Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → Fandom

Βρε ουστ που θα με πεις και Oba-chan. Νεότατη είμαι. :P Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. ^w^
Jun 27 2011 21:55
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Na σαι καλα φωκάκι-kuuun. :3 Ότι επιθυμείς και να έχεις πάντα το πιο χαρούμενο μουσουδάκι και αστραφτερό τρίχωμα. ^ω^
Jun 27 2011 21:48
Photo

animestarling → iristella

Χρονια πολλα..Να τα εκατοστησεις και οτι επιθυμεις....:P
Jun 27 2011 18:47
Photo

DarkElf → iristella

Χρόνια πολλά!!!Να τα εκατοστήσεις!!!:yahoo:
Jun 27 2011 16:54
Photo

Tenshi → iristella

[IMG]http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/02/memes-my-sisters-th-birthday-cake.jpg[/IMG] Οτι επιθυμεεεεείιςςςςς!!!! Να ζεις να σε χαιρόμαστε! :D (σέλω σοκολατόπιτααααααααααααααααααα))))))) ^^
Jun 27 2011 15:54
Photo

Mike The Great → iristella

Ευχαριστω για το reccomendation.Ειδα το πρωτο επισοδιο αλλα μου φανηκε αδιαφορο και επιπλεον τα γραφικα ηταν σαν κομικς.Animations βλεπουμε.Το δευτερο επισοδιο ειναι καλυτερο?μην το κατεβασω τζαμπα
Jun 27 2011 15:35
Photo

plotolp → iristella

Χρόνια σου πολλά! :cake: Σου εύχομαι υγεία πάνω από όλα και καλό πτυχίο.
Jun 27 2011 14:46
Photo

Mike The Great → iristella

Χρονια πολλα Iristella.Αντε να φτασεις και τον Kenny
Jun 27 2011 14:27
Photo

Black Kaiser → iristella

Hey, χρόνια πολλά κυρία Moderator. Να τα εκατοστήσεις.
Jun 27 2011 14:20
Photo

Fandom → iristella

xronia polla k apo edw iri Obachan :P
Jun 27 2011 13:07
Photo

Serestrum → iristella

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww....
Jun 27 2011 12:20
Photo

Warchief → iristella

χμμ ναι οκ, τώρα το είδα. θενκ γιου. μπα, ο μοναδικός μου σκοπός θα ήταν το ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΧΙΟΥΜΟΡ.
Jun 27 2011 12:09
Photo

iristella → Warchief

Βασικά κακώς δεν βλέπεις γιατί και παρατήρηση έγινε με το που το είδα, και διαγραφές έχουν γίνει. :) Απλά στην προκειμένη δεν μπορούσα να σβήσω το post γιατί ήταν quoted already. Αν και ουσιαστικά πιστεύω ότι τα λες αυτά επειδή θες να μεταδώσεις με το ίδιο σθένος την μαγεία του Cross Game.Παραδέξου το:hihi2:
Jun 27 2011 12:03
Photo

Warchief → iristella

hilarious right? δε βλέπω επιπλήξεις και διαγραφές σε άλλους που το κάνουν ήδη όμως.
Jun 27 2011 11:57
Photo

iristella → Warchief

Let me guess. Inb4 massive Cross Game recs? :P Anw leeeet's not do that. ^^' Ευχαριστώ για τις ευχές, να σαι καλά.
Jun 27 2011 11:55