Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mike The Great → iristella

Καλησπερα Iristella!Τι κανεις?Μηπως προλαβες να δεις καθολου την ιστορια μου να μου πεις την αποψη σου?
Jun 22 2011 11:35
Photo

SkullKaizer → iristella

[QUOTE=iristella;509753]Nαι πείτε ότι είστε και κατατρεγμένοι κιόλας. Έζησα να το ακούσω και αυτό. :hihi2: Daimonhand ρίξε μια ματιά στις πωλήσεις και μετά το ξανασυζητάμε. Ένα sub genre είναι το οποίο μάλιστα δεν είναι καν αποκλειστικό. Δεν σημαίνει δλδ επειδή κάποιος διαβάζει shonen-ai/yaoi δεν διαβάζει και action και όλα τα υπόλοιπα genres.[/QUOTE] ΧD να μη σπαμαρο το thread σας πηγα σε γερμανικο κομιξαδικο/μανγκαδικο και ζητισα neon gennessis evangelion hellsing και berserk (τα ειχαν) και με ρωτησαν πως και διαβαζω τοσο εξοτικα μανγκα Ο,ο also... :hiding_something: θα σε δουμε στο art meeting? :hihi2:
Jun 21 2011 21:35
Photo

Mike The Great → iristella

Εχω ανεβασει στο fanart-fanpic μια ιστορια που ελπιζω να ειναι καλη.Οποιος επιθυμει ασ'την δει.Ευχαρστω:thatsit:
Jun 21 2011 04:04
Photo

Night Wizard Sealiristella

Ie ie, my pleasure!
Jun 20 2011 22:30
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Ναι το παρατήρησα ότι αυτές τις ημέρες είχα την τιμητική μου. ^_^ Και που να σφίξουν οι ζέστες που λέμε xD. Τhanks for the compliment. :)
Jun 20 2011 22:14
Photo

Petran79iristella

Ευχαριστω. Μαλλον ειναι τα ιδια που ειχαν ανεβει περυσι στο yουtυbε, απλα με καπως καλυτερη ποιοτητα (ειναι απο vhs) μιας και λειπουν ακριβως τα ιδια επεισοδια. Δυστηχως και το τελευταιο με το τραγικο φιναλε, αλλα και ενα προγενεστερο με το θανατο του fοddεrwιng. Ειχα διαβασει το βιβλιο παλια οποτε πανω κατω ξερω τι γινεται.
Jun 20 2011 19:57
Photo

Night Wizard Sealiristella

Κεντάς στο HoF, κεντάς. :P
Jun 20 2011 17:38
Photo

iristellaPetran79

Bγήκε το Yearling στο Tokyotosho σε torrent Που έχει σχεδόν όλα τα επεισόδια. English Dub μεν αλλά καλύτερο από το τίποτα. I thought you d like to know μιας και σε θυμάμαι που το έψαχνες απεγνωσμένα :)
Jun 20 2011 03:21
  • Petran79's Photo
    Petran79
    παλι καλα που ξερω Γερμανικα.
    ολα τα επεισοδια, νομιζω 1 λειπει μονο και σε καλη σχετικα ποιοτητα, εδω!
    εχει ολες σχεδον τις σειρες που παιχτηκαν στη γερμανικη τηλεοραση, αρκετες με Γερμανικο ηχο απο Ιαπωνικο DVD mux.

    http://serienjunkies.org/serie/alle-meine-freunde/
    Jan 31 2014 18:45
Photo

Mike The Great → iristella

good night
Jun 20 2011 02:14
Photo

Mike The Great → iristella

ok thanks!!
Jun 19 2011 19:56
Photo

iristella → Mike The Great

Δεν έγραψα εγώ κάτι στο pm. Tο έκανα forward όπως είχε.
Jun 19 2011 19:52
Photo

Mike The Great → iristella

Ναι σε καταλαβαινω,απλα στην παρουσα φαση ηθελα μου στειλεις την ιστορια,γιατι μεσα απο αυτα την βελτιωσα:hmmm:!τις απαντησεις στις ερωτησεις που ειχα στειλει,στειλε μου τις οποτε μπορεις,δεν με καινε.Στο ιδιωτικο μυνημα στο τελος,εσυ με ρωτας ή εγω καταλαθος το εγραψα?
Jun 19 2011 19:49
Photo

iristella → Mike The Great

Δεν σε ξεχνάω, απλώς έχω δουλειές. Θα σου απαντήσω σε αυτά που μου έστειλες όταν βρώ χρόνο. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου στείλω τώρα την ιστορία σε περίπτωση που τη χρειάζεσαι. :)
Jun 19 2011 19:38
Photo

Mike The Great → iristella

συγγνωμη,δεν σου εχουν ερθει τα μυνηματα?
Jun 19 2011 19:29
Photo

Mike The Great → iristella

ΟποτεΜπορεις στειλε την ιστορια που ειχα γραψει γιατι δεν την βρισκω στα δικα μου μυνηματα
Jun 19 2011 15:48