Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Sealiristella

:hahaha: Έχοντας ήδη μείνει λαλάκας από τα γεγονότα του τσάπτερ, μπαίνω μέσα και βλέπω αυτό. Μένω ξανά. Λέω "Δεν γίνεται αυτό το πράγμα, χρειάζεται επιγόντως διακοπές:hihi2:". [SPOILER]Btw, πώς ήταν οι διακοπές σου;[/SPOILER] Δυό μήνες έλειψα και ιδού τα αποτελέσματα. Η συγκίνηση μου είναι μεγάλη. Το manga μας μεγάλωσε, θα σώσει την Κίνα.:if: [SPOILER]Mulan joke, if you remeber :P[/SPOILER]
Σεπ 11 2010 03:08
Φωτογραφία

iristellaNight Wizard Seal

[B]Θέλετε να ξέρετε τι σας επιφυλάσσει το μέλλον στο αγαπημένο σας manga? Έχετε αγωνία και δεν μπορείτε να περιμένετε μέχρι το επόμενο κεφάλαιο? Ανησυχείτε για τον αγαπημένο σας χαρακτήρα? Τηλεφωνείστε τώρα στο 901-666-666-666. Η iristella με τους βοηθούς της Μύριαμ και Τζόσουα σας περιμένουν για να σας βγάλουν από την αμφιβολλία [/B] [SIZE=1]€0,0447/δευτ, [I]Χρέωση[/I] ανά [I]δευτερόλεπτο[/I] από το πρώτο [I]δευτερόλεπτο[/I][/SIZE]
Σεπ 11 2010 03:00
Φωτογραφία

iristella → laraska

Υes μόνο που για να περνάμε όλοι καλά και να συζητάμε όμορφα όμορφα στα threads μας έχουν θεσπιστεί κάποιοι κανόνες τους οποίους όλοι συμφωνήσαμε να τηρούμε. Δεν νομίζω ότι είμαστε ούτε η Γκεστάπο ούτε ότι η στάση μας είναι ατεγκτη σε κάθε είδους χαβαλετζίδικη συζήτηση. Απλά υπάρχουν κάποια όρια τα οποία ορίζονται από τους κανόνες που προανέφερα. Τώρα το να διαμαρτύρεται κάποιος επειδή η team κάνει τη δουλειά της και εφαρμόζει κανόνες τους οποίους συμφώνησε να τηρεί το βρίσκω ελαφρώς άτοπο. Όπως άτοπο βρίσκω και η μόνη μορφή χαβαλέ να θεωρείται η παράβαση αυτών.
Σεπ 11 2010 02:26
Φωτογραφία

laraska → iristella

κοιτα το φορουμ ειναι για χαβαλε κτλ ποτε δεν σκεφτηκα οτι καποιο χιουμοριστικο ποστ πρεπει να διαγραφει , το θεωρω ανοητο μιας και the internetz is serious business, αν αφαιρεσουμε αυτα τα ελαφρα the internetz will not be serious business.
Σεπ 11 2010 02:14
Φωτογραφία

iristella → laraska

Συνήθως ''όσα χαίρουν εκτίμησης'' όπως αναφέρεις συνοδεύονται και από κάτι on topic κάτι που στην περίπτωση του συγκεκριμένου δεν ίσχυε. Αν θεωρείς βέβαια ότι υπάρχουν post σε ένα thread τα οποία δεν ανήκουν εκεί feel free να μας ειδοποιήσεις καθώς άνθρωποι είμαστε, δεν είμαστε συνεχώς πάνω από ένα pc μπορεί να μας έχει ξεφύγει κάτι. Δεν σημαίνει ότι επειδή κάτι ξέφυγε ότι νομιμοποιούνται όλα τα υπόλοιπα. ;) Αν και θέλω να πιστεύω ότι στο θέμα του σβησίματος των post η ομάδα έχει υπάρξει αρκετά επιεικής με εσένα συγκεκριμένα τόσο στο offtopic όσο και στον τομέα του anime/manga. Τώρα για τον LDM νομίζω τα είδες. Μη μου πεις ότι τον πεθυμησες κιόλας. XD Έννοια σου όπως λέει και ο Kenny μάλλον θα μας τιμήσει ξανά σύντομα.
Σεπ 11 2010 00:54
Φωτογραφία

Namida → iristella

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου Ειρήνη μου, ελπίζω να τα πούμε και από κοντά κάποτε ΧΔ
Σεπ 11 2010 00:39
Φωτογραφία

Strange Loop → iristella

aς ανεβουμε σιγα σιγα.... Game On [youtube]-aeDN8myNKs[/youtube]
Σεπ 10 2010 23:13
Φωτογραφία

laraska → iristella

ηταν ενα χιουμοριστικο και εξυπνο ποστ. σε αλλες ''φορες'' χαιρουν της εκτιμησης. btw αυτος ο awesome ή οπως αλλιως λεγεται γιατι πηγε για μπανιο; εντιτ ..διαβασα μπλακ χοουλ
Σεπ 10 2010 20:27
Φωτογραφία

iristella → laraska

Ναι σβήστηκε ως spam (ορθώς τολμώ να πώ) από την Nighteyes.
Σεπ 10 2010 19:43
Φωτογραφία

laraska → iristella

edw [URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=8901&page=2[/URL] ειχα γραψει κατι και δεν το εχει καν το ποστ, μετα τον [URL="http://www.anime.gr/forums/member.php?u=13577"]Giorgosdbz[/URL]
Σεπ 10 2010 19:29
Φωτογραφία

iristella → laraska

Σήμερα τουλάχιστον όχι. Που αναφέρεσαι συγκεκριμένα να κοιτάξω?
Σεπ 10 2010 19:26
Φωτογραφία

laraska → iristella

re iri mou esvises post ?
Σεπ 10 2010 19:14
Φωτογραφία

Anelisiristella

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=g1tRU1fsU_Y[/YOUTUBE]
Σεπ 10 2010 18:20
Φωτογραφία

ice_himeiristella

τιποτα^^
Σεπ 10 2010 10:15
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[youtube]z3U0udLH974[/youtube]
Σεπ 10 2010 10:08