Community Status Updates
Lucy-Nyuu → endless_inspiration
xxxholic λεγεται το anime... είναι παρακλάδι του Tsubasa Chronicle....
Aug 12 2008 14:12
endless_inspiration → GkLoc
καλα αφου αρεσει σε 'σενα...
καμια με kira/light η' L!!!!!
Aug 09 2008 16:24
GkLoc → endless_inspiration
Nantadebayo!!!
Naruto Is Freaking Awesome!!!
Επισης,
Β)πες μου ποιανου θες και μπορει να σου βρω τπτ!!
Aug 09 2008 16:22
endless_inspiration → GkLoc
και τον χειροτερο χαρακτηρα βρηκες να βαλεις;;;;
σε ποιο επ. εισαι;;;;
κοιτα 1)ο itachi ειναι ο αγαπημενος μου χαρακτηρας απο naruτο
2)δεν μπορω να βρω μια καλη φωτο απο death note(για να βαλω)
Aug 09 2008 16:20
GkLoc → endless_inspiration
χμμμμ,δεν θα ελεγα και πορωση.....
Αλλα ειπα να βαλω και μια φορα απο Naruto(μιας και απ'το αλλο τα εχω ξεσκισει)
Ειναι ωραιες λιγες αλλαγες....
Εσυ??Still Stuck With Itachi??
Aug 09 2008 16:11
endless_inspiration → Neuro
α ευχαριστω για το invitation ...............η τεχνη ειναι το στοιχειο μου!!!!!!!!!!!!!
Aug 08 2008 18:18
Neuro → endless_inspiration
Γεια μόλις έφτιαξα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη ... αν θέλεις ρίξε μια μάτια...φωτογραφίες σύντομα θα ανεβάσω!
Aug 08 2008 17:34
endless_inspiration → iristella
ευχαριστω πολυ iri-chan αλλα το ονομα αυτο το θυμαμαι μονο μια φορα το χρονο(σημερα δλδ)
και δεν μπορω να πω οτι το χαιρομαι......
τεσπα ευχαριστω και παλι για τις ευχες!!!
Aug 06 2008 18:16
iristella → endless_inspiration
Χρονια πολλα endless chan! Να χαιρεσαι το ονοματακι σου....Παντα με υγεια αγαπη και ευτυχια και καλη προοδο σε ολους τους τομεις της ζωης σου.... Φιλια Πολλα!!!
Aug 06 2008 18:13
endless_inspiration → Ephialtes
α τωρα το ειδα....
τον kuuybi για τοπικο μυθικο τερας....κορυφη
Aug 01 2008 13:37


This status update has reached the maximum number of replies allowed
