Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → Nozomu

Την πανω. Το συγκεκριμένο manga πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πως γινεται να μην το απολαύσει κανείς. Θα σου έλεγα να περάσεις και στο fairy cube που είναι σοβαρό μεν αλλά έχει και αυτό ανάλογο παραμυθένιο συναίσθημα. Το doubt δεν έχω αξιωθεί να το διαβάσω ακόμη.
Νοέ 19 2010 00:08
Φωτογραφία

Nozomu → iristella

μμμ... την πανω ή την κατω? εντομεταξυ το συγκεκριμενο μανγκα το διαβασα στο καπακι μετα το Doubt(με τα λαγουδακια! xD) και το απολαυσα παρα πολυ μετα απο ολο το μυστηριο του προηγουμενου...
Νοέ 19 2010 00:02
Φωτογραφία

iristella → Nozomu

Δυστυχώς την μία εικονίτσα δεν μπορώ να την δω. Αλλά ναι η Dorothea chan τα σπάει.
Νοέ 18 2010 23:57
Φωτογραφία

Nozomu → iristella

I don't care about your ears... [IMG]http://www.animenewsnetwork.com/thumbnails/fit200x200/encyc/A3167-15.jpg[/IMG] All i want are your 3 sizes... :P (btw η "πρινσεσα" απο πανω τα σπαει! :P Kαι αγαπαμε Dorothea! <3 [SPOILER][IMG]http://img3.ak.crunchyroll.com/i/spire1/07142008/4/8/d/b/48db211c9b5010_full.png[/IMG] :nbleed::nbleed::nbleed:[/SPOILER]
Νοέ 18 2010 23:54
Φωτογραφία

iristella → Nozomu

Posting Lui.... Ok you have my interest. I am alll ears
Νοέ 18 2010 23:13
Φωτογραφία

Zem@c → iristella

1000x thnks :)))))))
Νοέ 18 2010 00:09
Φωτογραφία

iristella → Zem@c

Bασικά αν κατάλαβα καλά λες για το kono yaro που κυριολεκτικά σημαίνει "that guy" μεταφορικά χρησιμοποιείται ως ''asshole" το "kisama" από την άλλη αν και σημαίνει "you" είναι εντούτοις ο πιο αγενής τρόπος με τον οποίο μπορείς να μιλήσεις σε κάποιον και ουσιαστικά είναι σαν να τον αναθεματίζεις. Πχ. kisama... you killed my father. Οι Ιάπωνες δεν έχουν βρισιές, τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που έχουμε εμείς στον δυτικό κόσμο. Απλά μεταφράζονται έτσι για να αποδίδουν το νόημα της προσβολής.
Νοέ 18 2010 00:06
Φωτογραφία

Zem@c → iristella

χρειαζομαι την βοηθεια σου.... στα ανιμε οταν λενε bastard i damn you... το λενε καπως σαν "κορνεο" και "και σαμα"... εσυ ξερεις πως ειναι κανονικα το σωστο? πως προφερεται εννοω:blingeye2:
Νοέ 17 2010 23:58
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → iristella

:blingeye2: :blingeye2: :blingeye2: :blingeye2: :blingeye2: :blingeye2: :blingeye2: [I][SIZE="4"][FONT="Verdana"]Ευχαριστώ πολύ για το add! [/FONT][/SIZE][/I]:joyful::joyful:
Νοέ 16 2010 15:08
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

κατσε να δεις drwhooooo [IMG]http://img88.imageshack.us/img88/7285/1269624613980.jpg[/IMG]
Νοέ 16 2010 13:50
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[URL=http://img844.imageshack.us/i/a270d0d1e5a64fe28b28296.jpg/][IMG]http://img844.imageshack.us/img844/7292/a270d0d1e5a64fe28b28296.jpg[/IMG][/URL]
Νοέ 16 2010 13:11
Φωτογραφία

Kaiiristella

:angelr: Thanks for the invite.
Νοέ 16 2010 08:58
Φωτογραφία

Lokeiristella

4:37 am so θα σας αφησω με κατι που με εκφραζει απολυτα. [CENTER][IMG]http://i676.photobucket.com/albums/vv129/Nihim/lolcats/funny-pictures-annoyed-cat-wants-a-nap.jpg[/IMG][/CENTER]
Νοέ 16 2010 04:41
Φωτογραφία

Lokeiristella

[CENTER][IMG]http://i676.photobucket.com/albums/vv129/Nihim/lolcats/funny-pictures-you-must-answer-riddles-to-pee.jpg[/IMG][/CENTER]
Νοέ 16 2010 04:34
Φωτογραφία

iristellaLoke

[URL=http://img811.imageshack.us/i/cc64617dae8e4c71b826ade.jpg/][IMG]http://img811.imageshack.us/img811/5679/cc64617dae8e4c71b826ade.jpg[/IMG][/URL]
Νοέ 16 2010 04:31