Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → Ephialtes

Βασικα ειναι λιγο μικρα αυτα που μου δωσες αλλα μ'αρεσε πολυ η 2η(και πιστευω μπορω να την βρω...νομιζω την ειδα στο google)... Aλλα ουτος η αλλος ειναι προσωρινα...το κανω για να πειραξω καποιον οταν μπει;) και μετα ξαναλλαζω.. [φανταζομαι ηδη εχεις καταλαβει ποιον!!] Και προτιμω να δει τον παλιο sasuke!!:)
Jul 12 2008 21:48
Photo

Ephialtes → Zoro

your avatar sucks:P να τι σου προτεινω απο Sasuke [IMG]http://img386.imageshack.us/img386/3402/sasuke1sw2.jpg[/IMG] ή [IMG]http://img232.imageshack.us/img232/8306/sasukeuchihasmallmw2.jpg[/IMG]
Jul 12 2008 21:45
Photo

Ephialtes → Shikamaru

φιλε μου συγγνωμη, η σειρα θα σταλει την δευτερα Τα ελτα εφω ειναι κλειστα τα weekends Χιλια συγγνωμη
Jul 12 2008 21:41
Photo

Shikamaru → Ephialtes

θα ηθελα να μαθω αν τελικα εστειλες τη σειρα
Jul 12 2008 21:19
Photo

Ephialtes → GkLoc

Τωρα το εμαθες εσυ οτι ο Benoit μας αφησε χρονους? Περσι το καλοκαιρι τα κακαρωσσε ο ανθρωπος:P
Jul 12 2008 20:17
Photo

iristella → Ephialtes

That s so much like Itachi senpai :nod2::kawaii::lovulovu:
Jul 12 2008 10:04
Photo

Zoro → Ephialtes

Μην την ακους,κλασικη πειραχτηρα,την ξερεις τωρα!!:bleh: Ειπαμε κρατα το μεχρι να καταρρευσει το forum,ειναι τελειο!:hero: EDIT:Fool Us??Καλααααα:yellowcard:
Jul 12 2008 10:04
Photo

Ephialtes → iristella

Μην φοβασαι δεν προσηλιτηστικα καθολου, Ι am trying to fool them
Jul 12 2008 10:02
Photo

iristella → Ephialtes

βρε ephialtes τι εγινε? Ολοκληρος hokage Και προσυλητιστηκες απο τους διπλα???/ Εδω ειπαμε εμεις να τους βαλουμε στο χερι και τωρα μας βγαινουν απο αριστερα??? Αν ειναι ετσι πρεπει να υπερασπιστω το Hidden leaf!!!!!!! (αν και ειναι τελειο το avatar απλα απολαυστικοτατο:himitsu:)
Jul 12 2008 09:15
Photo

Ephialtes → Zoro

Arigatou Zoro-sama
Jul 12 2008 09:09
Photo

Zoro → Ephialtes

Ετσι ετσι,βλεπω αλλαξαμε avatar,μεγια,σου παει πολυ,να το κρατησεις μεχρι να καταρρευσει το forum!!:wooi2:
Jul 12 2008 09:06
Photo

Ephialtes → Dante80

α ενταξει μετα, αρα συμφερει πιο πολυ να εισαι VIP
Jul 05 2008 19:26
Photo

Ephialtes → Dante80

Υπαρχει διαφορα στο να εισαι VIP και στο να εισαι admin?
Jul 05 2008 19:20
Photo

Ephialtes → karkas

Εμεις αυριο τελειωνιωμε τα θερινα, αμα θες να κανονισουμε τπτ αυριο, αλλα ετσι και αλλιως ολες τις αλλες μερες θα κολοβαραω, αρα μπορω καθε μερα εγω;):knock-knock:
Jul 03 2008 12:45
Photo

karkas → Ephialtes

Ασε εχω χαθει ρε...δεν μπορω, με εχουν φαει τα φροντισΤΥΡΙΑ.... δεν την παλευω καθολου...εχει και αυτην την κωλοζεστη...πσστ που σαι να κανονισουμε κανα σειστρο με τον γκογκο, μου ειχε πει κατι για τελευταια μερα θερινων...
Jul 03 2008 11:18