Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Glaurung → Tenshi

Οκ , όποτε είναι πες μου μόνο λίγες ωρίτσες νωρίτερα για να προλάβω να προετοιμαστώ δεόντως :angelr:
Αύγ 19 2010 20:10
Φωτογραφία

Tenshi → Adventurer

Ποτε ερχεσαι Χανια ωρε?
Αύγ 10 2010 21:29
Φωτογραφία

Tenshi → Portgas D. Spark

:) Καλο ειναι ναι!! αρκετα εξυπνο
Αύγ 07 2010 22:22
Φωτογραφία

Portgas D. Spark → Tenshi

Οχι ρεε!!!οποτε το βλεπω δεν μπορω να σταματισω το γελιο....δεν ξερω...βασικα οταν βγαζει το what? ειναι ολα τα λεφτα!!!!
Αύγ 07 2010 20:31
Φωτογραφία

Tenshi → iristella

:/ Ε, τι να κανω που το πιτσι μου δε το σηκώνει....snif klaps και επειδη ειμαι avenger ( sasuke mode on ) Aλλά για να suffer εσυ more κανώ τις μπανάρες μου στις υπέροχες παραλίες των Xανίων, ποδήλατο, πισίνες, εξόδους. αααααα.... (sasuke mode off) xD
Αύγ 02 2010 12:25
Φωτογραφία

iristella → Tenshi

[quote]Και για να ειμαι ον τοπικ, ειμαι Κρητη οποτε δε μπορω να μπω,διοτι στο laptop δεν εχω TF2 !!! [B]GODDAMMIT!! [/B][/quote] [B]Suffer :P[/B]
Αύγ 02 2010 12:22
Φωτογραφία

Strange Loop → Tenshi

όχι, στερεα ελλάδα...
Αύγ 01 2010 16:48
Φωτογραφία

Tenshi → Blacker_than dark

here you go bro [URL]http://btjunkie.org/torrent/Brendan-and-The-Secret-of-Kells-2009-DvDrip-TFX/27565bb4f8622b06c861d78644abac89e4aceaf15bab[/URL] enjoy!
Αύγ 01 2010 14:55
Φωτογραφία

Tenshi → Strange Loop

ασχετο μαν....απο κρητη εισαι? xD
Αύγ 01 2010 14:48
Φωτογραφία

Tenshi → Portgas D. Spark

Σε ευχαριστώ φίλε μου ^^
Αύγ 01 2010 12:38
Φωτογραφία

Portgas D. Spark → Tenshi

Και μαμώ τα Avatar!!!! xD
Αύγ 01 2010 01:07
Φωτογραφία

Tenshi → Kenny

Damn το εκανα resize 100 x 100 το ανεβασα στο photobucket και παλι μου λεει " remote, file is too large"... δαμν...τι μπορω να κανω?
Ιούλ 30 2010 19:43
Φωτογραφία

Kenny → Tenshi

Δεν θα μπορέσεις να το βάλεις γιατί έχει 160 pixels πλάτος. Αν το βρεις σε μικρότερο, no problem.
Ιούλ 30 2010 19:33
Φωτογραφία

Tenshi → Kenny

αυτο να φανταστω..ΔΕΝ επιτρεπεται να το βαλω σαν αβαταρ? [url]http://i131.photobucket.com/albums/p289/MyDyingBride_Quincy/1545.gif[/url]
Ιούλ 30 2010 19:27
Φωτογραφία

Tenshi → Serestrum

xD On another planet [IMG]http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2008/07/pyro_busy.jpg[/IMG] [IMG]http://www.gossipgamers.com/wp-content/uploads/2009/04/tf2comicfull.jpg[/IMG] and now back to Jesus [IMG]http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_l3yv7m1Lzh1qzvl4eo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1280521062&Signature=feR9lrZ%2FiQfghai2w47W9xln1V8%3D[/IMG] [IMG]http://25.media.tumblr.com/tumblr_l3gkhtgSEV1qzvl4eo1_500.jpg[/IMG]
Ιούλ 29 2010 22:20