Community Status Updates
iristella → Fandom
Told ya it was good. :) Από τις πιο ωραίες ιστορίες που έχω συναντήσει στο είδος. Αυτό και το Boys next door είναι από τα αγαπημένα μου.
Jun 25 2011 20:14
Fandom → iristella
Τέλειωσα το Complex και αν και δεν το περίμενα μου άρεσε . Και ωραίο story και romance είχε αλλά και γέλιο σε μερικές σκηνές .
Jun 25 2011 19:57
Mike The Great → iristella
Συγγνωμη,αλλα το μυνημα που μου εστειλες εχει σχεση με κατι που λεγαμε?
Jun 25 2011 19:57
iristella → Mike The Great
no not really. XD Btw σε σχέση με παλαιότερη συζήτηση please check Thor & Locki Blood Brothers. I think you ll like it
Jun 25 2011 18:47
BoredForLife → iristella
Oh god , και τρόμαξα :P Ευτυχώς δηλαδη που δεν χαλασα 10 ευρω σημερα :P
Jun 25 2011 00:10
BoredForLife → iristella
Σοβαρα σου αρεσε τόσο το Beastly? Το βλεπω με πολυ κακο ματι..... Beauty and the beast με teenagers και σε συγχρονη εποχη?? :/
Jun 25 2011 00:07
demonicMC → iristella
oooh my god I am in danger around you, αν είναι να διαλέξω, μπορώ τουλάχιστον να ντυθώ Mami?
Jun 23 2011 08:01
iristella → Botsun
Ναι. Σε κάθε brofist "in da hood" και ένα ουράνιο τόξο από πίσω. So garny. XD
Jun 23 2011 03:02
Botsun → iristella
Άντε μωρέ !
That's how we do it,in da hood/gansta tone :P
[SIZE="1"]Υ.Γ Αν δεν βγάζουν,νόημα τα ποστ μου,είναι λόγω της ώρας.[/SIZE]
Jun 23 2011 02:53
iristella → Botsun
[QUOTE=junpei;510322]Instead of making out,why don't you do,a brofist ?
[/QUOTE]
Πφφφ poteito-potato. We all know what brofist really stands for. :P
Jun 23 2011 02:47
SkullKaizer → iristella
και στα δυο (action προτιμησεις και το meeting) that will be cool
μουχαχαχαχα
Jun 22 2011 13:01
iristella → SkullKaizer
Well αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πάρα πολλά πράγματα. Είτε ότι δεν έχει πολύ επαφή ο κόσμος περα από τα one piece,naruto,bleach είτε ότι ο/η υπάλληλος δεν ήξερε πολλά από manga. Eν μέσω καταιγισμού από ecchi/moe/pantsu σειρές είναι απορίας άξιο πώς η προσοχή στρέφεται σε ένα genre αρκετά περιορισμένο (από άποψη κοινού και μερίδιου αγοράς) σε σχέση με όλα τα προηγούμενα. Σε όλες τις ξένες κοινότητες που είμαι το ανδρικό κοινό είναι πολύ μεγαλύτερο από το γυναικείο και όλοι οι action τίτλοι χαίρουν ευρείας αποδοχής.
Για το art meeting δεν ξέρω αν θα είμαι Αθήνα, αλλά θα προσπαθήσω να έρθω. :)
Jun 22 2011 11:53


This status update has reached the maximum number of replies allowed
