Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → iristella

Ναι με έχεις κάνει accept αλλά θέλει το ηλίθιο να με βάλεις και εσύ στους φίλους σου fail... κατα τα άλλα βαριέμαι :P
Ιαν 27 2011 22:30
Φωτογραφία
Φωτογραφία

iristella → Erisadesu

Funny thing νόμιζα ότι σε είχα κάνει accept. ^^' Φαίνεται μου έστειλες το request όταν ήμουν ακόμη noob και δεν ήξερα πως λειτουργεί το μαραφέτι στο anidb. Τώρα? ;3 Tι λέει κατά τ άλλα? Όλα καλά?
Ιαν 27 2011 21:44
Φωτογραφία

iristella → Zem@c

Zω και βασιλεύω και τον κόσμο κυριεύω. :P Με οp αφήνω να ασχοληθούν οι mods που το παρακολουθούν μιας και είναι πιο κατάλληλοι για το όλο θέμα ;) Στα περισσότερα άλλα threads/subfora θα με δείς κανονικά. ^^
Ιαν 27 2011 21:41
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[URL=http://img405.imageshack.us/i/verysadcat.jpg/][IMG]http://img405.imageshack.us/img405/5865/verysadcat.jpg[/IMG][/URL]
Ιαν 26 2011 22:02
Φωτογραφία

Erisadesu → iristella

Η φιλία μου με εσένα στο anidb είναι One sided.....cry
Ιαν 26 2011 19:08
Φωτογραφία

Tenshi → iristella

Hahahaha!!! Ναι είναι hillarious!!! Και η πλάκα είναι ότι μου ήρθε όταν παίζαμε Majhong με τον Λευτέρη και τον phm, και μετά μείναμε οι 2 μας (εγω και Κεννυ) και λιώναμε στο laptop και σχολιάζαμε τα forever alone meme και λιώναμε από τα γέλια. Αφού λέμε να το κάνουμε σε μπλουζάκι να το φοράμε. Έχουμε και emoticon στο μσν με το τρολλ face , forever alone , FUUUUU, FUCK YEAH κλπ memes!! Hoho!!! ;)
Ιαν 25 2011 12:05
Φωτογραφία

iristellaAnelis

[URL=http://img213.imageshack.us/i/8096738.gif/][IMG]http://img213.imageshack.us/img213/5886/8096738.gif[/IMG][/URL] Για κάποιο λόγο πέθανα στα γέλια όταν το πέτυχα αυτό. ΧD
Ιαν 25 2011 00:01
Φωτογραφία

Zem@c → iristella

ζεις? ολα οκ?........ που χαθηκες?....δεν σε εχω δει καθολου προς τα μερη που συχναζω (εννοω τα θρεντς ο.π.) :p :hahaha:
Ιαν 24 2011 22:36
Φωτογραφία

iristella → Tenshi

Nτάξει με το Tf2_forever alone vm που έστειλες στον Kenny με πέθανες, το ξέρεις έτσι? Γέλαγα μόνη μου σαν το υστερικό. Scoutxscout = win αλλά προτιμώ το spyxpyro
Ιαν 24 2011 06:19
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://www.wildapricot.com/Themes/default/images/CustomPages/about/avatars/etyukina.jpg?1292328180[/IMG] χμμμ...
Ιαν 22 2011 19:42
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[CENTER][URL="http://www.youtube.com/watch?v=sVXZqnBtcqM&feature=related"][IMG]http://img156.imageshack.us/img156/2982/92966851.png[/IMG] [/URL] [/CENTER]
Ιαν 22 2011 19:34
Φωτογραφία

meidei → iristella

Οκέ :) Διάβασα την περίληψη του Tokyo Babylon και είδα λίγο το σχέδιο. Ωραίο δείχνει. Μου θύμισε λίγο Monochrome Factor (που θεωρώ ότι είχε προοπτικές σαν ιστορία, αλλά στην μεταφορά τα χάλασαν).
Ιαν 19 2011 23:49
Φωτογραφία

iristella → meidei

Δεν είναι ongoing αυτά που σου λέω οπότε αφού τα διαβάσεις τελείωσες. Βάλε και το Clover των CLAMP (παλι) μέσα στα υπόλοιπα. Αnw I hope you ll like them. ^^
Ιαν 19 2011 23:42
Φωτογραφία

meidei → iristella

Τα σημειώνω -οι προτάσεις σου, εμπειρικά, βγαίνουν σε καλό- αυτά και θα σε κρατήσω ενήμερη :) Τώρα δυο μάνγκα παρακολουθώ, και πάλι μια στενότητα χρόνου υπάρχει :/
Ιαν 19 2011 23:41