Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

psofia → Ephialtes

Eμένα δε μου άρεσε. Το θετικό στην όλη υπόθεση είναι ότι μόλις βγει πάπαλα το WoW για εμένα.
Σεπ 06 2009 14:59
Φωτογραφία

Ephialtes → GkLoc

[quote]Τωρα πραγματικα τα ειδα ολα...[/quote]Oχι, δεν εχεις δει τπτ ακομα:P
Σεπ 04 2009 14:27
Φωτογραφία

GkLoc → Ephialtes

"Long time no see, Zoro-kun Τι πας και θυμασαι και 'συ τωρα, Naruto εχω κατι μηνες να δω. Δεν μου αρεσει καθολου πλεον. Με το One Piece δε, εχω φαει τρελο κολλημα.:D" Τωρα πραγματικα τα ειδα ολα...
Σεπ 04 2009 12:14
Φωτογραφία

Zoro → Ephialtes

Που το δες το λογικός;;; XD Εγώ από την άλλη θεωρώ το anime καλύτερο, γι' αυτό δεν βάζω χέρι στο manga, αλλά με αυτά που βλέπω έτσι όπως πάω θα αναγκαστώ, ίσως... ποιος περιμένει 6 μήνες + για το anime;; :nanana:
Σεπ 04 2009 12:14
Φωτογραφία

Ephialtes → NewViagra

Hello Spam/ad bot!:D Welcome to the forumz!
Σεπ 04 2009 09:18
Φωτογραφία

Ephialtes → Zoro

[quote]Μόνο εγώ από τους hardcore fans της σειράς δεν το διαβάζω πια...[/quote]ΠΑΣ ΚΑΛΑ?!?!?!?!?!:mador2: Οχι τωρα σοβαρα, ποιος λογικος ανθρωπος θα το εκανε αυτο στον εαυτο του... Αντε τσακισου να διαβασεις το manga!! [spoiler]:P:P:P:P:P:P Anyway, πιστευω οτι το manga ειναι μακραν καλυτερο απο το ανιμε [/spoiler]
Σεπ 04 2009 08:56
Φωτογραφία

Ephialtes → psofia

Ελα ρε και ανησυχησα!:P On topic: Εμενα παντως καλο μου φαινεται το expansion:D
Σεπ 04 2009 08:52
Φωτογραφία

psofia → Ephialtes

Το φέισπαλμ στο ΟυαΟυ θρεντ το έβαλα για τις ******** που θα δουν τα μάτια μας με το νέο εξπάνσιον. Μην ανησυχείς, δεν είπες καμία κοτσάνα (αυτή τη φορά).
Σεπ 04 2009 01:26
Φωτογραφία

Zoro → Ephialtes

Wao, didn't see that coming, θυμάμαι και που έβαζες Itachi ava συνεχώς! Πως αλλάζουν οι καιροί, αν και δεν είσαι ο πρώτος που "έρχεται" με τους πειρατές! Εγώ από την άλλη ξεκίνησα Naruto και είμαι κοντά στο 50 του Shippuuden και μετά θα πιάσω το manga... πρέπει να παραδεχτώ ότι στις δυνατές σκηνές πόρωσης (κυρίως μάχες, γιατί ατάκες και στιγμές συγκίνησης προτιμώ ακόμη OP) υπήρξαν στιγμές που αναρωτιόμουν μήπως είναι καλύτερο τελικά, αλλά στο τέλος συνερχόμουν και σκεφτόμουν ότι το OP υπερτερεί σε άλλα σημεία! Γενικά μου άρεσε η στρατηγική που υπήρχε σε πολλές μάχες (ανύπαρκτη στο OP, αν και πιο θεαματικές οι μάχες του imo), η όλη λογική πίσω από το chakra και τον λόγο ύπαρξης των χωριών/ninja, καθώς και τα bloodline limits και Jinchuurikis! Επίσης, αν και οι leads δεν μου άρεσαν όσο του OP, μου άρεσαν πολύ οι δευτερέυοντες χαρακτήρες (Jounin, Hokages, Sannin κλπ) και κυρίως Kakashi και Gai. Αυτή την περίοδο ακούω συχνά όμως για το πόσο πέφτει το Naruto στο manga, ενώ ανεβαίνει το OP... στο τέλος θα με πείσετε να το διαβάσω το manga αν συνεχίσει έτσι μου φαίνεται! Μόνο εγώ από τους hardcore fans της σειράς δεν το διαβάζω πια... :sadist:
Σεπ 03 2009 23:41
Φωτογραφία

Ephialtes → Zoro

Long time no see, Zoro-kun Τι πας και θυμασαι και 'συ τωρα, Naruto εχω κατι μηνες να δω. Δεν μου αρεσει καθολου πλεον. Με το One Piece δε, εχω φαει τρελο κολλημα.:D
Σεπ 03 2009 23:15
Φωτογραφία

Zoro → Ephialtes

Long time no see, Nightmare-kun! Γράφω λόγω ενός post σου που μου έκανε εντύπωση, σε thread που είχε ανοίξει πριν λίγο καιρό μέλος για το αν το OP ή το Naruto είναι καλύτερο. Προς μεγάλη μου έκπληξη, παρότι το θέμα κλειδώθηκε αμέσως, ψήφισες One Piece! Τσέκαρα και τις επιλογές σου και indd έχεις OP στα fave manga και το Naruto άφαντο (τουλ το έχεις στα anime)! :oo: Τι έγινε, εγώ σε θυμόμουν πρώτης τάξεως Naruto fan, με την ατάκα "μόνο ο Kishimoto μπορεί να μου ρίξει σπόιλερ σε αυτή την σειρά"... τόσο πολύ πέφτει το Naruto/ανεβαίνει το OP στα manga τους ή κάπου έχασα την μπάλα; :P
Σεπ 03 2009 22:58
Φωτογραφία

Ephialtes → karkas

Παπαρα ζεις?? Edit: Μπα, τελικα ζεις...Κριιιμα....
Σεπ 03 2009 22:56
Φωτογραφία

Ephialtes → Erisadesu

Thanks:D
Αύγ 31 2009 23:22
Φωτογραφία

Erisadesu → Ephialtes

σπόρε σε παραδέχομαι τρελά με την ατάκα που έγραψες στο θέμα για το βιβλίο ιστορίας. respect
Αύγ 31 2009 23:06
Φωτογραφία

karkas → Ephialtes

You too, paliospane!
Απρ 20 2009 11:50