Community Status Updates
iristella → Fandom
Βρε ουστ που θα με πεις και Oba-chan. Νεότατη είμαι. :P
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. ^w^
Jun 27 2011 21:55
iristella → Night Wizard Seal
Na σαι καλα φωκάκι-kuuun. :3 Ότι επιθυμείς και να έχεις πάντα το πιο χαρούμενο μουσουδάκι και αστραφτερό τρίχωμα. ^ω^
Jun 27 2011 21:48
animestarling → iristella
Χρονια πολλα..Να τα εκατοστησεις και οτι επιθυμεις....:P
Jun 27 2011 18:47
Tenshi → iristella
[IMG]http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/02/memes-my-sisters-th-birthday-cake.jpg[/IMG]
Οτι επιθυμεεεεείιςςςςς!!!! Να ζεις να σε χαιρόμαστε! :D
(σέλω σοκολατόπιτααααααααααααααααααα))))))) ^^
Jun 27 2011 15:54
Mike The Great → iristella
Ευχαριστω για το reccomendation.Ειδα το πρωτο επισοδιο αλλα μου φανηκε αδιαφορο και επιπλεον τα γραφικα ηταν σαν κομικς.Animations βλεπουμε.Το δευτερο επισοδιο ειναι καλυτερο?μην το κατεβασω τζαμπα
Jun 27 2011 15:35
plotolp → iristella
Χρόνια σου πολλά! :cake:
Σου εύχομαι υγεία πάνω από όλα και καλό πτυχίο.
Jun 27 2011 14:46
Serestrum → iristella
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww....
Jun 27 2011 12:20
Warchief → iristella
χμμ ναι οκ, τώρα το είδα. θενκ γιου.
μπα, ο μοναδικός μου σκοπός θα ήταν το ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΧΙΟΥΜΟΡ.
Jun 27 2011 12:09
iristella → Warchief
Βασικά κακώς δεν βλέπεις γιατί και παρατήρηση έγινε με το που το είδα, και διαγραφές έχουν γίνει. :) Απλά στην προκειμένη δεν μπορούσα να σβήσω το post γιατί ήταν quoted already.
Αν και ουσιαστικά πιστεύω ότι τα λες αυτά επειδή θες να μεταδώσεις με το ίδιο σθένος την μαγεία του Cross Game.Παραδέξου το:hihi2:
Jun 27 2011 12:03
Warchief → iristella
hilarious right?
δε βλέπω επιπλήξεις και διαγραφές σε άλλους που το κάνουν ήδη όμως.
Jun 27 2011 11:57
iristella → Warchief
Let me guess. Inb4 massive Cross Game recs? :P Anw leeeet's not do that. ^^'
Ευχαριστώ για τις ευχές, να σαι καλά.
Jun 27 2011 11:55


This status update has reached the maximum number of replies allowed
