Community Status Updates
Ephialtes → GkLoc
ναι ο Μινατο ειναι
BTW: Ι am watching DBZ like crazy, 19 επεισοδεια ειδα χτες
Aug 09 2008 14:36
GkLoc → Ephialtes
Hi Man!!!
As You Can See,I Went Narutard!!xDD
btw,στο avi ο Μinato δεν ειναι αυτος??
Παντως πολυ καλο Fanart,nice avi!!
Aug 09 2008 13:59
dbgoku → Ephialtes
ενας φιλος μου ενω ελειπα ηθελε να μου βαλει μια sig ετσι επειδη δεν ειχε τι να κανει...αλλα εκανε λαθος και τωρα που μπηκα εγω το διορθωσα...ευχαριστω παντως!!!!!!!!
Aug 08 2008 23:13
Ephialtes → dbgoku
Υπερβολικα μεγαλη, δεν πρεπει να ξεπερναει τα 250 pixel σε υψος και τα 100KB σε μεγεθος, η δικια σου ειναι 697 pixel
Aug 08 2008 20:08
psofia → Ephialtes
Τι αποδείξη θες για το γεγονός ότι εγώ, η Megi και η Matsu είμαστε θεές? :Δ
Aug 08 2008 16:03
Ephialtes → tsintori
Ναι ειναι mecha, στο πρετεινω να το δεις
Trailer: [URL="http://www.youtube.com/watch?v=hjwJTC5KkAc"]YouTube - Code Geass trailer[/URL] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=4M7Nd0pJDno&feature=related"]YouTube - Code Geass Trailer[/URL]
@kakashi
:hahaha::hahaha::hahaha::hahaha: Με εκανες και γελασα πρωι πρωι
Same painting skills here
Aug 04 2008 07:37
iristella → Ephialtes
Nαι το παρατηρησα....... XDDD Τον συμπαθησα απο την πρωτη στιγμη......XDDDD
Aug 03 2008 21:45
Ephialtes → iristella
Αρχισες Code Geass ε?
Πολυ ωραιο ανιμε
Και λογικο ειναι να σου θυμηζει ο Lelouch τον Light, εχουν πολλα κοινα
:riiight:
Aug 03 2008 21:44
tsintori → Ephialtes
Thanks Ephialtes!!!!!
Το Monster αν δεν κάνω λάθος το έχει και dd section. (για να μην το ψάχνω δλδ).......
Aug 03 2008 21:33
Ephialtes → tsintori
Ακου στο ιδιο στυλ με το DN ειναι το [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1539"]Monster[/URL]
Και το [URL="http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5586"]VK [/URL]ειναι 13 eps, Shoujo και δεν επικεντρωνεται πολυ στην δραση αλλα στο romance
Πως τα shonen εαπευθυνονται κυριως σε αγορια, τα shoujo απευθυνονται κυριως σε κοριτσια
Aug 03 2008 21:31
iristella → Ephialtes
Eιναι απο το vampire Knight...... Βασικα αλλον χαρακτηρα θελω να βαλω.... Αλλα δεν βρισκω gifaki γμτ....... εχω ενα αλλα θα ηθελα να πηγαινει αναποδα αν γινοταν......γκρρρρρρρ Ολο το απογευμα ψαχνω.
Aug 03 2008 21:11


This status update has reached the maximum number of replies allowed
