Community Status Updates
aboumonkey → iristella
Έβαλα εικόνα, άντε να δούμε τώρα. Λογικά δε θα αντέξει και πάρα πολύ ΧD
Edit: 5 λεπτά άντεξε...
Sep 07 2010 21:51
iristella → aboumonkey
Heeey. It's your turn on manga pictures trivia in case you did not notice. Have fun and I am curious to see what you ll pick. ^^
Sep 07 2010 21:16
iristella → Giorgosdbz
Στο thread "η Ελλάδα και τα anime" το οποίο σου ανέφερε η χρήστης mono θεματολογικά πραγματεύεται το πoιά anime θέλουμε να δούμε στην τηλεόραση. Τώρα αν τα anime αυτά θα τα βλέπαμε για πρώτη φορά η σε επανάληψη είναι ένας διαχωρισμός ο οποίος δεν απαιτεί δικό του thread.
Κοινώς τo δικό σου thread σαν θέμα προυπάρχει. Πριν κάνεις κάποιο νέο thread πάρε το χρόνο σου και εξερέυνησε λίγο την κοινότητα να δεις τι υπάρχει ήδη, και χρησιμοποίησε και το Search button.
Επίσης τα greeklish δεν επιτρέπονται ούτε στα vms.
Kαλή συνέχεια.
Sep 07 2010 19:57
Giorgosdbz → iristella
Den katalava akrivws auto pou ennoeis...(sorry gia ta greeklish)
Sep 07 2010 19:12
Glaurung → iristella
[IMG]http://msp285.photobucket.com/albums/ll55/sathompsn/PuppyLove.jpg[/IMG]
Sep 06 2010 23:42
iristella → Glaurung
Do you see me as a person that makes fun of others? I cry nao. ;_;
Sep 06 2010 22:06
iristella → Tea-chan
Ax ναι ήταν τα μωρά μου ένα και ένα. Ειδικά το μελαχρινό του οποίου το όνομα δεν θυμάμαι καλά αυτήν την στιγμή γιατί είμαι αγουροξυπνημένη. <333333 Na σε πάρω, να σε πάρω με παπά και με κουμπάρο ήτανε αυτό το συγκεκριμένο.
Sep 06 2010 18:17
Tea-chan → iristella
Όχι, και η sig από το Diadem είναι! Τα μπέρδεψες λιγάκι... :hihi2:
Το Sun Ken Rock το διάβασα πριν κανένα εξάμηνο. Ήθελα να κάνω thread και γι'αυτό, αλλά με πρόλαβες. Πρέπει να το ξαναπιάσω, μιας και θυμ'αμαι ότι οι "Γιακουζαίοι" εκεί μέσα ήταν να σε πάρω να φύγουμε... :hahaha:
Sep 06 2010 18:10
iristella → Tea-chan
Το avatar σου ναι. Η sig θαρρώ είναι από Sun Ken Rock του ιδίου (το οποίο θέλω να πιστεύω ότι διαβάζεις και έχεις ψοφήσει στο γέλιο XD) Βοth rule! I love Boichi SO MUCH!
ΥΓ: Καλά κάτσε να ξεμπερδέψω και εγώ από εξετάσεις και συνεντεύξεις και έχει να γίνει του αναδυόμενου thread το κάγκελο. ΧD
Sep 06 2010 18:07
Tea-chan → iristella
Har-har! :mafia:
Βασικά ήθελα να ξεμπερδεύω με το πτυχίο για να το ανοίξω. Πολύ μου άρεσε αυτό το manga. :awww: :awww: :awww: ΕΙΔΙΚΑ αυτός ο Jin... :nbleed:
Thankies! Είναι από το Diadem του Boichi. :gotit:
Sep 06 2010 18:04
iristella → Anelis
Όσα μου είχε προτείνει η αυτού εξοχότης σας τα κατέβασα πρώτα πρώτα (και όσα θυμόμουν να υπάρχουν στον παράδεισο που λέγεται δωμάτιό σου). Ήθελα να ρωτήσω και για άλλα, αλλά είσαι μακριά και εγώ μόνη σαν το λεμόνι σε ένα λαβύρινθο από comic. So υπέκυψα...
Συγχώρεσέ με.... Τ^Τ
Sep 06 2010 18:04
iristella → Tea-chan
Μου το βούτηξες το Zetman thread άτιμο πλάσμα (όχι καλά έκανες γιατί έκανες απίστευτη δουλειά). Καλά που μου το θύμισες να το συνεχίσω αφού ξεμπερδέψω με διάβασμα. Nice set btw. :3
Sep 06 2010 18:01
Anelis → iristella
Καλά έχεις [U][B]εμένανε[/B][/U] και ρωτάς άλλους για κόμιξ άπιστο πλάσμα;;!!!
σνιφ
Sep 06 2010 12:10
laraska → iristella
το sandman το κατεβαζω ... το metabarons το εχω ηδη κατεβασμενο ...λογω του 9
Sep 05 2010 21:07


This status update has reached the maximum number of replies allowed
