Jump to content


Community Status Updates


Photo

Ephialtes → GkLoc

ναι ο Μινατο ειναι BTW: Ι am watching DBZ like crazy, 19 επεισοδεια ειδα χτες
Aug 09 2008 14:36
Photo

GkLoc → Ephialtes

Hi Man!!! As You Can See,I Went Narutard!!xDD btw,στο avi ο Μinato δεν ειναι αυτος?? Παντως πολυ καλο Fanart,nice avi!!
Aug 09 2008 13:59
Photo

dbgoku → Ephialtes

ενας φιλος μου ενω ελειπα ηθελε να μου βαλει μια sig ετσι επειδη δεν ειχε τι να κανει...αλλα εκανε λαθος και τωρα που μπηκα εγω το διορθωσα...ευχαριστω παντως!!!!!!!!
Aug 08 2008 23:13
Photo

Ephialtes → dbgoku

Υπερβολικα μεγαλη, δεν πρεπει να ξεπερναει τα 250 pixel σε υψος και τα 100KB σε μεγεθος, η δικια σου ειναι 697 pixel
Aug 08 2008 20:08
Photo

psofia → Ephialtes

Τι αποδείξη θες για το γεγονός ότι εγώ, η Megi και η Matsu είμαστε θεές? :Δ
Aug 08 2008 16:03
Photo

Ephialtes → tsintori

Arigatou:)
Aug 06 2008 19:12
Photo

tsintori → Ephialtes

Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!
Aug 06 2008 19:09
Photo

Ephialtes → tsintori

Ναι ειναι mecha, στο πρετεινω να το δεις Trailer: [URL="http://www.youtube.com/watch?v=hjwJTC5KkAc"]YouTube - Code Geass trailer[/URL] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=4M7Nd0pJDno&feature=related"]YouTube - Code Geass Trailer[/URL] @kakashi :hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Με εκανες και γελασα πρωι πρωι Same painting skills here
Aug 04 2008 07:37
Photo

tsintori → Ephialtes

Hi. Το Code Geass είναι με robot και έτσι;
Aug 04 2008 00:42
Photo

iristella → Ephialtes

Nαι το παρατηρησα....... XDDD Τον συμπαθησα απο την πρωτη στιγμη......XDDDD
Aug 03 2008 21:45
Photo

Ephialtes → iristella

Αρχισες Code Geass ε? Πολυ ωραιο ανιμε Και λογικο ειναι να σου θυμηζει ο Lelouch τον Light, εχουν πολλα κοινα :riiight:
Aug 03 2008 21:44
Photo

tsintori → Ephialtes

Thanks Ephialtes!!!!! Το Monster αν δεν κάνω λάθος το έχει και dd section. (για να μην το ψάχνω δλδ).......
Aug 03 2008 21:33
Photo

Ephialtes → tsintori

Ακου στο ιδιο στυλ με το DN ειναι το [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1539"]Monster[/URL] Και το [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5586"]VK [/URL]ειναι 13 eps, Shoujo και δεν επικεντρωνεται πολυ στην δραση αλλα στο romance Πως τα shonen εαπευθυνονται κυριως σε αγορια, τα shoujo απευθυνονται κυριως σε κοριτσια
Aug 03 2008 21:31
Photo

tsintori → Ephialtes

Νο problem man....
Aug 03 2008 21:18
Photo

iristella → Ephialtes

Eιναι απο το vampire Knight...... Βασικα αλλον χαρακτηρα θελω να βαλω.... Αλλα δεν βρισκω gifaki γμτ....... εχω ενα αλλα θα ηθελα να πηγαινει αναποδα αν γινοταν......γκρρρρρρρ Ολο το απογευμα ψαχνω.
Aug 03 2008 21:11