλέπεται να το απολαύσω πάρα πολύ. Με βλέπω σε σπίτι και δουλειά (όταν δεν έχει κόσμο) τις επόμενες μέρες, να λιώνω στο διάβασμα. Thanx!
Sep 09 2010 17:28
Photo

iristella → Kain

Για να μην σου σπαμμάρω το thread σου απαντάω εδώ. Το Otoyomegatari δεν είναι τόσο ιστορικό όσο σου δείχνει τα ήθη και τα έθιμα των νομάδων που ζουν στις στέπες. Για κάτι καθαρά ιστορικό τσέκαρε το [URL="http://www.mangaupdates.com/series.html?id=6675"]Cesare[/URL] και το [URL="http://www.mangaupdates.com/series.html?id=3548"]Historie[/URL].
Sep 09 2010 17:17
Photo

iristella → Namida

Χρόνια πολλά και καλά! Πολύχρονος και πάντα με υγεία και ευτυχισμένος.
Sep 09 2010 15:37
Photo

Kenobi-sensei → iristella

ευχαριστώ
Sep 08 2010 20:57
Photo

iristella → Kenobi-sensei

Γιατί δυσκολεύεις τη ζωή σου? το κουμπάκι quote στο post που θέλεις να χρησιμοποιήσεις πατάς και είσαι έτοιμος. Αφαιρείς το κομμάτι που δεν χρειάζεσαι και το χρησιμοποιείς.
Sep 08 2010 20:55
Photo

Kenobi-sensei → iristella

άρα για να πάρω κατι από άλλο ποστ και να δείξει ο "τάδε έγραψε" χρησιμοποιώ το wrap [quote] tag?
Sep 08 2010 20:48
Photo

iristella → Kenobi-sensei

Την κουρτίνα 2. Το Code είναι για να μην είναι clickable links που οδηγούν σε άλλες σελίδες, το spoiler είναι για να κρύβονται από κοινή θέα σημαντικά σημεία της πλοκής και το html δεν έχω ιδέα τι κάνει XD.
Sep 08 2010 20:42
Photo

Kenobi-sensei → iristella

βασικά υπάρχει το 1)wrap[code}tags 2)wrap[quote}tags 3)wrap[html]tags 4)wrap[spoiler]tags κλπ κλπ Για να πάρω ένα προηγουμενο ποστ ποιο χρησιμοποιώ ? Δεν ξερω αν υπαρχει κάποιο thread παρεπιπτοντως
Sep 08 2010 20:40
Photo

iristella → Kenobi-sensei

Δεν σε πιάνω.... Ποιά τρία?
Sep 08 2010 20:34
Photo

Kenobi-sensei → iristella

ναι αύτο μάλλον αλλα πιο από τα 3?Αύτο ήθελα να κάνω στο naruto πριν
Sep 08 2010 20:32
Photo

iristella → Kenobi-sensei

Το [.quote][/quote] λες? (χωρίς την τελεία)
Sep 08 2010 20:23
Photo

Kenobi-sensei → iristella

να σε ρωτήσω αν θέλω να πάρω κατι απο κάποιο άλλο ποστ και να το βάλω σε πλαίσιο στο δίκο μου ποιο wrap tag βαζώ?
Sep 08 2010 20:21
Photo

Giorgosdbz → iristella

οκ θα το έχω υπ'όψιν μου...ευχαριστώ!
Sep 08 2010 16:26
Photo

iristella → Giorgosdbz

[QUOTE=Giorgosdbz;424899]Έχεις δίκιο...[/QUOTE] Υes I know. Ένα περίεργο πράγμα αυτό, συνέχεια μου συμβαίνει... XD Anw μην σπαμμάρεις το thread σου άσε να γίνονται μόνο on topic posts για να βγει ωραίο και χρήσιμο. Αν θες να λες κάτι σε κάποιον άσχετο με το θέμα του topic στέλνε vms ή pms. KK?
Sep 08 2010 14:55
Photo

iristella → aboumonkey

E εκανε λιγάκι κρα. Καλούτσικο πάντως είναι μέχρι στιγμής.
Sep 07 2010 22:06