Jump to content


Community Status Updates


Photo

GkLoc → Ephialtes

Ναι ρε,γιατι αμφιβαλεις???(Οτι σας σπαω τα νευρακια!:bleh:)
Jul 27 2008 16:19
Photo

psofia → Ephialtes

Όχι βέβαια! Απλά χρειάζεται οπωσδήποτε ένας οnline κουμπάρος/κουμπάρα! Αλλιώς ο γάμος δεν ισχύει...
Jul 25 2008 22:58
Photo

Ephialtes → psofia

Τι?!?!?!?!? Πες και εμενα πως? Με ονλαιν παπα?
Jul 25 2008 22:55
Photo

psofia → Ephialtes

Nαι ρε, εγώ έχω παντρευτεί ήδη μέσω msn!
Jul 25 2008 22:42
Photo

Ephialtes → psofia

Nαι ναι Δεν ηξερα οτι εχει προχωρησει τοσο πoλυ η τεχνολογια που γινονται γαμοι μεσω msn o.O
Jul 25 2008 22:37
Photo

psofia → Ephialtes

Σε κάνουμε κουμπάρο, αν θες... :Ρ
Jul 25 2008 22:35
Photo

Ephialtes → psofia

Tυχερουλα...
Jul 25 2008 20:33
Photo

psofia → Ephialtes

Ax αυτός ο msn boyfriend μου! (Λ)
Jul 25 2008 17:05
Photo

karkas → Ephialtes

Μην παρεξηγείς τον Διαδικτυακό έρωτα φίλε μου Εφιάλτη! Verguenza προς το παρόν!
Jul 21 2008 15:34
Photo

Ephialtes → karkas

A καλα δεν πατε καλα
Jul 21 2008 15:32
Photo

iristella → Ephialtes

Δεν παιζει ρολο..... Το παν στην ζωη ειναι να ξεκινας νωρις!!!!:hahaha::hihi2: Ασχετο..... Κι αλλο αρνητικο rep??? Yare yare δεν ειναι η μερα σου φαινεται.... Αν και δεν ειπες τπτ το τραγικο κατ εμε,,,, As soon as I have the chance I ll make it up to you....
Jul 20 2008 19:34
Photo

Ephialtes → iristella

ειμαι μικρουλης ακομα:blush2::blingeye2::kawaii:
Jul 20 2008 18:52
Photo

iristella → Ephialtes

Καλα αφου δεν θες........ Θα ειχε πλακα να μαθεις ομως.
Jul 20 2008 18:47
Photo

Ephialtes

Who the @#$@#$ gave me another bad rep for [URL="http://www.anime.gr/forums/naruto/4881-naruto-latest-chapter-discussion-%5B%E5%F0%E9%F4%F1%DD%F0%EF%ED%F4%E1%E9-spoilers%5D-post210833.html#post210833"]this post[/URL]!!!:burningbe3::burningbe3::burningbe3:
Jul 20 2008 18:45
Photo

Ephialtes → iristella

οχιιιι....μηηηη....δεν χρειαζεται, δεν ξερω να πλεκω
Jul 20 2008 18:34