Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Zoro → tsintori

Χαχα που να δεις εμάς την πρώτη αντίδραση:hihi2: Aφού συνήλθα της λεω μια "αυτό είναι για HOF" και δέχτηκε χωρίς πολλά παρακάλια γιατί νόμιζε έκανα πλακα(πολλές φορές απειλούμε ο ένας τον άλλο ότι θα βάλουμε κάποια ατάκα μας HOF αλλά δεν το κάνουμε,βέβαια εδώ την ρώτησα κανονικά,χωρίς απειλές)....και της το ρώτησα και 2 φορέςXDD Μετά που έιδε το πόσταρα έμεινε,αλλιώς ίσως δεν θα με είχε αφήσει να το βάλω....αλλά anw στο τέλος γελάσαμε όλοι...άστα,η γκάφα πέτυχε αυτή τη φορά!!:P
Οκτ 17 2008 14:34
Φωτογραφία

tsintori → Zoro

Πάντως nero=νερό. Μιλάμε είχα πεθάνει στο γέλιο όταν το διάβασα.......
Οκτ 17 2008 14:29
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

:hi:. Kαλά δεν ήσουν ψυχολογικός προετοιμασμένη για το σημερινό naruto;;;;;; Στην κηδεία δλδ θα είσαι κάπως έτσι;;:nanteee:
Οκτ 17 2008 14:25
Φωτογραφία

Zoro → tsintori

Ναι,οι τόνοι μόνο σε χαλάσανε,τα greeklish μάλλον είναι που θέλουν περιορισμό:nosey: ....αλλά δεν πρόκειτε,πολύ βολικά για το msn:P Επίσης δεν έφταιγα εγώ,αλλά αυτή,που αργεί να τα πιάσει:bleh: [COLOR=MediumTurquoise] [kidding kidding,αμοιβαία παρεξήγηση ήταν,έτσι και το δει αυτό θα με σκοτώσει >_<] [/COLOR]
Οκτ 17 2008 14:13
Φωτογραφία

tsintori → Zoro

Dude τι ήταν αυτό στο HOF; Τελικά οι τόνοι είναι χρήσιμοι......
Οκτ 17 2008 09:27
Φωτογραφία

Glaurung → tsintori

στις λειτουργίες , μέχρι την λειτουργία των Δημοσίων σχέσεων (και οχι της δημόσιας εικόνας ,φαντάσου πως την έμαθα για να μην θυμάμε πως ακριβώς την λένε :'D)
Οκτ 14 2008 18:37
Φωτογραφία

tsintori → Glaurung

Λογικά αύριο ξεκινάμε...... Πάντως αν τα έχεις γράψει τέλεια τα άλλα κάτω από 17 δεν γίνεται να πέσεις Που είσαστε ακριβώς στη διοίκηση;;;;
Οκτ 14 2008 16:58
Φωτογραφία

Glaurung → tsintori

δεν είχα προλάβει να μάθω ( παπαγαλία) τη λειτουργία δημόσιας εικόνας και αυτό έπιανε 25 μόρια (:OMG3:) το έργαψα στο περίπου , να δώ τι θα πάρω ... τις άλλες όμως τις έκανα άψογες:tensai: . Εσείς πότε αρχίζεται πάλι μάθημα ? Προσέχω όσο μπορώ με τις απουσίες , δημιουργούνται όμως πολύ εύκολα !1 μέρα να λείπεις , 7 απουσίες:erk:
Οκτ 14 2008 12:56
Φωτογραφία

tsintori → Glaurung

Άντε καλή επιτυχία...... Και προσοχή στις απουσίες.
Οκτ 13 2008 22:31
Φωτογραφία

tsintori → Umi no Ossan

Και εγώ τρεχάματα με τα φροντ...... Αυτή η χρονιά έμεινε...
Οκτ 13 2008 22:29
Φωτογραφία

Glaurung → tsintori

και εγώ τεχνολογική είμαι ...γράσουμε ΑΟΔΕ αύριο :frozen: εμείς έχουμε κανονικά σχολείο , εγώ δεν πηγα σήμερα γιατι παρακοιμήθηκα :frozen:
Οκτ 13 2008 21:20
Φωτογραφία

Umi no Ossan → tsintori

Hello tsi !!!! Ασε...Τρεχω με την σχολη...Ξεκινησα μαθηματα κ πτυχιακη...Εσυ τι λεει??
Οκτ 13 2008 14:21
Φωτογραφία

tsintori → Glaurung

Τεχνολογική... Ούτε εσείς σήμερα;;;; Εμείς διεκδικούμε και αυτήν την εβδομάδα. Θέλουμε την πίτσα τρίγωνη όχι τετράγωνη:roar:.
Οκτ 13 2008 10:26
Φωτογραφία

Glaurung → tsintori

άσε, βάσανα :uhh: τι κατεύθυνση είσαι ? ΥΣ1. ευχαριστώ πολύ , και η δικιά σου είναι απίθανη ! Ulquiorra :wooi2: YΣ2 δεν έχεις σχολείο σήμερα ?:orly:
Οκτ 13 2008 10:04
Φωτογραφία

tsintori → Umi no Ossan

Morning papa-doulis!!!! Τι νέα;;;
Οκτ 13 2008 09:55