Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lucy-Nyuu → endless_inspiration

xxxholic λεγεται το anime... είναι παρακλάδι του Tsubasa Chronicle....
Aug 12 2008 14:12
Photo

Lucy-Nyuu → endless_inspiration

τπτ!!!:gotit:
Aug 10 2008 22:26
Photo

endless_inspiration → Lucy-Nyuu

ευχαριστω για το request...
Aug 10 2008 22:18
Photo

endless_inspiration → GkLoc

ok εγω τωρα προσθετω φωτο στο narutoalbum μου
Aug 09 2008 16:28
Photo

GkLoc → endless_inspiration

θα σο στειλο σε λιγο με PM τα προτεινομενα...
Aug 09 2008 16:25
Photo

endless_inspiration → GkLoc

καλα αφου αρεσει σε 'σενα... καμια με kira/light η' L!!!!!
Aug 09 2008 16:24
Photo

GkLoc → endless_inspiration

Nantadebayo!!! Naruto Is Freaking Awesome!!! Επισης, Β)πες μου ποιανου θες και μπορει να σου βρω τπτ!!
Aug 09 2008 16:22
Photo

endless_inspiration → GkLoc

και τον χειροτερο χαρακτηρα βρηκες να βαλεις;;;; σε ποιο επ. εισαι;;;; κοιτα 1)ο itachi ειναι ο αγαπημενος μου χαρακτηρας απο naruτο 2)δεν μπορω να βρω μια καλη φωτο απο death note(για να βαλω)
Aug 09 2008 16:20
Photo

GkLoc → endless_inspiration

χμμμμ,δεν θα ελεγα και πορωση..... Αλλα ειπα να βαλω και μια φορα απο Naruto(μιας και απ'το αλλο τα εχω ξεσκισει) Ειναι ωραιες λιγες αλλαγες.... Εσυ??Still Stuck With Itachi??
Aug 09 2008 16:11
Photo

endless_inspiration → GkLoc

πως και εβαλες naruto για avatari;;;;; πορωση;;;;;
Aug 09 2008 16:04
Photo

endless_inspiration → Neuro

α ευχαριστω για το invitation ...............η τεχνη ειναι το στοιχειο μου!!!!!!!!!!!!!
Aug 08 2008 18:18
Photo

Neuro → endless_inspiration

Γεια μόλις έφτιαξα ένα group οπού θα μιλάμε για την τέχνη ... αν θέλεις ρίξε μια μάτια...φωτογραφίες σύντομα θα ανεβάσω!
Aug 08 2008 17:34
Photo

endless_inspiration → iristella

ευχαριστω πολυ iri-chan αλλα το ονομα αυτο το θυμαμαι μονο μια φορα το χρονο(σημερα δλδ) και δεν μπορω να πω οτι το χαιρομαι...... τεσπα ευχαριστω και παλι για τις ευχες!!!
Aug 06 2008 18:16
Photo

iristella → endless_inspiration

Χρονια πολλα endless chan! Να χαιρεσαι το ονοματακι σου....Παντα με υγεια αγαπη και ευτυχια και καλη προοδο σε ολους τους τομεις της ζωης σου.... Φιλια Πολλα!!!
Aug 06 2008 18:13
Photo

endless_inspiration → Ephialtes

α τωρα το ειδα.... τον kuuybi για τοπικο μυθικο τερας....κορυφη
Aug 01 2008 13:37