Community Status Updates
GkLoc → endless_inspiration
[B]"L FTW..........."
:erk::erk:
[/B]Ναι,με εχουν προειδοπειηση και κατι φιλοι μου οτι στο τελος πεφτει πολυ κλαμα,Θα προσπαθησω να αντεξω ομως!!:tensai:
επισης...........
[B]Light FTW
[/B]:hahaha:See Ya around!!
Jul 24 2008 14:01
endless_inspiration → GkLoc
καλα ναι τελειωνει η πορωση σε 4επ. .....
μην κλαψεις (για)σ(το) τελος....(δεν λεω τιποτα):wis::wis::wis:
[B]L FTW...........[/B]
Jul 24 2008 13:57
GkLoc → endless_inspiration
τρελη πορωση δεν λες τιποτα,εχω παθει ψυχωση!!*I Want To kill Someone*
Εχω φτασει στο 33,σημερα θα την τελειοσω,ΑΑΑχ,Δεν θα μου πολυαρεσει η στιγμη που θα τελειωσει,αλλα δεν πειραζει,Εφοσων Light Wins,No problem@!!
Jul 24 2008 13:52
endless_inspiration → °•πίΟu-πίΟu•°™
ok την εβαλα στο album!!!!!!!!!!!
βουτα τη...........
Jul 24 2008 09:20
°•πίΟu-πίΟu•°™ → endless_inspiration
πως περασα? χεσε μεσα περασα ηταν πολυ κουραστικα και στο τελος γειωθηκα... μου λειψαν οι στιγμες ως κατασκηνωτρια κι οχι ως ομαδαρχισσα. demo... δε μετανιωσα..
τεσπα. μινατο ναμικαζε για Prof pic??? τον 2ο αντρα μου? ε? Ε? Ε? ε? SHINEEEEE!!!
ps κανε upload αυτη την πικ στο album γτ μ αρεσει XD
Jul 23 2008 18:00
endless_inspiration → °•πίΟu-πίΟu•°™
καλα μωρε....εσυ;;;;;πως περασες στην κατασκηνωση;;;;;;;
Jul 22 2008 20:55
endless_inspiration → GkLoc
καλημερα....
12 ωρες μπορω να κοιμηθω ανετα οποτε θελω το καλοκαιρι.
οταν καθε μερα κλινω σιγουρα ενα 10ωρο υπνου το 12ωρο δεν ειναι τιποτα για μενα......
Jul 21 2008 10:34
GkLoc → endless_inspiration
Eγω Παλι Σημερα Κοιμηθηκα 10 ωρες,Αυτο που γραφω στο Group το εκανα Περσι,Και Ηταν Πολυ Ωραια!!
12 Ωρες???Καλα τι εκανες και μετα κοιμοσουνα τοσο πολυ??
Jul 20 2008 20:11
endless_inspiration → donald13
ευχαριστω για το request....
τα λεμε στο groupaki του naruto.!!!!
Υ.Γ.χρονια πολλα για χθες....
Jul 17 2008 21:24


This status update has reached the maximum number of replies allowed
