Community Status Updates
Tenshi → iristella
:/
Ε, τι να κανω που το πιτσι μου δε το σηκώνει....snif klaps
και επειδη ειμαι avenger ( sasuke mode on )
Aλλά για να suffer εσυ more κανώ τις μπανάρες μου στις υπέροχες παραλίες των Xανίων, ποδήλατο, πισίνες, εξόδους.
αααααα....
(sasuke mode off)
xD
Aug 02 2010 12:25


This status update has reached the maximum number of replies allowed
