Jump to content


Community Status Updates


Photo

Ephialtes → valadorn

ελα ρε, ο φιλος του Γιαννη που ημασταν μαζι στο Φρουριο ειμαι :D και οντως μας αρεσουν πανω κατω τα ιδια ανιμε εισαι και "Metal Maniac" απο οτι βλεπω ευγε:riiight:
Feb 07 2009 00:18
Photo

valadorn → Ephialtes

Τι έχουμε εδώ?Τρικαλινός?Και μας αρέσουν μέσα έξω τα ίδια anime?Χαίρε!!
Feb 06 2009 22:10
Photo

psofia → Ephialtes

E καλά τώρα... :hihi2:
Jan 11 2009 23:45
Photo

Ephialtes → psofia

Πσσσσ....οως φαινεται η θεωρητικη
Jan 11 2009 14:06
Photo

psofia → Ephialtes

Ακριβώς. "Είχα φάει ban". (υπερσυντέλικος)
Jan 11 2009 10:14
Photo

Ephialtes → psofia

Εσυ δεν ειχες φαει ban? :P
Jan 11 2009 10:13
Photo

psofia → Ephialtes

Γεια σου Εφιάλτη. :P
Jan 11 2009 10:04
Photo

jimmare → Ephialtes

Καλα Χριστουγεννα Ephialtes!
Dec 26 2008 01:39
Photo

Ephialtes → Zoro

i really consider watching Berserk, but I have no fucking time Thanks για την προταση, θα το αρχισω εστω και αν βλεπω ενα επεισοδειο την μερα
Oct 29 2008 22:17
Photo

Zoro → Ephialtes

Θενκ γιου μαη φρεντ:riiight: Το υποψιάστηκα ότι ήταν από αυτό το ανιμε γιατί το έχω ακούσει/δει πολλές φορές και έχω συνηθίσει το σχέδιο....κι εγώ πάντως το χω αρκετή περιέργεια να το δω(κυρίως για να μάθω τι το τόσο φοβερό έχει αυτός ο Stein που ακούω συνεχώς!)και όταν βρω χρόνο θα το ξεκινήσω κι εγώ. Εσύ btw you should really consider starting Berserk,τουλ το ανιμε να δεις αν θα σε βάλει στο κλίμα(είναι μόνο 25 eps,μετά διακόπικε) και αν σ'αρέσει απαραιτήτως περνάς και στο manga,που είναι από τα πιο top και epic που υπάρχουν...αν ποτέ θελήσεις infos,ρώτα με,είμαι υπερκαμένος της σειράς;) Αυτά φίλε μου,τα λέμε:drink:
Oct 29 2008 15:42
Photo

Ephialtes → Zoro

Hey Zoro-kun Καλα μαντεψες...μαθηματα... Το σετακι ειναι απο Soul Eater O χαρακτηρας λεγεται Justin Law Αρκετα καλο ανιμε, στο προτεινω
Oct 28 2008 16:04
Photo

Zoro → Ephialtes

Ohayo ephi-kun:hi: Να σε ρωτήσω,το νέο σετακι από ποιο ανιμε είναι??Το χω πολύ περιέργεια.. Btw χάθηκες λίγο ε? Μαθήματα υποθέτω,τι να κάνεις...:knock-knock: Anw,απ όσο βλέπω στα fave anime έβαλες και το Οne Piece,δλδ είσαι επίσημoς fan της σειράς κι εσύ πια...rly nice;) Αυτά,τα λέμε όταν ξαναμπείς:)
Oct 28 2008 12:25
Photo

Ephialtes → GkLoc

Thanks^_^
Sep 14 2008 14:05
Photo

GkLoc → Ephialtes

Το Zabuza σετακι τα ΣΠΑΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ... Φοβερο ρε!!
Sep 13 2008 23:50