Jump to content


Community Status Updates


Photo

Neuro → Tea-chan

Γεια μόλις έφτιαξα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη ... αν θέλεις ρίξε μια μάτια...φωτογραφίες σύντομα θα ανεβάσω!
Aug 08 2008 17:38
Photo

Neuro → Matsu

Γεια μόλις έφτιαξα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη ... αν θέλεις ρίξε μια μάτια...φωτογραφίες σύντομα θα ανεβάσω!
Aug 08 2008 17:37
Photo

Neuro → Korkofilaki

Γεια μόλις έφτιαξα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη ... αν θέλεις ρίξε μια μάτια...φωτογραφίες σύντομα θα ανεβάσω!
Aug 08 2008 17:37
Photo

Neuro → Raine1712

Γεια μόλις έφτιαξα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη ... αν θέλεις ρίξε μια μάτια...φωτογραφίες σύντομα θα ανεβάσω!
Aug 08 2008 17:36
Photo

Neuro → tsintori

Γεια μόλις έφτιαξα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη ... αν θέλεις ρίξε μια μάτια...φωτογραφίες σύντομα θα ανεβάσω!
Aug 08 2008 17:36
Photo

Neuro → endless_inspiration

Γεια μόλις έφτιαξα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη ... αν θέλεις ρίξε μια μάτια...φωτογραφίες σύντομα θα ανεβάσω!
Aug 08 2008 17:34
Photo

Neuro → iristella

Iri μολεις έφτιαξα ένα group (ναι τόσο καιρό σε ζήλευα με το bleach group) οπού θα μιλάμε για την τεχνη...ριξε μια ματια...σιντομα θα ανεβασω και φοτογραφιες!
Aug 08 2008 17:31
Photo

Neuro → Anelis

Γεια δημιούργησα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη αν θέλεις ρίξε μια μάτια...σύντομα θα ανεβάσω και φωτογραφίες!
Aug 08 2008 17:30
Photo

iristella → Neuro

:hahaha:Παλι απωτερα κινητρα εχεις neuro ?Για μια στιγμη νομιζα οτι βοηθας απο την καλη σου την καρδια......:hahaha::hahaha::hahaha:
Aug 07 2008 22:43
Photo

Neuro → iristella

Αλήθεια? Χμμμ μάλλον θα φταίει το γεγονός ότι ξερό όλους τους moderators:hahaha::hahaha: ε σχεδόν όλους:nosey:! Α σκεφτικά ένα τρόπο ώστε να τα μοιραζόμαστε σε μένα όλες οι κοπελες :wooi2::nbleed: και εσυ τα αγορακια τι λες?
Aug 07 2008 22:41
Photo

iristella → Neuro

Κανε υπομονη κανα δυο βδομαδουλες και ξανα κοντα σου ο μεγαλος σου καημος! XDDD Nταξει και εσυ δεν του ειπες και τπτ τραγικο αυτος τρωγοταν με τα ρουχα του. Απλα στο μελλον προσεξε μην φας κανα warning.....Γιατι μπορει τον συγκεκριμενο να τον ειχανε σταμπαρει αλλα συνηθως η τιμωρια παει και για τους δυο που εμπλεκονται στον καυγα.....
Aug 07 2008 22:36
Photo

Neuro → iristella

Μα είμαι φρόνιμο παιδάκι :wooi2: (διπλά σου:hahaha::wooi2:)... ε ένταξη λίγο τσακώθηκα :emptyonexg1: :nanana:άλλα έφαγε ban μόνο αυτός :oo: (και ήθελα να δω τι θα απάντηση:emptyonexg1:).
Aug 07 2008 22:34
Photo

iristella → Neuro

Θα προσπαθησω Neuro kun......Αν εισαι καλο και φρονιμο παιδι...... Το gifaki μου το στειλανε......
Aug 07 2008 22:29
Photo

Neuro → iristella

LOL χαχαχαχα φοβερό που το βρήκες? Βλέπω κάνεις καίνουριους φίλους...με προλαβες...μα πότε επιτελούς θα μπορέσω να προτείνω κάτι σε κάποιον καινούριο κάτι και να τον μυήσω στα anime και manga??!!! Άφησε μου κάτι ... :nanana:
Aug 07 2008 22:23
Photo

iristella → Neuro

Νice profile pic........ Here is a little treat! [IMG]http://img513.imageshack.us/img513/4181/yaytrio2b2wv8.gif[/IMG]
Aug 07 2008 22:20