Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → Ephialtes

Γιατι οπως λεω και στο επομενο η συζητηση αυτη εχει ξαναγινει και βαρεθηα να τα πω παλι απο την αρχη. Εδωσα τα Link να τα διαβασει να δει. Επειδη τον ειδα και καινουριο ειπα να τον αρχισω χαλαρα. Δεν εχουν ολοι την υπομονη και επιμονη του Zoro βλεπεις :hahaha: :hahaha:(zoroooo kuun:nanana:) Αν θες ομως μπορω να γραψω ενα σεντονακι στο naruto manga thread αφιερωμενο σε εσενα αναλογο με το τελευταιο που ποσταρα στοMisa thread...αλλα θα περιμενω απαντηση εκει ε?Και αναλυτικη κιολας:hahaha:
Ιούλ 20 2008 18:32
Φωτογραφία

Ephialtes → iristella

γιατι ειναι τοσο μικρο το ποστ [URL="http://www.anime.gr/forums/%D3%E5%E9%F1%DD%F2-anime/1171-death-note-138.html#post210971"]αυτο[/URL]:chigau:? Δεν σε αναγνωριζω :hihi2::hihi2::hihi2:
Ιούλ 20 2008 18:26
Φωτογραφία

Ephialtes → epiczeroxxi

οχι, αλλα με εχουν δαγκωσει αρκετες φορες
Ιούλ 20 2008 00:54
Φωτογραφία

epiczeroxxi → Ephialtes

έχεις δίκιο...παίζεις και εσύ bitefight?
Ιούλ 20 2008 00:53
Φωτογραφία

iristella → Ephialtes

Ρε ephialtes για εξηγησε μου λιγο τι παιζει με το παιδι στο Naruto manga thread.....
Ιούλ 20 2008 00:27
Φωτογραφία

Ephialtes → jimmare

ΑΠο εδω κατεβασε το FMA ----> [url=http://www.mangatraders.com/manga/series/36]Mangatraders - Fullmetal Alchemist[/url] PS: To manga ειναι ακομα ongoing
Ιούλ 19 2008 20:50
Φωτογραφία

Ephialtes → epiczeroxxi

Πλακα πλακα καλη παγιδα στην υπογραφη σου με το spoiler!
Ιούλ 19 2008 11:59
Φωτογραφία

ichigo13 → Ephialtes

Kάθε Παρασκευή συνήθως,απογευματάκι βραδάκι! Το χειρότερο σάββατο!
Ιούλ 16 2008 17:22
Φωτογραφία

Ephialtes → ichigo13

Ποια μερα βγαινει συνηθως το scanlation του νεου ch One Piece?
Ιούλ 16 2008 17:16
Φωτογραφία

Zoro → Ephialtes

Μαλλον θα το διαβασω και το manga(ουτος η αλλος μονο το one piece δεν θελω να ξερω τι γινετε,γιατι θεωρω εγινε καλη δουλεια με το anime και μ'αρεσει πιο πολυ απο το manga),απλως θα το ξεκινησω απο εκει που τελειωνει το ανιμε στο shippuden.. Οπως επισης και το kakashi gaiden:) Σεντονακια με σχολια θα ακολουθησουν,οταν ερθει η στιγμη!^^
Ιούλ 16 2008 15:04
Φωτογραφία

Ephialtes → Zoro

Ετσι ετσι Δωστε OP και NAruto στο λαο :P Για καταλαβεις τι εστι itachi πρεπει να διαβασεις το manga
Ιούλ 16 2008 14:57
Φωτογραφία

Zoro → Ephialtes

Ephialets-kun τοσο καιρο και δεν σε ειχα στους φιλους! [το τυπικο μερος που λες κι εσυXD] Τωρα πια που γινομαι Narutard κι εσυ ΟPtard επρεπε να γινει κι αυτο! Απ οσο βλεπω η σειρα σε εχει πορωσει αρκετα οπως και το manga(αν κρινουμε και ποσο γρηγορα τα δες ολα!)....αντε να μπω κι εγω στην θεση σου με το Naruto:thumbup: [αχχ,αυτος ο Ιtachi που μου χει χιλιοαναφερει η iri,μπορει να ναι καποιος τοσο τελειος?!:if: Καναμε και στοιχημα σε περιπτωση που τον προτιμησω απο τον Ζοro,αν και αμφιβαλλω να γινετε αυτο!:hehehe:]
Ιούλ 16 2008 14:44
Φωτογραφία

Ephialtes → endless_inspiration

Thanks για το friend request endless-chan;)
Ιούλ 16 2008 09:44
Φωτογραφία

Ephialtes → Kon_Okami

Καλα τελος παντων, αλλιως επρεπε να το θεσω
Ιούλ 16 2008 07:31
Φωτογραφία

Kon_Okami → Ephialtes

So does Jimmare. Αυτό δεν πάει να πει ότι είναι BOT. Διαφήμιση κάνουν ως κλασσικοί πιτσιρικάδες για να μαζέψουν κόσμο στο forum που φτιάξαν. Και με τον Jimmare έχω μιλήσει και σε msn οπότε no way he is a BOT
Ιούλ 15 2008 23:18