Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → Robin-Chwan

Μοοοοοαr Johnny!!! ^w^
Ιαν 13 2011 22:04
Φωτογραφία

FrenzyApe → iristella

ααααααα οκ να το ξαναποσταρω αλλη μια να ειμαστε σιγουροι XD
Ιαν 13 2011 19:57
Φωτογραφία

iristella → FrenzyApe

Aφού έδωσε ήδη επιβεβαίωση ότι πρόκειται για το 14 στο manga pictures trivia. ΧD Anw wait for the next pic kk? post deleted. :3
Ιαν 13 2011 19:30
Φωτογραφία

Zem@c → iristella

done! το εφτιαξα αλλα με εναν χαζο τροπο.... αλλα δν πειραζει ειναι οκ....cu
Ιαν 13 2011 17:43
Φωτογραφία

iristella → tio1996

sorry sweety sequels don't get separate threads. ^^'
Ιαν 13 2011 16:44
Φωτογραφία

Zem@c → iristella

μου κανεις μια χαρη?...απο χτες εχει κολλησει και δεν μου εμφανιζει την υπογραφη μου...ουτε οταν παταω "preview"..... μπορεις να ριξεις μια ματια? plzzzz
Ιαν 13 2011 11:54
Φωτογραφία

demonicMC → iristella

Ολοι ξεχνιομαστε μερικες φορες τι να κανουμε
Ιαν 13 2011 00:16
Φωτογραφία

demonicMC → iristella

Κυρια Ιριστελλα εχετε απαντησεις στο manga pictures trivia...
Ιαν 12 2011 23:49
Φωτογραφία

demonicMC → iristella

Σορρυ για το σπαμ... but I will just leave this over here... [IMG]http://i753.photobucket.com/albums/xx175/demonicMC/6gfuhy.jpg[/IMG]
Ιαν 09 2011 19:02
Φωτογραφία

Tenshi → iristella

Heheh!! etoo ειναι!! :D :$
Ιαν 09 2011 18:42
Φωτογραφία

iristella → Tenshi

με μπέρδεψες. Είναι η δεν είναι το Uzumaki τελικά?
Ιαν 09 2011 18:25
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://i.min.us/ibtB4Y.jpg[/IMG] *ω*
Ιαν 09 2011 16:08
Φωτογραφία

specialistas4iristella

Ok thanks,δημιουργησα ενα thread για το anime.To letter bee μου φανηκε καπως πιο σοβαρο shonen και στο anidb εχει καλη βαθμολογια btw θα δω οταν εχω χρονο κανενα επεισοδιο και αν αξιζει θα σου πω να του ριξεις καμια ματια.
Ιαν 09 2011 01:05
Φωτογραφία

iristellaspecialistas4

Δεν υπάρχει feel free to make one. Για το letter bee δεν ξέρω και πολλά. Το έχω παρατηρήσει και εγώ και το έχω στα υπόψιν. Αν είναι κοίτα τα σχόλια σε forum, anidb και MAL από άτομα που το έχουν δει για να βγάλεις ασφαλέστερο συμπέρασμα.
Ιαν 09 2011 00:42