Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Lokeiristella

[CENTER][IMG]http://i676.photobucket.com/albums/vv129/Nihim/lolcats/pleh.jpg[/IMG][/CENTER]
Νοέ 16 2010 04:27
Φωτογραφία

iristellaAnelis

[URL=http://img193.imageshack.us/i/tumblrlbuicsotbu1qzpwi0.jpg/][IMG]http://img193.imageshack.us/img193/9154/tumblrlbuicsotbu1qzpwi0.jpg[/IMG][/URL]
Νοέ 14 2010 19:42
Φωτογραφία

Anelisiristella

speaking of kids [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=FOHJUrcVdJk[/YOUTUBE]
Νοέ 14 2010 00:11
Φωτογραφία

iristellaAnelis

Το βιντεάκι ήταν τέλειο. [URL=http://img820.imageshack.us/i/virginiaplate.jpg/][IMG]http://img820.imageshack.us/img820/3774/virginiaplate.jpg[/IMG][/URL] Αναπληρώνοντας το χτεσινό μου kids supporting παραλήρημα. XD
Νοέ 14 2010 00:09
Φωτογραφία

Anelisiristella

νιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!! <3 [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=XxScTbIUvoA[/YOUTUBE]
Νοέ 13 2010 23:27
Φωτογραφία

iristellaAnelis

[CENTER][URL="http://img593.imageshack.us/i/cthulhusanta.jpg/"][URL=http://img191.imageshack.us/i/cthulhusantab.jpg/][IMG]http://img191.imageshack.us/img191/3745/cthulhusantab.jpg[/IMG][/URL][/URL] [B]~All I want for Christmas is not to be eaten or driven to madness by Santa. And a red bike.~[/B][/CENTER]
Νοέ 13 2010 23:15
Φωτογραφία

Kaiiristella

Χμμ... Λέω να κάνω καμιά πού και πού, αν και fan της βαρεμάρας πρέπει να ομολογήσω, οπότε πρέπει να έχω τις καλές μου, ίσως κάνω την αρχή μ' αυτό. Αλήθεια, υπάρχει όριο στις πόσες παρουσιάσεις μπορείς να κάνεις ανα μήνα ή το πόσες εικόνες (και το μέγεθός τους) μπορείς να χρησιμοποίησεις; H Hoshino-sensei έχει σαδιστικές τάσεις, μόλις τελειώνει ένα chapter πρέπει να είναι κάπως ":kakaka: Περιμένετε τώρα ένα μήνα να δείτε τι θα γίνει καημένα μου!" Fans: ":nanteee: Κι άααααλλο!" Πάντως από τότε που έφυγε από το εβδομαδιαίο πήρε τα πάνω της η σειρά κι έγινε ακόμα καλύτερη, έτσι δεν κρατάμε κακία. Της πήγε το montly. Μακάρι όταν τελειώσει να δούμε και κανα καλό remake στο anime.
Νοέ 12 2010 20:31
Φωτογραφία

iristellaKai

Ιt seems so cute and beautiful. :kawaii: Thanks for the answer. Aχ βρε παιδάκια τα ανακαλύπτετε αλλά δεν κάνετε κανά thread να τα μοιραστούμε και οι υπόλοιποι. Glad you liked the Kanda pic. [SIZE=1](Σαν τον κατάδικο μετράω τις μέρες για το επόμενο chapter D. Gray-man ΧD)[/SIZE]
Νοέ 12 2010 11:47
Φωτογραφία

Kenobi-sensei → iristella

YEAHH!
Νοέ 12 2010 00:16
Φωτογραφία

iristella → Kenobi-sensei

[quote]Πεστα για το Dark Chronicle ...παιχνιδάρα από τις λίγες στο PS2 και τώρα που το ξαναπαίζω μου φέρνει μια νοσταλγία (κάτι τα γταφικά κάτι το στόρι)[/quote] *tears* net hi5
Νοέ 12 2010 00:12
Φωτογραφία

iristella → didimakia

Eννοούσα ότι πάνω στον player σου λογικά έχει options που να αφορούν τα snapshots. Παίξε μαζί τους και κάποιο πιθανόν να δουλέψει. Δυστυχώς δεν ξερω να σε βοηθήσω παραπάνω γιατί και εγώ που είχα αναλογο πρόβλημα στα κουτουρού το βρήκα. >.< Ωραίο το vid με την Shakira btw. ^W^
Νοέ 11 2010 21:25
Φωτογραφία

iristellamono

~nyaaa~ [URL=http://img201.imageshack.us/i/5127671.jpg/][IMG]http://img201.imageshack.us/img201/2756/5127671.jpg[/IMG][/URL]
Νοέ 11 2010 20:08
Φωτογραφία

iristellaAnelis

Aν και δεν φτάνει σε epicness αυτό που μου έστειλες σου ποστάρω το παρακάτω για την τιμή των όπλων. XD [URL="http://img181.imageshack.us/i/bishiewars.png/"][IMG]http://img181.imageshack.us/img181/1883/bishiewars.png[/IMG][/URL]
Νοέ 11 2010 20:07
Φωτογραφία

didimakia → iristella

Ρυθμισεις you say? Ρυθμισεις του player ή του screen capture? Help plx!
Νοέ 11 2010 18:47
Φωτογραφία

Anelisiristella

I see your bishie and i raise you with cute perverted chibi bishounen! [IMG]http://img811.imageshack.us/img811/3579/294101.jpg[/IMG] What say now you woman?!
Νοέ 11 2010 05:35