Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → Ephialtes

Αψογο ειναι.......... Αν και Itachi is the best minato is quite awsome too....... επι τη ευκαιρια εγραψες το Light fan group........
Jul 30 2008 22:44
Photo

Ephialtes → iristella

Πιστευω να σ'αρεσει τωρα το αβαταρ...
Jul 30 2008 22:26
Photo

Ephialtes → GkLoc

Yeah yeah, no problem no problem
Jul 30 2008 21:20
Photo

GkLoc → Ephialtes

"@Gk no comment (οι μισοι εκει μεσα παιζει να μην εχουν δει καθολου OP)" I Dont see the problem there!!:oo:
Jul 30 2008 21:18
Photo

Zoro → Ephialtes

Ε ρε τι σαι εσυ,χειροτερος απ τον GK!!:P Δλδ σε λιγο παλι itachi ε?? Damn....:unlucky:
Jul 30 2008 17:43
Photo

Ephialtes → Zoro

Βαρεθηκα το αβαταρ ομως @Gk no comment (οι μισοι εκει μεσα παιζει να μην εχουν δει καθολου OP)
Jul 30 2008 16:10
Photo

Zoro → Ephialtes

Αφου δεν τον βαριεσαι γιατι αλλαξες το ava:bleh:?? [itachi δεν ειχες πριν??]
Jul 29 2008 23:11
Photo

Ephialtes → Zoro

itachi=best anime char evah δεν τον βαριεσε, να και στο ανιμε ακομα δεν εχει δειξει τπτ γι'αυτον, manga--------->Itachi ruuuuuules
Jul 29 2008 22:54
Photo

GkLoc → Ephialtes

Aληθεια??? Μαλλον για αυτο τα εσπαγε!!λολ τεσπα,και παλι nice ava
Jul 29 2008 22:54
Photo

Ephialtes → GkLoc

Αυτο με τις περιπετεις του μικρου Buggy [COLOR=Red][U][B]ΔΕΝ[/B][/U][/COLOR] ηταν φιλλερ
Jul 29 2008 22:52
Photo

Zoro → Ephialtes

[I] γιατι αυτο που βαρεθει αυτο που ειχα [/I]Χαχα βαρεθηκες τον itachi δλδ?? Αν το ακουσει καποια[:kawaii:] και οτι εβαλες χαρακτηρα απο OP στην θεση του θα ακουσεις αρκεtαXDXD αλλα μην υποκυψεις οπως την αλλη φορα με τον Zoro....just keep it this time!! O Blackbeard ειναι απο τους αγαπημενους μου κακους της σειρας!!Πολυ evil!! Να εδω δες αλλη μια εικονα που χα καβατζα για ava! [IMG]http://img180.imageshack.us/img180/4889/onepieceblackbeard2oy7.jpg[/IMG] Και μια για sig! [IMG]http://img155.imageshack.us/img155/8615/onepieceposter7ku6.jpg[/IMG] Pure Evilness!!:P Αν θες καμια,ελευθερα παρ τες!!Εγω θα παραμεινω Zoro για την ωρα μαλλον![και resize με imageshack θελουν!] Μελλοντικα ισως παρω καναν Kakashi,Itachi ή Sasuke αν οντως καω....παντως μεχρι τωρα ειμαι στο 39 και εχω πολυ καλες αποψεις για την σειρα...χρονο θελει μονο να βρω να κανω κανα σεντονοποστ στο thread,με τις αποψεις μου...και οταν τελειωσω ολη την σειρα θα κανω και ενα τραπεζοματηλο με τα υπερ και τα κατα των 2 σειρων...παντως αν συνεχισει ετσι θα το θεωρησω ισαξιο με το OP!!{ενταξει καλυτερο δεν παιζει με τπτ...και πολυ ειναι αυτο που κανω!!} Πολυ μ'αρεσει μεχρι τωρα παντως![ειναι με τις chοunin εξετασεις] Good Choice then...me likes!!^^
Jul 29 2008 22:34
Photo

GkLoc → Ephialtes

Ναι ομως One Piece=Little Fillers!! Naruto=Fucked up by Fillers!! ειδικα τωρα που μου το ειπες,δεν το βγαζω με τιποτα,επισης, They Dont Suck,δεν ειδες αυτο με τις περιπετειες του Μικρου Buggy??(εσπαγε)
Jul 29 2008 22:31
Photo

Ephialtes → GkLoc

Μην σου πω και εσενα τωρα τπτ για τα φιλλερ του One Piece...:yellowcard: filler=:puke:no matter the anime Ps: Βγαλε τον αγριο τον Raito απο profile pic, τον βλεπω και φοβαμαι να γραψω comment:uhh:
Jul 29 2008 22:25
Photo

Ephialtes → Zoro

Βασικα δεν μ'αρεσει να εχω συνεχεια το ιδιο αβαταρ, πετυχα αυτην την εικονα στο google μ'αρεσε και ειπα να την βαλω θυμηθηκα τον Blackbeard οταν ξαναβλεπα τα επεισοδεια του Drum island με τον αδερφο μου, και μου καρφωθηκε εκεινη την στιγμη να βαλω αβαταρ Blackbeard γιατι αυτο που βαρεθει αυτο που ειχα
Jul 29 2008 22:20
Photo

Zoro → Ephialtes

OMG,αυτη την εικονα την ειχα καβατζα στο pc για να την βαλω καμια φορα στο μελλον!! Damn,μου την πηρες....:unlucky:.....αλλα χαιρομαι:wooi2:...ετσι,να πηγαινουμε ξανα προς OP roots!! Οτι κι αν σου πει καποια κυρια παντως,μην αλλαξεις την εικονα!!:cry5: Οχι την ιδια ημερα τουλαχιστον....αντεχει αυτη χωρις itachi μια μερα!!:P Ωραια επιλογη!!:)
Jul 29 2008 20:57